Hop til indhold
Guest Kim Nielsen

Samantha Hot - virkelig lækker

Recommended Posts

Guest Kim Nielsen

På dejlige Nicole Hots anbefaling besøgte jeg hendes lækre veninde Samantha Hot

Samantha er super dejlig, har en flot krop, et smukt ansigt og lækre ben, og hun giver de dybeste og længste tungekys man kan ønske sig.

Så et fedt økoblow. Hun ved lige hvordan det skal gøres, indtil jeg ikke kunne holde den tilbage længere og kom i munden på hende. Efter en lille pause fik jeg et nyt blow for at komme i form igen, og så red hun mig. Om i missionærstilling hvor jeg bollede hende mens jeg stadig fik de lækreste tungekys.

Da kondomet jo nedsætter følsomheden og jeg kunne mærke at jeg derfor ikke med kondom på ville kunne nøjes med den time som jeg havde betalt, kom kondomet af igen, og hun gav mig endnu et blowjob til jeg kom i munden på hende igen. Hun forstår virkelig at sutte, og det var megalækkert især 2. gang hun fik mig til at komme.

Jeg er vild med lækre blowjobs, og Samantha er bare god til det. Hun blev ved så længe at jeg var bange for at hun ville blive træt i kæberne, men der skal åbenbart mere til  :)

Samantha kan absolut anbefales, og jeg skal bestemt besøge hende igen når hun kommer tilbage :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...