Guest Den flittige Skrevet 6. Juli, 2019 Fredag på vej hjem fra arbejde var jeg på besøg hos Amita, kom uanmeldt, ringede på døren, 20 sek.efter bliver døren åbnet af en lille tætbygget thaipige som hed Dada, startede med bad, der er dårlige bad forhold, men man kan dog få brusebad. Bestilte en FP til en tusse,jeg blev meget overrasket over hvor god hun var til at give massage,var hos hende i 50 min. Alt var rigtigt godt, BJ var uden kondom, hun har en lækker fast krop, bryster en god håndfuld flotte og faste, ikke silikone, men ægte. Jeg vil helt sikkert besøge Dada igen. hvor gammel er Dada , jeg vil tro ca. 28 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Juli, 2019 Den flittige skrev, for 1 time siden: Fredag på vej hjem fra arbejde var jeg på besøg hos Amita, kom uanmeldt, ringede på døren, 20 sek.efter bliver døren åbnet af en lille tætbygget thaipige som hed Dada, startede med bad, der er dårlige bad forhold, men man kan dog få brusebad. Bestilte en FP til en tusse,jeg blev meget overrasket over hvor god hun var til at give massage,var hos hende i 50 min. Alt var rigtigt godt, BJ var uden kondom, hun har en lækker fast krop, bryster en god håndfuld flotte og faste, ikke silikone, men ægte. Jeg vil helt sikkert besøge Dada igen. hvor gammel er Dada , jeg vil tro ca. 28 år. Jeg har da badet i den kabine sammen med pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 6. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Jeg har da badet i den kabine sammen med pigen Hvilken kabine? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Juli, 2019 Den flittige skrev, for 38 minutter siden: Hvilken kabine? Brusekabine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 6. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 time siden: Brusekabine. Der har de aldrig haft en brusekabine. 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basba 107 Skrevet 6. Juli, 2019 8000 skrev, for 36 minutter siden: Der har de aldrig haft en brusekabine. 8000 Hvad sørme' I er i gang i??? Jo de har sgu da et brusebad, men nogle gange lugter den af Klor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Juli, 2019 (edited) 8000 skrev, for 1 time siden: Der har de aldrig haft en brusekabine. 8000 Jo da. Helt bagest i lejligheden og til venstre står, eller stod, der en. Skrev for lant tid siden en anmeldese af et besøg på stedet med Nadia? som helt af sig selv gik med i bad. Redigeret 6. Juli, 2019 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 6. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Jo da. Helt bagest i lejligheden og til venstre står, eller stod, der en. Skrev for lant tid siden en anmeldese af et besøg på stedet med Nadia? som helt af sig selv gik med i bad. Det var jo på Silkeborgvej jeg var , ikke teglværksgade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Juli, 2019 Den flittige skrev, for 19 minutter siden: Det var jo på Silkeborgvej jeg var , ikke teglværksgade. Det er også Silkeborgvej, Amita jeg skriver om vedr. badekabinen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 6. Juli, 2019 Den flittige skrev, for 18 minutter siden: Det var jo på Silkeborgvej jeg var , ikke teglværksgade. Hvor kom Teglværksgade lige ind? Og Basba, klik lige på Farvekontrol Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Juli, 2019 Thaimig https://annoncelight.dk/showad/262049: jeg tror at Amita har både teglværksgade 16 og Silkeborgvej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 7. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden: Jeg har da badet i den kabine sammen med pigen Nok derfor at den er gået itu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Juli, 2019 paafuglen skrev, for 2 timer siden: Thaimig https://annoncelight.dk/showad/262049: jeg tror at Amita har både teglværksgade 16 og Silkeborgvej. Og andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 7. Juli, 2019 Aften Alle de gange jeg har badet hos Amita på Silkeborgvej er det i badeværelset. Appel som har været min favorit pige der, har vasket mit store legeme flere gange (ikke at forveksle med store lem) så er den på plads. 8000 Må nok snart forbi og tjekke om jeg har ret. Det er let at finde på undskyldning for et besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Juli, 2019 8000 skrev, for 15 minutter siden: Aften Alle de gange jeg har badet hos Amita på Silkeborgvej er det i badeværelset. Appel som har været min favorit pige der, har vasket mit store legeme flere gange (ikke at forveksle med store lem) så er den på plads. 8000 Må nok snart forbi og tjekke om jeg har ret. Det er let at finde på undskyldning for et besøg. Nu får du mig i tvivl om det er et badeværelse eller en løsstående kabine - tror du har ret, men du må undersøge det. Det er yderst vigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basba 107 Skrevet 7. Juli, 2019 8000 skrev, for 1 time siden: Aften Alle de gange jeg har badet hos Amita på Silkeborgvej er det i badeværelset. Appel som har været min favorit pige der, har vasket mit store legeme flere gange (ikke at forveksle med store lem) så er den på plads. 8000 Må nok snart forbi og tjekke om jeg har ret. Det er let at finde på undskyldning for et besøg. Så er vi to om dette Men hvis du trænger til at se Apple på ny, hun er i gang med arbejde igen og kan findes på margrethes vej butik Man til Lør. Søn har hun fri, det sagde hun til mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. Juli, 2019 basba skrev, for 8 timer siden: kan findes på margrethes vej butik Det sted trænger i den grad også til en pige der ved hvad det drejer sig om. Jeg har fået de mest besynderlige oplevelser der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basba 107 Skrevet 8. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Det sted trænger i den grad også til en pige der ved hvad det drejer sig om. Jeg har fået de mest besynderlige oplevelser der Helt enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 8. Juli, 2019 Angående badeforhold på Silkeborgvej Amita, så er der et toilet-en håndvask-en bruser der er sat til håndvasken, og rummet er meget lille. Brusekabinen står Silkeborgvej 178. Saibua. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 9. December, 2019 Jeg har lige besøgt Amita igen, blev betjent af en flot thaipige Anna, lille numse og store bryster, tror de er ægte. Hun har husket at spise sine vitaminpiller, da hun var teenager. 65 min. ren velvære. Anna var i gavehumør denne dag, hun tømte mig to gange, jeg var noget mat i knæene, da jeg tog derfra godt jeg fik en kold Cola at styrke mig på. Der er altid søde piger hos Amita. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 9. December, 2019 Den flittige skrev, for 6 timer siden: Jeg har lige besøgt Amita igen, blev betjent af en flot thaipige Anna, lille numse og store bryster, tror de er ægte. Hun har husket at spise sine vitaminpiller, da hun var teenager. 65 min. ren velvære. Anna var i gavehumør denne dag, hun tømte mig to gange, jeg var noget mat i knæene, da jeg tog derfra godt jeg fik en kold Cola at styrke mig på. Der er altid søde piger hos Amita. Aften Anna er det hende den voksne + 40 ? 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 10. December, 2019 8000 skrev, for 16 timer siden: Aften Anna er det hende den voksne + 40 ? 8000 Nej denne Anna er 30 år ung. afsted med dig , du kan jo godt lide store Patter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 10. December, 2019 Den flittige skrev, for 4 timer siden: Nej denne Anna er 30 år ung. afsted med dig , du kan jo godt lide store Patter. Hvor ved du 8000 kan lide store? Thai har ej store, medmindre det er silikone, ad som i klam Ja undskyld min humor og afsporring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 371 Skrevet 11. December, 2019 Ingen regler uden undtagelse : https://annoncelight.dk/showad/285800 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg