Hop til indhold

Suisi -Stella - Alisa

Featured Replies

Skrevet

Jep, det er ganske vist :) .   3 super dejlige piger :razz: samme sted .    Lufthavnenvej 40       5270 Odense         tlf nr. 

De fleste af jeg kende nok suisi og en del kende Stella , begge er dejlige piger som jeg har rost før og gør det gene igen ,   jeg er i super humør da jeg har en aftale med den mørke stella :rolleyes:

og forhåbenligt  inden så længe bliver det en tur med Suisi   (   ku være spændende med dem begge på engang :)  )

Alisa er jo ny,  og frisk i erindring fra forlede , hun skal absolut også besøges igen ..... ja livet er jo dejligt :mrgreen:.

VH 

Redigeret af Bryan Mills
Tlf

Skrevet

Det er da ret vildt, at de kan drive en forretning uden annoncer, hjemmeside eller andet, men lyder jo til, at de kan deres håndværk ;). Suisi kender jeg da helt tilbage fra Brylle-tiden.

Skrevet
  • Author
tzatiki skrev, for 51 minutter siden:

Det er da ret vildt, at de kan drive en forretning uden annoncer, hjemmeside eller andet, men lyder jo til, at de kan deres håndværk ;). Suisi kender jeg da helt tilbage fra Brylle-tiden.

Tilfredse kunder som omtaler dem positiv, er meget bedre end diverse annoncer som man ikke kan stole på ;)

• 2 months later...
Skrevet

Det er ikke Stella og Alissa.

har haft ringet, og det er på Sdr. Boulevard, og de vil ha 1500 for en time

vh Smeden

Skrevet

Nej, det er ikke Stella...har haft et besøg af Natasha og kan hermed afkræfte dette.

Skrevet
Smeden1968 skrev, for 2 timer siden:

og de vil ha 1500 for en time

For dem begge sammen eller 1500 hver for sig?

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 6 minutter siden:

For dem begge sammen eller 1500 hver for sig?

Hver for sig, men kan måske forhandles, men så bliver servicen tit derefter

Redigeret af Smeden1968

Skrevet
Smeden1968 skrev, 1 time siden:

Hver for sig, men kan måske forhandles, men så bliver servicen tit derefter

Tjaaa så er det da også betalt....

Skrevet
  • Author
Smeden1968 skrev, for 6 timer siden:

Det er ikke Stella og Alissa.

har haft ringet, og det er på Sdr. Boulevard, og de vil ha 1500 for en time

vh Smeden

???? det forstår jeg ikke, jeg spurgte Stelle i går og hun sagde det var dem.......   nå hun må havde misforstået mig,   jeg sendet ellers et billed af annoncen til hende.

Men da ked af hvis jeg har misinformeret ..

Skrevet
afløbsrenseren skrev, for 41 minutter siden:

???? det forstår jeg ikke, jeg spurgte Stelle i går og hun sagde det var dem.......   nå hun må havde misforstået mig,   jeg sendet ellers et billed af annoncen til hende.

Men da ked af hvis jeg har misinformeret ..

De kan jo være begge steder ;) Det er set før. 

• 1 month later...
Skrevet

Spar pengene og undgå Alisa. Hun er langt fra uddannet massør. Det føles som om et barn der kravler på ryggen af en.

Og det sjove var der heller ik meget ved. Olie plaskeri og hård på karamellen. 

Det er ikke noget for mig ihvertfald :D

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 19.9.2019 at 20:29:

De kan jo være begge steder ;) Det er set før. 

Hvor svært kan det være !!!  Der er vist et TLF nummer RING ! og hvis i kender dem er det jo nemt at spørge , Korrekt .og i er fri for alt det ligegyldige frem og tilbage konversation

Skrevet
tronheim skrev, for 2 timer siden:

Hvor svært kan det være !!!  Der er vist et TLF nummer RING ! og hvis i kender dem er det jo nemt at spørge , Korrekt .og i er fri for alt det ligegyldige frem og tilbage konversation

Sorry hvis forvirret , det var  svar til alle i denne tråd ,  sorry hvis jeg  var svær at forstå!!! håber du nu forstår mig !

Skrevet
Mikkelræv skrev, den 27.10.2019 at 08:53:

Spar pengene og undgå Alisa. Hun er langt fra uddannet massør

Stella er da heller ikke uddannet massør så vidt jeg ved, og hun kan da ellers på det vildeste anbefales . :-) Både hvad massage og det "sjove" angår.

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:

Stella er da heller ikke uddannet massør så vidt jeg ved, og hun kan da ellers på det vildeste anbefales . :-) Både hvad massage og det "sjove" angår.

Rigtigt. Men hun virker dog til at have lidt mer end erfaring:P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.