SexlystenMand 14 Skrevet 7. Juli, 2019 Hej .. Kan ikke helt finde ud af hvilken katagori jeg skal under så vover pelsen her.. Konen og jeg vil have lidt sjov i ferien og vi er blevet enige om bla. andet et fjernbetjent æg.( findes der andre betegnelser ? ) kunne være sjovt/frækt og krydre vores ellers dejlige hyggestunder.. Vil spørge om der er nogen der har erfaring med hvilken type man skal købe da jeg syntes hele optakten spændingen falder til jorden hvis det viser sig at være noget der ikke fungere andet halvdelen af gangene , det er ikke nemt at se ud fra billeder osv. Så vil være taknemmelig for gode råd... Det kunne være et bestemt mærke man aldrig går fejl af eks. Sådan var det i gamle dage men syntes den tid har ændret sig desværre .. På forhånd tak ..: ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 10. Juli, 2019 Har ikke prøvet vibrator æg (endnu), men find nogen potentielle sexbutikker, kør navnene gennem trustpilot - tjek anmeldelserne ud osv og husk hvis det lyder for billigt til at være godt, så er det også for billigt til at være godt god ferie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Juli, 2019 Denne her har fået rigtig gode anmeldelser https://www.sinful.dk/ohmibod-lightshow-app-styret-klitoris-vibrator Den findes også i en billigere udgave Jeg har prøvet en vibrationsæg og var ikke imponeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 10. Juli, 2019 Nemtøs skrev, for 33 minutter siden: Jeg har prøvet en vibrationsæg og var ikke imponeret jeg var heller ikke min kæreste havde købt et dyrt og fancy et da vi havde afprøvet og jeg skulle have det ud igen knækkede snoren! jeg måtte presse det ud hvilket tog ret lang tid gennemgik jo nærmest en barnløs fødsel havde det så bare været det værd men det gjorde ikke noget særligt for mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Juli, 2019 Jeg har prøvet et for længe siden. Det var under en tantra massage, og det blev naturligvis skubbet op i numsen. Ganske sjov følelse, og når det ramte prostata var det ret godt, med den gled hele tiden nedad. Der var en ganske fin fornemmelse, når hun langsomt gned nedad på pikke fra glans mod rod. Dette tryk bevirkede at vibrationerne pludselig forplantede sig op i pikken, og det var dæleme umådeligt rart, sammen med de andre søde ting hun udsatte den for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexlystenMand 14 Skrevet 10. Juli, 2019 Tak for svar hvor er i søde : )... Med de svar kan jeg ikke undlade at spørge om der findes andre og bedre /sjovere muligheder i den katagori .Ægget var fordi vi begge grinede af de muligheder hvor eks. på en restaurent el. lign kunne drille og dermed køre det hele op iløbet af dagen .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 10. Juli, 2019 SexlystenMand skrev, for 10 minutter siden: Tak for svar hvor er i søde : )... Med de svar kan jeg ikke undlade at spørge om der findes andre og bedre /sjovere muligheder i den katagori .Ægget var fordi vi begge grinede af de muligheder hvor eks. på en restaurent el. lign kunne drille og dermed køre det hele op iløbet af dagen .. der er også sommerfugle med fjernbetjening det er en klitoris vibrator som så sidder udenpå i stedet for at skulle ind jeg har ikke prøvet en så jeg har ingen anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Juli, 2019 aaisha skrev, for 18 minutter siden: der er også sommerfugle med fjernbetjening det er en klitoris vibrator som så sidder udenpå i stedet for at skulle ind jeg har ikke prøvet en så jeg har ingen anmeldelse Den findes også i en variens som sættes på en finger. Overvejer sgu den sommerfugl og så en elastik rundt om Nutte Den hedder Nutte , fordi de fleste piger altid udbryder "Nej hvor er den nuttet" når jeg viser mig frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ACDsee Skrevet 10. Juli, 2019 Kan man få et æg man også kan tænde og slukke trådløst? Ikke kun skrue op og ned for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 11. Juli, 2019 Man af disse dimser fungere bedre i fantasien end i virkeligheden. Reelt synes jeg faktisk at det er langt frækkere, at mærke og føle liderligheden, safterne mv. end at sidde at tænde og slukke for en dims. Jeg har prøvet lidt af hvert, jeg synes eksempelvis at effekten var større, da jeg/vi engang gik på restaurant, et rimeligt pænt sted, der hvor der dels er duge på bordet, levendelys m.v. og ikke uvæsentligt, dugene hang/gik ned til omkring en lår, når man sat ved bordet. Man skal fandeme have lange arme, hvis man skal røre modparten, eller gode fødder, meeeen man kan jo sætte sig på samme side, og så kan man jo bruge sine hænder, og styre begivenhederne til kanten. Nå, men smag og behag, og jo der findes også dimser der kan noget. Eksempelvis synes jeg da, at det en sjældent gang kan være ganske intenst, hvis man bruger en lille summer ting. som lidt ekstra krydderi når man i et passende tempo og i en behagelig stilling ligger og, knepper eller hvad det nu skal hedde. Manden kan så sætte summeren på kvindens klit, det plejer at skabe reaktioner. Kvinden kan overtage og bruge den på en måde enten direkte på pikken, eller omkring skamlæber, klit mv. Gøres det rigtigt går viberationerne lige i begge parten. Det er sådant set ikke særligt svært at finde på diverse pirrende lege, det kræver vel bare lidt fantasi, den rette stemning m.v. Kan man ikke skabe dette univers, så tror jeg faktisk at det kan være lige meget hvilken type legetøj man køber. Men kan man, så kan der opnås mange gode oplevelser. Hvis dig og konen vil købe noget, så køb noget mere eksklusivt, så virker det, at det er typisk lavet i et materiale, der gør at det også kan bruges indvortes (hedder det vist nok) Hvis det bare handler om, at se din kone spase helt ud, så kunne du også købe en Magic Wand eller lignede. Det er et stavmassage apparat, der ligner en mikrofon. Sådan en ting, kan gøre underværker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexlystenMand 14 Skrevet 11. Juli, 2019 Igen tak for alle de gode råd.. grunden til den skal være fjernbetjent er optakten iløbet af dagen ,, Jeg er beriget med en smuk kone og vi har besluttet at tage en weekend i en støøre by hvor vi er anonyme .. Jeg elsker at beundre hendes ydre fræk klædt en tur i byen se de unge mænd savle over hende lade hende flirte .. og stod det til mig tage en ung mand med på hotellet .. det sidste overvejer hun og vil ikke presse hende til noget men kan mærke hun er med langt hen ad vejen.. derfor ville det være frækt med et fjernbetjent apperat der kunne sætte lidt fut i hele forløbet : ) .. syntes jeg har fået gode svar og nu vil jeg tage en beslutning sammen med konen .. det er såmænd ikke pengene men som tidligere skrevet at det hele falder lidt til jorden hvis det ikke virker.. God sommer til jer alle : ) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juli, 2019 SexlystenMand skrev, for 5 timer siden: Igen tak for alle de gode råd.. grunden til den skal være fjernbetjent er optakten iløbet af dagen ,, Jeg er beriget med en smuk kone og vi har besluttet at tage en weekend i en støøre by hvor vi er anonyme .. Jeg elsker at beundre hendes ydre fræk klædt en tur i byen se de unge mænd savle over hende lade hende flirte .. og stod det til mig tage en ung mand med på hotellet .. det sidste overvejer hun og vil ikke presse hende til noget men kan mærke hun er med langt hen ad vejen.. derfor ville det være frækt med et fjernbetjent apperat der kunne sætte lidt fut i hele forløbet : ) .. syntes jeg har fået gode svar og nu vil jeg tage en beslutning sammen med konen .. det er såmænd ikke pengene men som tidligere skrevet at det hele falder lidt til jorden hvis det ikke virker.. God sommer til jer alle : ) Har du kigget på det link jeg lagde op i starten, tjek de anmeldelser "indlægget" har fået. God fornøjelse til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexlystenMand 14 Skrevet 11. Juli, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Har du kigget på det link jeg lagde op i starten, tjek de anmeldelser "indlægget" har fået. God fornøjelse til jer Det er lige det jeg har og har : ) og det bliver den . Har fulgt dig lidt og kan da godt ærgre mig over du ikke var der i min storhedstid..( undskyld men det skulle lige med ) det eneste der bekymrer mig er i er 2 der mener i ikke er imponerede ..Men hvad nogen formue er det jo ikke ..Som nævnt når hun er frisk skal det jo også gerne være en god oplevelse så vi kan komme videre op af stigen med alle de spændene oplevelser der er : ) .. tusinde tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juli, 2019 SexlystenMand skrev, for 51 minutter siden: Det er lige det jeg har og har : ) og det bliver den . Har fulgt dig lidt og kan da godt ærgre mig over du ikke var der i min storhedstid..( undskyld men det skulle lige med ) det eneste der bekymrer mig er i er 2 der mener i ikke er imponerede ..Men hvad nogen formue er det jo ikke ..Som nævnt når hun er frisk skal det jo også gerne være en god oplevelse så vi kan komme videre op af stigen med alle de spændene oplevelser der er : ) .. tusinde tak for svar Jeg har ikke selv prøvet den, men tænkte den kunne være oplagt ift jeres ønsker. De fleste kvinder reagere voldsomt godt på klitoris massage. Jeg har prøvet de såkaldte sommerfugle - det virkede ikke for mig. Alternativt et par latex trusser hvis I er til det med en indvendig dildo som bevæger sig i takt med din kvinde. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg