Hop til indhold

Recommended Posts

Jep, det er ganske vist :) .   3 super dejlige piger :razz: samme sted .    Lufthavnenvej 40       5270 Odense         tlf nr. 

De fleste af jeg kende nok suisi og en del kende Stella , begge er dejlige piger som jeg har rost før og gør det gene igen ,   jeg er i super humør da jeg har en aftale med den mørke stella :rolleyes:

og forhåbenligt  inden så længe bliver det en tur med Suisi   (   ku være spændende med dem begge på engang :)  )

Alisa er jo ny,  og frisk i erindring fra forlede , hun skal absolut også besøges igen ..... ja livet er jo dejligt :mrgreen:.

 

VH 

Redigeret af Bryan Mills
Tlf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Det er da ret vildt, at de kan drive en forretning uden annoncer, hjemmeside eller andet, men lyder jo til, at de kan deres håndværk ;). Suisi kender jeg da helt tilbage fra Brylle-tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 51 minutter siden:

Det er da ret vildt, at de kan drive en forretning uden annoncer, hjemmeside eller andet, men lyder jo til, at de kan deres håndværk ;). Suisi kender jeg da helt tilbage fra Brylle-tiden.

Tilfredse kunder som omtaler dem positiv, er meget bedre end diverse annoncer som man ikke kan stole på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 6 minutter siden:

For dem begge sammen eller 1500 hver for sig?

Hver for sig, men kan måske forhandles, men så bliver servicen tit derefter

Redigeret af Smeden1968

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden1968 skrev, for 6 timer siden:

Det er ikke Stella og Alissa.

har haft ringet, og det er på Sdr. Boulevard, og de vil ha 1500 for en time

vh Smeden

???? det forstår jeg ikke, jeg spurgte Stelle i går og hun sagde det var dem.......   nå hun må havde misforstået mig,   jeg sendet ellers et billed af annoncen til hende.

Men da ked af hvis jeg har misinformeret ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 41 minutter siden:

???? det forstår jeg ikke, jeg spurgte Stelle i går og hun sagde det var dem.......   nå hun må havde misforstået mig,   jeg sendet ellers et billed af annoncen til hende.

Men da ked af hvis jeg har misinformeret ..

De kan jo være begge steder ;) Det er set før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spar pengene og undgå Alisa. Hun er langt fra uddannet massør. Det føles som om et barn der kravler på ryggen af en.

Og det sjove var der heller ik meget ved. Olie plaskeri og hård på karamellen. 

Det er ikke noget for mig ihvertfald :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 19.9.2019 at 20:29:

De kan jo være begge steder ;) Det er set før. 

Hvor svært kan det være !!!  Der er vist et TLF nummer RING ! og hvis i kender dem er det jo nemt at spørge , Korrekt .og i er fri for alt det ligegyldige frem og tilbage konversation

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 2 timer siden:

Hvor svært kan det være !!!  Der er vist et TLF nummer RING ! og hvis i kender dem er det jo nemt at spørge , Korrekt .og i er fri for alt det ligegyldige frem og tilbage konversation

Sorry hvis forvirret , det var  svar til alle i denne tråd ,  sorry hvis jeg  var svær at forstå!!! håber du nu forstår mig !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkelræv skrev, den 27.10.2019 at 08:53:

Spar pengene og undgå Alisa. Hun er langt fra uddannet massør

Stella er da heller ikke uddannet massør så vidt jeg ved, og hun kan da ellers på det vildeste anbefales . :-) Både hvad massage og det "sjove" angår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:

Stella er da heller ikke uddannet massør så vidt jeg ved, og hun kan da ellers på det vildeste anbefales . :-) Både hvad massage og det "sjove" angår.

Rigtigt. Men hun virker dog til at have lidt mer end erfaring:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...