Hop til indhold
Plothole

[Navn] fra Ecuador, Vesterbro 99, kld.

Recommended Posts

Blev mødt af [Navn] fra Ecuador og var egentlig lidt skuffet over at dette var en afrikansk udseende kvinde, som dog var MEGET imødekommende og ivrig efter at få tilbudt mig nogle ting. Den anden var optaget, så jeg måtte fortsætte med hende efter at have spurgt, hvordan en den anden var(hun var også "afrikansk") Jeg valgte ganske almindelig dansk missionær til 500,-(15 min.) og forventede sådan set ikke det store.

Jeg skulle blive overrasket. Efter et par minutter finder jeg jo så ud af, hvor hun er fra og så ændres stemningen ret hurtigt, da hun jo så taler spansk. Dette gør jeg også og så bliver hun helt chokeret og sludrer løs. Jeg betaler og hun lægger sig hurtigt klar på alle fire. Jeg spørger om jeg må slikke hende udenpå hendes trusser og det er helt fint med hende. Jeg slikker og slikker og trækker trussen til siden og hun gør ingen modstand. Hun spørger om, jeg vil have, at vi laver 69'er(gensidig fransk) og det gør vi så.

Hun trækker kondomet på med munden og jeg slikker løs på hendes saftige fisse. Lidt efter sætter hun sig på den og det er fantastisk. Jeg får så vendt hende om og banker løs, men har det dog stadig lidt svært ved at komme, så må med hånden selv gøre det "færdigt". Alt i alt en god oplevelse. Ved siden bliver jeg ført ud af den anden kvinde, der er der, som også er Afrikansk af udseende(måske fra Cuba? som andre har nævnt) og noget ældre af udseende. Tiden var vel omkring de 20 min trods betaling for 15, så der kan ikke klages på den baggrund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...