Hop til indhold
Guest supertyr

tanja CHRISTIANSFELD

Recommended Posts

Guest supertyr

jEG ER HELT UENIG I DE DÅRLIGE ANMELDELSE AF tANJA cHRISTIANSFEKLD. JEG VAR I OMRÅDET PÅ SALGSTUR. JEG SMSEDE OG BOOKEDE EN TIME SAMMEN MED HENDE. DET VAR ABSOLUT EN GOD OPLEVELSE, JEG FIK INTENS KÆRSTESEX OG ANDEN BLID SEX. HUN ER RIGTIG SØD OG LÆKKER. HUN SKAL ABSOLUT BESØGES NÅR JEG NÆSTE GANG ER I OMRÅDET. WWW. TANJA CHRISTIANSFELD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vardeboy
supertyr skrev, for 11 timer siden:

jEG ER HELT UENIG I DE DÅRLIGE ANMELDELSE AF tANJA cHRISTIANSFEKLD. JEG VAR I OMRÅDET PÅ SALGSTUR. JEG SMSEDE OG BOOKEDE EN TIME SAMMEN MED HENDE. DET VAR ABSOLUT EN GOD OPLEVELSE, JEG FIK INTENS KÆRSTESEX OG ANDEN BLID SEX. HUN ER RIGTIG SØD OG LÆKKER. HUN SKAL ABSOLUT BESØGES NÅR JEG NÆSTE GANG ER I OMRÅDET. WWW. TANJA CHRISTIANSFELD

Så det er helt sikkert hende på billederne,eller hvad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest supertyr

JA DET ER HENDE PÅ BILLEDER. HUN ER FRA LITAUEN OG RIGTIG SØD OG LÆKKER.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev til Tanja i dag om jeg kunne komme på besøg om en halv time. Korte og præcise svar. Jeg ankommer og hun lukker op i en mindre sidebygning til huset hvor Dajana arbejder fra. Hun tager i mod i lingeri. Kønt ansigt og alderen passer meget godt. Hun har lidt flere kilo end jeg forventede, men hun er køn og har dejlige store bryster. Vi aftaler en halv time til 900 kr inkl superfransk. Hun gør det godt og jeg går tilfreds derfra da jeg er færdig. Der er pænt og rent i rummet. Jeg kommer med ret stor sansynlighed tilbage når jeg igen er på de kanter. Kunne dog godt ønske at hendes figur blev beskrevet lidt mere realistisk. Men hun er sød og dejlig som hun er. Kommer fra Litauen, men taler godt dansk...

Del dette indlæg


Link til indlæg
supertyr skrev, den 6/7/2019 at 20:47:

jEG ER HELT UENIG I DE DÅRLIGE ANMELDELSE AF tANJA cHRISTIANSFEKLD. JEG VAR I OMRÅDET PÅ SALGSTUR. JEG SMSEDE OG BOOKEDE EN TIME SAMMEN MED HENDE. DET VAR ABSOLUT EN GOD OPLEVELSE, JEG FIK INTENS KÆRSTESEX OG ANDEN BLID SEX. HUN ER RIGTIG SØD OG LÆKKER. HUN SKAL ABSOLUT BESØGES NÅR JEG NÆSTE GANG ER I OMRÅDET. WWW. TANJA CHRISTIANSFELD 

ANDEN BLID SEX?  Mere info plese

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest k19

Hvis det er hende på billederne, vil jeg nøjes med at sige hun har spist virkelig meget gær og hævet for længe, + 30 kilo og kan ikke genkende noget sødt ved hende. Med afstand det største fake jeg har mødt og dårlig indstilling til kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...