Hop til indhold
GLstodder

Kollektiv thai-optrækkeri i Aarhus?

Recommended Posts

Torsdag i denne uge besøgte jeg Silkeborgvej 132 (Amita), hvor man i længere tid har kunnet aftale 15 minutter sex - 500 kr. Det var nu ikke længere muligt - mindsteprisen for hvad som helst var nu 1000 kr? Jeg gik videre til Silkeborgvej 120, som jeg dog ikke har aktuelle erfaringer med, og her blev der snakket om 1000 - 1200 kr. Jeg søgte nu ud til Vestre Ringgade 172 (Aroma) hvor man også plejer at kunne aftale rimelige priser, men her var prisen for 15 min sex steget til 800 kr. På vej ud af døren fik jeg øje på en ret køn, slank  dame, som så sød ud (det var hun for øvrigt også), og derfor vendte jeg om i døren, og det blev til 800 kr for “alting” + “lidt mindre end en halv time massage”. 

Jeg er godt klar over at thailænderne ikke er her for vore blå øjnes skyld - Thai massage er business, og klinikkerne er i hård konkurrence, men det ser ud til at de også kører et kartel system, med fælles aftalte priser - og nu er de blevet enige om at gi den et ordentligt nøk (100% stigning) opad? 

(Silkeborgvej 132 (Amita) har måske fat i den lange ende? - de har tilsyneladende mange kunder uden at reklamere nogen steder, og det kunne være tegn på at de kører en udmærket forretning?)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja gamle stodder, mod det kan kunderne kun vælge pay or leave, eller lad være med at købe services indtil priserne er rimelige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

de ens priser, er ikke nogen nyhed.

jyderne slipper lidt billigere, end os sjællændere kbh/Sjælland er taksten 1000 kr fp 30 min- 60 min fp 1500 kr.

inden evt forhandling, eller stamkunde rabat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon der er basis for en anmeldelse for karteldannelse?? Ved at EU ser meget strengt på den slags....... Eneste alternativ er vist det pubertetsmæssige håndholdte alternativ, tilstrækkelig længe til, at priserne ryger ned igen - men er det så kundekarteldannelse??? Svær en den her!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, for 9 minutter siden:

Mon der er basis for en anmeldelse for karteldannelse?? Ved at EU ser meget strengt på den slags....... Eneste alternativ er vist det pubertetsmæssige håndholdte alternativ, tilstrækkelig længe til, at priserne ryger ned igen - men er det så kundekarteldannelse??? Svær en den her!!

kundekarteldannelse :lol:

så vil jeg hellere, satse på at vinde i lotto, og betale det pigerne forlanger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Lade en kommentar falde hos skat, så kommer der lidt udskiftning, i Thai drænet af danske kroner til huse i Isaan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
GLstodder skrev, for 2 timer siden:

Torsdag i denne uge besøgte jeg Silkeborgvej 132 (Amita), hvor man i længere tid har kunnet aftale 15 minutter sex - 500 kr. Det var nu ikke længere muligt - mindsteprisen for hvad som helst var nu 1000 kr? Jeg gik videre til Silkeborgvej 120, som jeg dog ikke har aktuelle erfaringer med, og her blev der snakket om 1000 - 1200 kr. Jeg søgte nu ud til Vestre Ringgade 172 (Aroma) hvor man også plejer at kunne aftale rimelige priser, men her var prisen for 15 min sex steget til 800 kr. På vej ud af døren fik jeg øje på en ret køn, slank  dame, som så sød ud (det var hun for øvrigt også), og derfor vendte jeg om i døren, og det blev til 800 kr for “alting” + “lidt mindre end en halv time massage”. 

Jeg er godt klar over at thailænderne ikke er her for vore blå øjnes skyld - Thai massage er business, og klinikkerne er i hård konkurrence, men det ser ud til at de også kører et kartel system, med fælles aftalte priser - og nu er de blevet enige om at gi den et ordentligt nøk (100% stigning) opad? 

(Silkeborgvej 132 (Amita) har måske fat i den lange ende? - de har tilsyneladende mange kunder uden at reklamere nogen steder, og det kunne være tegn på at de kører en udmærket forretning?)

Hvordan dyrker man sex på 15 min?  er der ikke noget der hedder forspil?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den flittige skrev, for 18 minutter siden:

Hvordan dyrker man sex på 15 min?  er der ikke noget der hedder forspil?

Når man vælger 15 min, så er det ikke forspil, men bare spil ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
GLstodder skrev, for 6 timer siden:

Torsdag i denne uge besøgte jeg Silkeborgvej 132 (Amita), hvor man i længere tid har kunnet aftale 15 minutter sex - 500 kr. Det var nu ikke længere muligt - mindsteprisen for hvad som helst var nu 1000 kr? Jeg gik videre til Silkeborgvej 120, som jeg dog ikke har aktuelle erfaringer med, og her blev der snakket om 1000 - 1200 kr. Jeg søgte nu ud til Vestre Ringgade 172 (Aroma) hvor man også plejer at kunne aftale rimelige priser, men her var prisen for 15 min sex steget til 800 kr. På vej ud af døren fik jeg øje på en ret køn, slank  dame, som så sød ud (det var hun for øvrigt også), og derfor vendte jeg om i døren, og det blev til 800 kr for “alting” + “lidt mindre end en halv time massage”. 

Jeg er godt klar over at thailænderne ikke er her for vore blå øjnes skyld - Thai massage er business, og klinikkerne er i hård konkurrence, men det ser ud til at de også kører et kartel system, med fælles aftalte priser - og nu er de blevet enige om at gi den et ordentligt nøk (100% stigning) opad? 

(Silkeborgvej 132 (Amita) har måske fat i den lange ende? - de har tilsyneladende mange kunder uden at reklamere nogen steder, og det kunne være tegn på at de kører en udmærket forretning?)

Engang var jeg meget aktiv som kunde i thaimiljøet. Det var dengang hvor der var unge søde, flotte thaipiger på en del klinikker, der gav god service.  Nu skal man jo være heldig, hvis man møder en under 35 år, og giver god service.

Men der hvor jeg vil hen, er, at nogle af de sidste gange jeg var afsted, blev jeg præsenteret for 1200 kr for fuld pakke. Jeg forhandler aldrig om prisen, betaler den fulde pris eller slet ikke. Så jeg ved ikke om den kunne presses ned. Men skulle jeg købe FP var det 1200, og det betalte jeg så. 

Lige pt nyder jeg at besøge en pige, hun er superflot, ung, sød, venlig. 30 min koster hos hende 800 kr, så jeg kan få tre oplevelser svarende til prisen for to oplevelser med FP hos en midaldrende thaipige. Det gør mit valg nemt. 

Men jeg er naturligvis til at lokke tilbage til thaimiljøet, og besøger da stadig en thai en gang i mellem.

Men synes servicen og udvalget af kønne unge piger er faldet markant de seneste 5-10 år i Aarhus. Men antallet af klinikker er ikke faldet. Og for at sige det rent ud, jeg orker bare ikke mere, at en thai på 45-55 år forsøger at flirte med mig og sælge mig en FP, jeg orker det slet ikke mere :D Derfor går jeg igen de få gange jeg har lusket mig ind på en thaiklinik, hvis ikke pigerne i det mindste er i 30erne.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 2 minutter siden:

.... Men synes servicen og udvalget af kønne unge piger er faldet markant de seneste 5-10 år. 

Hmmm, de er måske blevet for selvsikre ved tanken om, at de har fået en dominerende stilling på markedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Hmmm, de er måske blevet for selvsikre ved tanken om, at de har fået en dominerende stilling på markedet?

Det kan sagtens være. Samtidig er der i Århus ikke længere nogle klinikker med danske piger. "I gamle dage" var der 12-15 klinikker med danske piger og slet ikke så mange thaiklinikker overhovedet (eller østpiger).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne også give tråden titlen "Kollektivt klynkeri" ...


Hvis man nu lige vender den med priserne om … Da jeg begyndte at besøge thaimassageklinikkerne for godt 15 år siden kostede en time med det hele 1.000 næsten alle steder men der var stadig enkelte steder der tog mere. I dag koster en time med det hele stadig 1.000 mange steder. Nogle steder er prisen 1.200 og hos enkelte piger er prisen nu 1.500. Det er faktisk vildt og et tegn på hård konkurrence at priserne mange steder er den samme nu som dengang. Inflationen siden dengang er ca. 25% så 'standardprisen' burde jo ligge på 1.250 for en time ud fra inflationen. 
Den med korttidsydelser og mindstepriser for disse … Tja, det er jo dejligt at man kan komme ind og få taget trykket for 500 på 15-30 min. men det tjener pigerne jo bare ikke rigtigt noget på. Når en kunde kommer og får taget trykket for 500 så er den kunde jo væk igen og de har ikke mulighed for at tjene mere på denne kunde. Hæver man mindsteprisen på ydelserne til 800 så er der hevet 300 mere hjem på hver kunde. Nu ved jeg så at nogle kommer med klassikeren om at de mister kunder på det. Tja, mister de en kunde om dagen på det så er det nok det. Er der så to andre der betaler de 800 så har de jo tjent de samme penge - og faktisk lidt til. Hvis regnestykket er 3 kunder á 500 eller 2 kunder á 800 hvad ville du så selv vælge? Nemlig, flere penge for mindre arbejde. 
Jeg vil da også gerne have mest muligt for mine penge meeeen … 

Mht. alder og udseende på pigerne. Det er blevet langt sværere for pigerne at få visa og det har ramt især de helt unge piger. Det er surt, men desværre sådan det er. 
Mht. serviceniveauet. Det tror sgu da fanden at det kniber med niveauet hvis folk kommer og forventer at få det hele for den halve pris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 40 minutter siden:

Man kunne også give tråden titlen "Kollektivt klynkeri" ...


Hvis man nu lige vender den med priserne om … Da jeg begyndte at besøge thaimassageklinikkerne for godt 15 år siden kostede en time med det hele 1.000 næsten alle steder men der var stadig enkelte steder der tog mere. I dag koster en time med det hele stadig 1.000 mange steder. Nogle steder er prisen 1.200 og hos enkelte piger er prisen nu 1.500. Det er faktisk vildt og et tegn på hård konkurrence at priserne mange steder er den samme nu som dengang. Inflationen siden dengang er ca. 25% så 'standardprisen' burde jo ligge på 1.250 for en time ud fra inflationen .... 
 

Jow, priserne er måske nok de samme, måske endda steget lidt, men du har jo ikke med i ligningen, at de danske piger – typisk med højere priser – i mellemtiden er forsvundet. Så, som jeg ser det, er det altså de danske piger, der har betalt prisen for niveauet uanset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
møgsvinet skrev, for 59 minutter siden:


Mht. serviceniveauet. Det tror sgu da fanden at det kniber med niveauet hvis folk kommer og forventer at få det hele for den halve pris. 

Jeg omtalte serviceniveauet. Jeg skrev

Aros skrev, for 2 timer siden:

Engang var jeg meget aktiv som kunde i thaimiljøet. Det var dengang hvor der var unge søde, flotte thaipiger på en del klinikker, der gav god service.  Nu skal man jo være heldig, hvis man møder en under 35 år, og giver god service.

Men der hvor jeg vil hen, er, at nogle af de sidste gange jeg var afsted, blev jeg præsenteret for 1200 kr for fuld pakke. Jeg forhandler aldrig om prisen, betaler den fulde pris eller slet ikke. Så jeg ved ikke om den kunne presses ned. Men skulle jeg købe FP var det 1200, og det betalte jeg så. 

Lige pt nyder jeg at besøge en pige, hun er superflot, ung, sød, venlig. 30 min koster hos hende 800 kr, så jeg kan få tre oplevelser svarende til prisen for to oplevelser med FP hos en midaldrende thaipige. Det gør mit valg nemt. 

Men jeg er naturligvis til at lokke tilbage til thaimiljøet, og besøger da stadig en thai en gang i mellem.

Men synes servicen og udvalget af kønne unge piger er faldet markant de seneste 5-10 år i Aarhus. Men antallet af klinikker er ikke faldet. Og for at sige det rent ud, jeg orker bare ikke mere, at en thai på 45-55 år forsøger at flirte med mig og sælge mig en FP, jeg orker det slet ikke mere :D Derfor går jeg igen de få gange jeg har lusket mig ind på en thaiklinik, hvis ikke pigerne i det mindste er i 30erne.

Jeg forhandler som skrevet aldrig om prisen, men betaler det der kræves uden videre, hvis jeg ønsker sex. Er prisen ublu siger jeg blot pænt nej tak.

Så den konklusion holder ikke er min oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aros skrev, for 2 timer siden:

Engang var jeg meget aktiv som kunde i thaimiljøet. Det var dengang hvor der var unge søde, flotte thaipiger på en del klinikker, der gav god service.  Nu skal man jo være heldig, hvis man møder en under 35 år, og giver god service.

Men der hvor jeg vil hen, er, at nogle af de sidste gange jeg var afsted, blev jeg præsenteret for 1200 kr for fuld pakke. Jeg forhandler aldrig om prisen, betaler den fulde pris eller slet ikke. Så jeg ved ikke om den kunne presses ned. Men skulle jeg købe FP var det 1200, og det betalte jeg så. 

Lige pt nyder jeg at besøge en pige, hun er superflot, ung, sød, venlig. 30 min koster hos hende 800 kr, så jeg kan få tre oplevelser svarende til prisen for to oplevelser med FP hos en midaldrende thaipige. Det gør mit valg nemt. 

Men jeg er naturligvis til at lokke tilbage til thaimiljøet, og besøger da stadig en thai en gang i mellem.

Men synes servicen og udvalget af kønne unge piger er faldet markant de seneste 5-10 år i Aarhus. Men antallet af klinikker er ikke faldet. Og for at sige det rent ud, jeg orker bare ikke mere, at en thai på 45-55 år forsøger at flirte med mig og sælge mig en FP, jeg orker det slet ikke mere :D Derfor går jeg igen de få gange jeg har lusket mig ind på en thaiklinik, hvis ikke pigerne i det mindste er i 30erne.

Faktisk precis skrevet, sådan er det, og som Møjsvinet nævner om inflation, ja så figurer den hvis kun i Pengeverden, feks Bank/Regering, hos os almindelige, har vi ej mærket den :rolleyes: vi får stadig det samme i løn som for 10 år siden :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
møgsvinet skrev, for 1 time siden:

Hvis man nu lige vender den med priserne om … Da jeg begyndte at besøge thaimassageklinikkerne for godt 15 år siden kostede en time med det hele 1.000 næsten alle steder men der var stadig enkelte steder der tog mere. I dag koster en time med det hele stadig 1.000 mange steder. Nogle steder er prisen 1.200 og hos enkelte piger er prisen nu 1.500. Det er faktisk vildt og et tegn på hård konkurrence at priserne mange steder er den samme nu som dengang. Inflationen siden dengang er ca. 25% så 'standardprisen' burde jo ligge på 1.250 for en time ud fra inflationen. 

Det er markedet der bestemmer prisen, sådan næsten da. Der kan jo være aftalte priser mellem klinikkerne, men som udgangspunkt er det markedet der bestemmer prisen. 

For 15 år siden var der imodsætning til nu masser af thaibordeller med daværende klinikpriser, hvor der kun blev solgt sex. Og der var markant færre deciderede thaimassageklinikker. Og der var unge flotte thaipiger på flere af thaibordellerne, bordellerne er væk. 

Det er da korrekt at med alle de mange thaimassageklinikker så er konkurrencen hård. Det er den for alle parter i denne branche, efter det er væltet ind med østpiger primært. De danske piger er reduceret i antal i Århus med 90-95 %, og alle de mange danske klinikker er lukket. Borende X har ret i, at det er de danske piger, der har betalt prisen. 

Jeg har ikke brokket mig over prisen, jeg har brokket mig over serviceniveauet og de mange gamle thaidamer der er på klinikkerne.

Jeg har konstateret, at jeg synes jeg generelt får langt mere for min penge andre steder end på thaimarkedet. Når jeg kan få god sex i 30 min med en super-smuk ung sød venlig pige for 800 kr, eller jeg kan vælge den fulde pakke for kr. 1200 hos en moden thai, så er mit valg taget. Andre kan føle det anderledes, og have andre prioriteringer, og måske også have fundet guldet. Det er fint. 

I princippet kunne jeg og kan jeg rigtig godt lide hele setuppet med dejlig pirrende massage efterfulgt af skøn sex med en køn, yngre serviceminded thaipige. Og om det skulle koste mig 12 eller 14 eller 1500 kr, det betaler jeg gerne, hvis det var muligt at få det.

Det ved jeg af personlige erfaringer i massevis, at det var muligt for 5-10-15 år siden. De sidst cirka 4-5 år har jeg løbet lidt rundt til forskellige thaiklinikker og piger. Ja, jeg fandt guld enkelte steder, og det var super-godt, hos en pige brugte jeg nok 30-35.000 over en periode på et par år, og der var supergodt. Der er sikkert stadig guld derude, men det er blevet meget sværre at finde, og når det er fundet, så er hanhundene der i stor stil, så der tit er "optaget" i vinduet :D  Så må man bruge tidsbestilling. Allt for mange gange har jeg løbet ind i meget modne thaipiger, og igen fint, hvis man er til dem, så har man et eldorado at more sig i.  

møgsvinet skrev, for 1 time siden:

Den med korttidsydelser og mindstepriser for disse … Tja, det er jo dejligt at man kan komme ind og få taget trykket for 500 på 15-30 min. men det tjener pigerne jo bare ikke rigtigt noget på. Når en kunde kommer og får taget trykket for 500 så er den kunde jo væk igen og de har ikke mulighed for at tjene mere på denne kunde. Hæver man mindsteprisen på ydelserne til 800 så er der hevet 300 mere hjem på hver kunde. Nu ved jeg så at nogle kommer med klassikeren om at de mister kunder på det. Tja, mister de en kunde om dagen på det så er det nok det. Er der så to andre der betaler de 800 så har de jo tjent de samme penge - og faktisk lidt til. Hvis regnestykket er 3 kunder á 500 eller 2 kunder á 800 hvad ville du så selv vælge? Nemlig, flere penge for mindre arbejde. 
Jeg vil da også gerne have mest muligt for mine penge meeeen … 

Alt snak om 15 min og prisen der, aner jeg intet om. Jeg køber aldrig 15 min, men forstår egentlig godt, at nogle thaipiger tænker som du gør. Jeg ved at nogle GPer  tænker der samme. Den pige jeg besøger pt sælger kun halve timer. Så jeg er enig med dig der. 

Men hvis prisen er 800 for 15 min og man ønsker at købe det, selvom man synes det er for dyrt, hvorfor dog så ikke besøge en rigtig GP hvor du kan få 30 min for samme penge ?? 

Der er da også nogle GPer der annoncerer med 15 min for kr 600, hvis det er det man er til. 

Valget er da faktisk let nok hvis man vil finde noget andet, , men insisiterer man på, at det skal være thai, så er valget også let, nemlig at betale det thaipigerne forlanger ved kasse 1, færdig. For den er ikke længere end det. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...