Hop til indhold

Recommended Posts

På højbanetorvet er der nu bordel på begge etager. De billige og udtjente piger huserer i stue etagen  . På 1 sal var det et par piger i går hvor specielt den yngste var meget nydelig. Hvad den ældste ikke havde i udseende det havde hun til gengæld i kampgejst. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået så intens sex. Ingen detaljer det var bare godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, for 53 minutter siden:

På højbanetorvet er der nu bordel på begge etager. De billige og udtjente piger huserer i stue etagen  . På 1 sal var det et par piger i går hvor specielt den yngste var meget nydelig. Hvad den ældste ikke havde i udseende det havde hun til gengæld i kampgejst. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået så intens sex. Ingen detaljer det var bare godt

Hvad mener du med ud udtjente.?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Linket er til stedet i Risskov :)

 

Overskriften siger Vejle men som du nævner så står der Risskov i annoncen … det jeg hæftede mig mest ved var dog at jeg ikke synes at nogle af pigerne på billederne var ret kønne, så hvis de piger skulle være bedre end dem i stueetagen så står det fandeme sløjt til på Højbanetorvet … 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på stedet nogle gange siden ølpigen forlod det i april. Udtjent. Hmm ja hvis man skifter navn af og til og har to annoncer med forskelligt navn på annoncelight og vil sælge sex for 500 kr ja så er det vel ved at nærme sig sidste salgsdato. Men smag og behag er jo forskelligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
møgsvinet skrev, 1 time siden:

Overskriften siger Vejle men som du nævner så står der Risskov i annoncen … det jeg hæftede mig mest ved var dog at jeg ikke synes at nogle af pigerne på billederne var ret kønne, så hvis de piger skulle være bedre end dem i stueetagen så står det fandeme sløjt til på Højbanetorvet … 

Ja det er noget vrøvl med Vejle i overskriften.  

Både Soda og Lilli er i Risskov. Faktisk var jeg sammen med dem i sidste uge. Kønne, næh egentlig ikke :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Timber skrev, for 24 minutter siden:

Begge piger var i Vejle i går. Jeg besøgte dem

Der er jo heller ikke langt til Vejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, for 6 timer siden:

Ingen detaljer det var bare godt

 

Fed "ikke anmeldelse"...:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...