Hop til indhold

Recommended Posts

4700 skrev, for 4 minutter siden:

Tror det, var der i sidste uge og det var en anden pige

Læste der var kommer ny ejer og hun er der ikke mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reya er da stadig på nogle fotos på hjemmesiden og ligger da også navn til.

@4700 er det ok massage, jeg skal snart den vej på igen og vil da gerne nyde lidt wellnæs med den "nye" massør.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Galius skrev, for 3 timer siden:

Intet andet ? Hos Reya eller hos hende der er der nu ? 

Hos hende der er der nu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der kun 1der giver massage hos Reya , og har du spurgt om eventuelt ekstra måske hj  , hvordan er massagen ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror kun der en og hun giver god massage, hun sagde jeg skulle beholde underbukser på så tvivler på ekstra er en mulighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
4700 skrev, for 9 minutter siden:

Tror kun der en og hun giver god massage, hun sagde jeg skulle beholde underbukser på så tvivler på ekstra er en mulighed

Ok var det hende der er på billedet på hjemmesiden du fik massage af ? Måske der er mulighed for hj selvom man skal beholde underbukserne på hvis man spørger , håber der er andre der har erfaringer fra Reya ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
4700 skrev, for 16 minutter siden:

Tror kun der en og hun giver god massage, hun sagde jeg skulle beholde underbukser på så tvivler på ekstra er en mulighed

Måske der er et sted i Slagelse eller korsør hvor man ellers kan få god massage med ekstra tænker hj måske med berøring af massør samtidig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como

Jeg besøgte hende et par gange hos "Thai Me Up"  her hed hun Pia.

Jeg havde beholdt underhylerne på, da hun virkede som en der kun gav massage.  Det første hun gjorde var dog at hive mine underhyler af på en kærlig måde.

Hendes massage var helt bestemt godkendt og der var dejlig meget erotisk pirring undervejs og det endte med jeg fik et rigtig godt økologisk BJ.

Har på fornemmelsen man kan lokke hende til mere, er der nogen der har erfaring på dette område?

Hun er lidt speciel men kunne måske godt overveje at prøve FP.:rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como

Hun er pæn og meget feminin, jeg synes dog der var et eller andet mystisk over hende.....

Havde dog absolut ingen mistanke om at hun er en ombygger, har dog heller ikke set hende uden tøj på.

Hvis hun er en ombygger er det kamufleret super godt - Så er jeg gået godt og grundig i "ombyggerfælden":mellow:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Ja.  Du er nok ikke den eneste.   Kan huske en tråd fra da hun var på Åboulevarden i foråret mener jeg.   Mange var begejstret.     Men ja.  En mand der har fået bryster.    Og skjuler resten godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg genkender omtalen af Pia fra Åboulevarden i denne tråd, og har selv eftersøgt Pia. Jeg kan dok ikke finde ud af fra beskrivelsen her, hvor det er man kan møde Pia, oh hvad hun kalder sig nu. Er det i Slagelse eller Hillerød?? På forhånd tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 30 minutter siden:

Jeg genkender omtalen af Pia fra Åboulevarden i denne tråd, og har selv eftersøgt Pia. Jeg kan dok ikke finde ud af fra beskrivelsen her, hvor det er man kan møde Pia, oh hvad hun kalder sig nu. Er det i Slagelse eller Hillerød?? På forhånd tak. 

Det er helt sikkert Hillerød og mener det er Maria.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stokie skrev, for 11 timer siden:

Nu skal man aldrig sprede løse rygter, men jeg er ret overbevist om, at det er en ombygger.

Ikke at der behøver, at være noget galt i det;-)

Vi er vist langt forbi det er rygter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...