Hop til indhold
pokerface2000

Vissenbjerg/Nicole

Recommended Posts

Pigerne på denne adresse har vist altid brugt deres egne billeder. Jeg har aldrig oplevet snyd dér, og jeg har været der en del gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gutter.

Jeg har haft besøg af Nicole i dag, jeg havde bestilt 30 minutter outcall for 800kr. Jeg bor i Odense, så derfor ingen transport penge.

Billederne er 110% ægte, hun er virkelig en flot og sexet fræk slank kvinde i midt 20'erne. 
Kemien var fantastisk, hun var super god til at holde samtale kørende så der var ingen akavethed. 

Når jeg endelig vælger at få besøg eller tage på besøg, så skal det være ekstraordinert og det må jeg i den grad sige at hun var. 
Det var alle pengene værd, fortryder endda jeg ikke smed flere penge for mere tid. Fantastisk samvær og sikke en krop og smukt ansigt! :O 

Gutter, hvad venter i på! Hun forlader Danmark på lørdag/søndag d. 13-14 - I har ingen tid at spilde, ring for fanden! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...