Hop til indhold

Samantha Hot - virkelig lækker

Featured Replies

Skrevet

På dejlige Nicole Hots anbefaling besøgte jeg hendes lækre veninde Samantha Hot

Samantha er super dejlig, har en flot krop, et smukt ansigt og lækre ben, og hun giver de dybeste og længste tungekys man kan ønske sig.

Så et fedt økoblow. Hun ved lige hvordan det skal gøres, indtil jeg ikke kunne holde den tilbage længere og kom i munden på hende. Efter en lille pause fik jeg et nyt blow for at komme i form igen, og så red hun mig. Om i missionærstilling hvor jeg bollede hende mens jeg stadig fik de lækreste tungekys.

Da kondomet jo nedsætter følsomheden og jeg kunne mærke at jeg derfor ikke med kondom på ville kunne nøjes med den time som jeg havde betalt, kom kondomet af igen, og hun gav mig endnu et blowjob til jeg kom i munden på hende igen. Hun forstår virkelig at sutte, og det var megalækkert især 2. gang hun fik mig til at komme.

Jeg er vild med lækre blowjobs, og Samantha er bare god til det. Hun blev ved så længe at jeg var bange for at hun ville blive træt i kæberne, men der skal åbenbart mere til  :)

Samantha kan absolut anbefales, og jeg skal bestemt besøge hende igen når hun kommer tilbage :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.