Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte i dag industrivej 11

https://massageplus.dk/thaimassage/1179-pim-thaimassage

Plejer normalt at holde mig til 123 i odense, men var lige en tur i det jyske. 

Ankom Ca kl 11, uden en aftale. Blev lukket ind af en ganske tiltalende thai, og vist ind i rummet. Vi aftalte pris og behandling, hun taler ganske fint dansk, så tænkte det nok var mammasan. 

Hun gik ud og kom heldigvis tilbage igen. Og bad mig smide tøjet. Hold nu kæ.. en oplevelse, fik 15-20 min massage, rigtig god i øvrigt. Om på ryggen og så begyndte det sjove. 

Ved godt af erfaring, at de er gode til at spille kærester, men det var så virkelighedstro at jeg var lige ved at hoppe på den, hehe. 

Fik Ca 45 min kæreste 6, og sveden drev af os begge. 

Skød hende til Ca 35, men hun sagde hun var 45, lidt buddet og rigtig gode, ægte bryster. Lige min type... 

Om jeg kommer igen... Tjaee.. Nok med 200% garenti 

 

Mvh Fynbo, en

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynbo skrev, den 7.7.2019 at 18:53:

Besøgte i dag industrivej 11

https://massageplus.dk/thaimassage/1179-pim-thaimassage

Plejer normalt at holde mig til 123 i odense, men var lige en tur i det jyske. 

Ankom Ca kl 11, uden en aftale. Blev lukket ind af en ganske tiltalende thai, og vist ind i rummet. Vi aftalte pris og behandling, hun taler ganske fint dansk, så tænkte det nok var mammasan. 

Hun gik ud og kom heldigvis tilbage igen. Og bad mig smide tøjet. Hold nu kæ.. en oplevelse, fik 15-20 min massage, rigtig god i øvrigt. Om på ryggen og så begyndte det sjove. 

Ved godt af erfaring, at de er gode til at spille kærester, men det var så virkelighedstro at jeg var lige ved at hoppe på den, hehe. 

Fik Ca 45 min kæreste 6, og sveden drev af os begge. 

Skød hende til Ca 35, men hun sagde hun var 45, lidt buddet og rigtig gode, ægte bryster. Lige min type... 

Om jeg kommer igen... Tjaee.. Nok med 200% garenti 

 

Mvh Fynbo, en

Hvad måtte du slippe for de 45 min?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...