Hop til indhold
SEXPAR24-45

GB -mulighed for uden kondom..- Kbh og Århus

Recommended Posts

Hej - Vi laver gangbang hvor det er muligt - ved sygdomsfrihed - at gøre det hele uden kondom!

Det varer en time, og prisen er 1200 pr mand for alt; blow, ballslick, rimming/sorte kys, sex, anal, sandwich (dog forbehold for pik-størrelse ved anal..), gerne flere udløsninger..

KBH; tirsdag d 5. feb kl 1700

ÅRHUS; fredag d 8. feb kl. 1600

tilmeld på [email protected] Profil; http://www.sexpiger.dk/3314

på frækt gensyn...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Onslow synes ikke jeg burde skrive sådan et indlæg

så derfor har jeg slettet det, desværre har Onslow quotet det hele

og det kan jeg så ikke fjerne..

så vil jeg holde min mening om det for mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh Knajt,

hvad om du oprettede en debattråd om det i det dertil indrettede forum i stedet for at spamme annonceringsboardet?

Giv folk frihed til at have deres seksualitet i fred, og hvorvidt du kan forstå det eller ej, er vist ikke relevant for andre --------- end dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Øh Knajt,

hvad om du oprettede en debattråd om det i det dertil indrettede forum i stedet for at spamme annonceringsboardet?

Giv folk frihed til at have deres seksualitet i fred, og hvorvidt du kan forstå det eller ej, er vist ikke relevant for andre --------- end dig selv.

Også relevant for mig. Hvis man ikke må kommentere arrangementer i samme tråd, fatter jeg ingenting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi svarer gerne, selvom vi er enige i at det er en anden diskussion;

..vi har lagt en sexevent op her for de der er interesserede i at tage en kalkuleret risiko, hvor alle kender odds. Vel nogenlunde som at ryge!

Vi tjekkes løbende for alt, og ser selvfølgelig også vore sexvenner an, men naturligvis er der en risiko. -Også selvom vi kun sexer med "alm danskere", og altså ikke udlændinge, mv.. og nej - det er ikke racisme, men pga nogle meget dårlige oplevelser for Julia.

SÅ - tilbage til budskabet - Gangbang hhv d 5. og 8. feb... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Giv folk frihed til at have deres seksualitet i fred, og hvorvidt du kan forstå det eller ej, er vist ikke relevant for andre --------- end dig selv.

Er det at have en seksualitet, at dyrke sex uden kondom ja ja så lærte man det.:-)

jamen jeg skal da så undlade at kommentere det

og havde du ikke quotet det hele kunne jeg ha fjernet det igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Op i røven, men den debat. jeg er frisk på at gennemkneppe hende Julia, men synes det er synd hun kun afholder det en time.. kalkuleret med 5 mand tilstede får jeg ikke særlig meget for mine penge når det kun er en time.. Ellers bliver det en forholdsvis dør fornøjelse.. Eller holder I åbent i flere timer ?? synes ikke rigtigt jeg kan læse andet end en time for 1200 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1200 kr er ganske rigtigt for en time..vi har gjort det flere gange med nogle MEGET tilfredse gæster :-)

og sammenlignet med andre synes vi det er en fin fair pris med en sjælden mulighed for sex og anal uden.. :-)

Alternativt kan man jo bestille 3-kant hos os.. eller evt Julia alene.. skriv til os :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Gutter.

På dette forum kan man annoncere sit sexevent.

Har man spørgsmål til eventet kan man stille det her.

Giver et sexevent anledning til en general debat om f.eks. usikker sex eller andet, kan der oprettes en debat om dette under general debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey.. vi vil lige meddele at der er en enkelt plads tilbage til gangbang i Aarhus d 8-2, og 2 pladser tilbage i Kbh d. 5-2...

blot for info for evt interesserede ;)

fræk hilsen fra Julia og Steen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...