Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg hos Aina forleden dag. Jeg har altid drømt lidt om de “slanke” piger på 45-50 kilo, ahhh, skulle prøves, eller måske mere ses og røres ved. Aina ligger på 42 kilo, det er ikke meget...

Og lille var hun også... Bankede på døren, hun åbnede op, og stod i en lille fin natkjole. Lille kram, og hun listede hen på sengen og tog dynen over sig.

Snuppede et hurtigt bad, aftalte tid og pris, betalte, og hoppede op i sengen.

Intiativ har hun ikke meget af, siger heller ikke meget, men smiler sødt. Var mest fokuseret på den der lille røv, den fik jeg nusset en del, og det var ikke så ringe endda. Sexen er der ikke noget at råbe hurra for, har man set japansk eller kinesisk sex på nettet, så ved man hvad man får.

En pige der er yderst sensibel, meget tilbageholdende, sart og lidt pivet. Men igen, bagfra havde jeg det ok, i de få minutter det varede..., det gik lidt hurtigt :-)

Men da jeg lige skyllede mig, snakkede vi lidt mere om hende. Hun åbnede meget op, og fortalte hvorfor hun er her. 

Hun flyttede fra Japan til Paris for at studere. Hun regnede med at kunne finde et job, som kunne betale hendes studier. Men i Paris, skal du kunne tale fransk, ellers får du intet job. Ja, og derfor er hun nu her, på en ret så trist baggrund.

Vi snakkede lidt frem og tilbage om hendes muligheder og fremtid, og det viste sig, at hun faktisk er en utrolig sød og sympatisk pige. Hun har dom nok 20 årig, taget det her valg om at “gøre hvad der skal til”, for at hun kan betale fir en uddannelse. Wauu, det gør altså et stort indtryk på mig. 

På den ene måde fik jeg det dårligt over at være sammen med hende, på den anden måde, er jeg glad for at jeg hjælper hende...

Synes det er svært sådan noget... Men hvis du når at besøge hende, så være sød ved hende, og ta dig tid til at snakke med hende, det er jeg sikker på hun vil blive glad for.

Da jeg gik, var hun ikke længere genert, kom nøgen hen til mig, og gav mig en kæmpe krammer. Lækkert, hun stod der på tæerne for at nå, og hun bare hold rigtig godt ved, aaaaa, hun er sq en dejlig pige, ønsker hende alt det bedste fremover. 

Så jeg ved ikke om jeg skal sige bliv væk, eller bare, pas godt på hende...

https://annoncelight.dk/showad/276341

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 6 minutter siden:

Ser du dårligt? :D

Stadigt, tak for en god anmeldelse :)

Ha, ha, haaaa, skrev det i noter og pastede herinde, så siden ikke gik ned under skrivearbejdet :-) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse, med omtanke for GP.

Ja det er det store spørgsmål om at det er en hjælp eller bjørnetjeneste.

Den måde du skriver om besøget på er meget respektfuldt og hun har jo valgt at tjene til uddannelsen med dette bierhverv.

Du hjælper hende også ved at anmelde hende her på EG, selvom det ikke er en 5 stjernet anmeldelse. Men der bliver gjort opmærksom på hun er her.

Hun er helt klart en som jeg gerne ville nyde, lille og med små bryster. 

God dagen til @Rudolfski og Aina

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at dele:)

Ja - noget af et dilemma, som jeg også oplevede. 

Men rart at høre, at du fik hende tøet op til sidst. Det lykkedes ikke for mig, hvor hun vedblev med at være meget genert til det sidste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steff86 skrev, for 1 time siden:

Hvordan var din oplevelse hos hende.? Overvejer det også. Men er det ikke lidt i den dyre ende.? 

Min oplevelse er ret tæt på, hvad der står i min beskrivelse :-). Hvis du brænder for at prøve en lille krop, så er hun fino, og er du fan af hr. Skæg, er det et plus, det er sort, langt og meget fint :-) :-) 

Men en generel stor oplevelse, nej, det var det ikke.

Pris interesserer mig ikke så meget, når jeg først har fundet noget jeg vil ha.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...