Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle,

Helt ny i dette felt - selvom jeg er 48 år gammel.

Jeg har nogle fantasier om babysitteren / pædagogen / søsteren / sygeplejersken eller hvad vi nu skal vælge, benytter lejligheden til at være udforskende og "slem" mod den lille dreng - tænker ting som bondage, klemmer, våd ble for ansigtet, lidt smæk, prostatamassage og dildo/strapon.

Jeg tænker LG er en god kandidat, det der mest afholder mig er at det er en køretur på 3 timer, over Storebælt. Så det vil blive en lang dyr tur.

Er der nogen i sammenlignelige i Nordsjælland / Københavnsområdet som er god til en uerfaren "lille" dreng, eller skal jeg bare gøre en dagstur ud af det?

På forhånd tak.
ABDL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske The Queen kunne være en mulighed: https://annoncelight.dk/showad/270013

Har dog selv endnu ikke besøgt hende :)

I forhold til LG, så har jeg haft en session med hende, hvor nogle af de ting, som du efterspørger, indgik. Den session er stadig en af de bedste oplevelser, jeg har haft! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej warmgun & per7,

Tusind tak for jeres kommentarer. Jeg har også fået et par privatbeskeder så nu har jeg fået nogle gode muligheder at se nærmere på. Jeg synes det har været meget svært at finde nogen via google - men kan nu se det nok skyldes jeg bruger sammensatte ord når jeg søger.

@per7 LG virker klart som en der er værd at køre efter så jeg vil bestemt ikke afskrive muligheden for at jeg tager en fridag en dag :-)

Jeg har også en PB fra en som virker som et ret god kvinde til mig (baseret på hvad hun skrev og et par anmeldelser).

Igen - tak fordi I tager jer til til at skrive. Det har taget mig mange år at tage mig sammen til at gøre noget alvorligt ved de her fantasier, selvom jeg har fået lov af min bedre halvdel (vi har været et par i 25+ år).

Del dette indlæg


Link til indlæg
ABDL skrev, for 2 timer siden:

Hej warmgun & per7,

Tusind tak for jeres kommentarer. Jeg har også fået et par privatbeskeder så nu har jeg fået nogle gode muligheder at se nærmere på. Jeg synes det har været meget svært at finde nogen via google - men kan nu se det nok skyldes jeg bruger sammensatte ord når jeg søger.

@per7 LG virker klart som en der er værd at køre efter så jeg vil bestemt ikke afskrive muligheden for at jeg tager en fridag en dag :-)

Jeg har også en PB fra en som virker som et ret god kvinde til mig (baseret på hvad hun skrev og et par anmeldelser).

Igen - tak fordi I tager jer til til at skrive. Det har taget mig mange år at tage mig sammen til at gøre noget alvorligt ved de her fantasier, selvom jeg har fået lov af min bedre halvdel (vi har været et par i 25+ år).

Vi er her jo for at hjælpe hinanden. Hvis de piger, vi holder af, får gæster nok, er der god mulighed for, at de ikke lukker butikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...