Hop til indhold

Recommended Posts

Hvor får man mest for pengene i midt og østjylland (kan godt køre en time fra silkeborg). 

Er både interesseret massage og wellness uden sex eller lignende. 

Samt anbefalinger med lidt ekstra kryderi xD 

Hvor får man mest for pengene? kan man få noget rimeligt velvære for små penge? 

Mange tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
VenusianSilkeborg skrev, for 2 minutter siden:

Hvor får man mest for pengene i midt og østjylland (kan godt køre en time fra silkeborg). 

Er både interesseret massage og wellness uden sex eller lignende. 

Samt anbefalinger med lidt ekstra kryderi xD 

Hvor får man mest for pengene? kan man få noget rimeligt velvære for små penge? 

Mange tak. 

Små penge , man får som regel det man betaler for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke det spørgsmålet gik på, så din kommentar er irrelevant. 

Jeg spurgte hvor man får mest for pengene. 
Eller hvor man får det bedste for små penge. 

Er helt med på man får noget bedre og mere hvis man giver mere. 

Ved dog ikke om det passer, det bedste jeg selv har fået har langt fra været det dyreste. 

Det kunne sagtens være nogen herinde der ville dele en perle, med billigt thai/wellness massage. 

Redigeret af VenusianSilkeborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tager jeg fejl når jeg skriver: De bedste oplevelser er dem, hvor kemien mellem kunde og GP er i top.

Dermed er det ikke muligt at give tips om, hvor du får “mest for pengene”. Kun kemien vil have vist det efter endt oplevelse.

sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da utroligt. :)
Med det svar, så kan vi så lukke forumet ned, da der så ikke er mere at komme efter for nogen herinde. 

Hvor svært er det at sige, "der er og der får du så meget massage samt den og den service for x kr. Det er meget billigt, normalt er prisen omkring y kr de fleste andre steder. Pigen var pæn og sød og jeg have en god oplevelse med det. Du skal dog lige være opmærksom på xyz."
Eksempelvis. 

Bare fordi kemien er i top betyder det jo ikke det er billigt. 
Jeg leder efter nogle billige oplevelser, hvor man får en god service til prisen. 

Det i snakker om er tydeligvis noget andet end det der spørges om.

Redigeret af VenusianSilkeborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rose i Vejle det er value for the money.

Hun yder en super service fremragende massage og skulle du have lyst til ekstra service så bliver de også udført super godt. Prisen er også ret god 1000 kr for 60 min . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
dickens skrev, for 7 timer siden:

Rose i Vejle det er value for the money.

Hun yder en super service fremragende massage og skulle du have lyst til ekstra service så bliver de også udført super godt. Prisen er også ret god 1000 kr for 60 min . 

1000 KR er prisen i hele Århus

Men det er svært at vide hvad han mener med billig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lol, her i området er standardprisen 500 kr for en time alm. massage uden noget. Lidt mere med ekstra (ofte 500kr for en halv time). - og det har været godt hver gang.

Jeg ved mange steder har en times alm. massage til 350kr mindre tid 250. Det har jeg fået før. 

Så en time til 1000kr matcher ikke rigtigt det der spørges om i tråden, medmindre der er en 7 retters middag og en ballontur med i prisen.

Redigeret af VenusianSilkeborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, 1 time siden:

Lol, her i området er standardprisen 500 kr for en time alm. massage uden noget. Lidt mere med ekstra (ofte 500kr for en halv time). - og det har været godt hver gang.

Jeg ved mange steder har en times alm. massage til 350kr mindre tid 250. Det har jeg fået før. 

Så en time til 1000kr matcher ikke rigtigt det der spørges om i tråden, medmindre der er en 7 retters middag og en ballontur med i prisen.

Mener du at 1000 kr for 60 min er for dyrt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle få har åbentbart svært ved at forstå posten, så må jeg jo uddybe: :blink:

1) tråden handler om at finde noget der koster så lidt som muligt i området, uden det er forfærdelige piger eller dårlig massage. 

Både alm. massage uden noget direkte seksuelt og priser med noget sexuelt (happy ending eller whatever).

2) nej det betyder ikke 1000 elller 100.000 kr for en massage nødvendigvis er dyrt. Det kan jo være du får en diamant i røven eller whatever, eller du oplever noget du syntes er en mio kr værd.

Men det er jo ikke det tråden handler om. 

Normalt koster en GOD ThaiMassage 500kr for en time her i mit område. Så der høre 1000 kr for en alm. ThaiMassage selvfølglig ikke ind under det der spørges om i tråden. 

1000 kr for en alm. ThaiMassage er ikke billigt i sig selv, ikke her i området. 

 

Tænk jer nu lige lidt om, i skriver jo virkelig ikke for at hjælpe dem der søger lidt massage for små penge, men føler åbenbart behovet for disse sære indspark. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt forstå din frustration Venusian, dog vil jeg nok antage at de 1000 kr. er noget mere end bare massage :D 1000 er som oftest FP. Men har du prøvet en helt alm. google search i dit lokalområde ? Hvis ikke andet så for lige at få et godt overblik over hvad priserne ligger på for bare alm. massage som du bevæger dig hen over landet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
VenusianSilkeborg skrev, for 3 timer siden:

Nogle få har åbentbart svært ved at forstå posten, så må jeg jo uddybe: :blink:

1) tråden handler om at finde noget der koster så lidt som muligt i området, uden det er forfærdelige piger eller dårlig massage. 

Både alm. massage uden noget direkte seksuelt og priser med noget sexuelt (happy ending eller whatever).

2) nej det betyder ikke 1000 elller 100.000 kr for en massage nødvendigvis er dyrt. Det kan jo være du får en diamant i røven eller whatever, eller du oplever noget du syntes er en mio kr værd.

Men det er jo ikke det tråden handler om. 

Normalt koster en GOD ThaiMassage 500kr for en time her i mit område. Så der høre 1000 kr for en alm. ThaiMassage selvfølglig ikke ind under det der spørges om i tråden. 

1000 kr for en alm. ThaiMassage er ikke billigt i sig selv, ikke her i området. 

 

Tænk jer nu lige lidt om, i skriver jo virkelig ikke for at hjælpe dem der søger lidt massage for små penge, men føler åbenbart behovet for disse sære indspark. 

Her i Århus, koster 1 time massage 300 Kr.

50 min FP koster en tusse.    FP betyder ALT.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En times massage til 300 lyder meget billigt, er der så nogle steder du kan anbefale? 
Gerne nogle tættere imod Silkeborg end helt i Aarhus. 

FP? ... 
Som sagt er interesseret i anbefalinger på massage uden handjob eller lignende. 
Såvel som anbefalinger med noget ekstra.  

Jeg er rimelig presse økonomisk lige pt, og har en uge fri, hvor jeg egentligt bare gerne vil ud og have noget massage og lignende, så jeg lige kan samle lidt energi. :)

Tak for svar. 
En times massage til 300 lyder meget billigt, er der så nogle steder du kan anbefale? 
Gerne nogle tættere imod Silkeborg end helt i Aarhus. 

FP? ... 
Som sagt er interesseret i anbefalinger på massage uden handjob eller lignende. 
Såvel som anbefalinger med noget ekstra.  

Jeg er rimelig presse økonomisk lige pt pga af nogle forskellige ting - og har en uge fri, hvor jeg egentligt bare gerne vil ud og have noget massage og lignende, så jeg lige kan samle lidt energi. :)

Tak for svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GenerationX skrev, for 42 minutter siden:

Kan godt forstå din frustration Venusian, dog vil jeg nok antage at de 1000 kr. er noget mere end bare massage :D 1000 er som oftest FP. Men har du prøvet en helt alm. google search i dit lokalområde ? Hvis ikke andet så for lige at få et godt overblik over hvad priserne ligger på for bare alm. massage som du bevæger dig hen over landet :D

Tak for forståelse :D<3

Men ja, så må de jo lige beskrive hvor mange diamanter man får op i numsen, med i prisen :lol:

Det kan sagtens være jeg vil prøve en vildere oplevelse til 1000 på et tidspunkt... men syntes måske ikke lige det helt var det som tråden lagde op til :lol:

Der er også nogle steder heromkring hvor man kan få en god massage kombineret med sexuel oplevelse for 500 kr for en halv time, eller 1000 for en time. 
Men det behøver ikke være så vildt ... ved godt jeg ikke lever i budapest. 

Måske skal jeg sige jeg med god oplevelse ikke umildbar mener udløsning hahah xD 
Nok mere bare en god massage af en flot pige, uden noget direkte sexuelt.

Btw. så har jeg googlet lidt, men det er lidt svært med et overblik, så anbefalinger ville være gode. 
Jeg har tidligere været en del gange hos mimi der var her i silkeborg: der har jeg givet 350 ... det var søde damer, men de var for gamle for min smag (jeg er selv midt i 30erne)... ellers fin massage ... 
 

Redigeret af VenusianSilkeborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er seriøs massage, som er til at betale sig fra, du søger, så kan jeg på det varmeste anbefale.:

http://www.tu-thaimassage.dk/

Ingen hanky panky, men toppen af velvære.

Hvis du er mere til hele pakken, så er der Balida.:

https://annoncelight.dk/profile/Balida

Hun er lækker, har en fantastisk krop og den mest fantastiske fjams, jeg har smagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 5 minutter siden:

Hvis det er seriøs massage, som er til at betale sig fra, du søger, så kan jeg på det varmeste anbefale.:

http://www.tu-thaimassage.dk/

Ingen hanky panky, men toppen af velvære.

Hvis du er mere til hele pakken, så er der Balida.:

https://annoncelight.dk/profile/Balida

Hun er lækker, har en fantastisk krop og den mest fantastiske fjams, jeg har smagt.

Onslow du lever op til dit navn :lol: tusind tak ... det var meget mere i stil med tråden det der. 

En time for 250 kr det første sted, lyder helt perfekt :-)
150 km er dog lidt for langt at køre syntes jeg, køre ud fra Silkeborg xD

Til det sidste så ser hun måske lidt gammel ud, det er svært at vurdere lol (jeg er kun midt i 30erne) lol ... 300 for 50 minutters olie massage som hun reklamere for lyder også billigt nok.
70 km kunne jeg godt overveje ... hvis det er meget godt.

Redigeret af VenusianSilkeborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, for 15 minutter siden:

Onslow du lever op til dit navn :lol: tusind tak ... det var meget mere i stil med tråden det der. 

En time for 250 kr det første sted, lyder helt perfekt :-)
150 km er dog lidt for langt at køre syntes jeg, køre ud fra Silkeborg xD

Til det sidste så ser hun måske lidt gammel ud, det er svært at vurdere lol (jeg er kun midt i 30erne) lol ... 300 for 50 minutters olie massage som hun reklamere for lyder også billigt nok.
70 km kunne jeg godt overveje ... hvis det er meget godt.

Gammel ud, hun er i den grad en velholdt quinde, eneste minus går på, at hendes attributter er hårde. ;) 

Og hos Tu kan du jo kombinere turen med indkøb syd for grænsen, prisbesparelsen finansierer så rigeligt både brændstof som tidsforbrug. :) 

 

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, for 6 timer siden:

Lol, her i området er standardprisen 500 kr for en time alm. massage uden noget. Lidt mere med ekstra (ofte 500kr for en halv time). - og det har været godt hver gang.

Jeg ved mange steder har en times alm. massage til 350kr mindre tid 250. Det har jeg fået før. 

Så en time til 1000kr matcher ikke rigtigt det der spørges om i tråden, medmindre der er en 7 retters middag og en ballontur med i prisen.

Hvor i Silkeborg koster en times massage 500 kr?? Det er jeg ikke stødt på en eneste gang... 

Nå, men til det tråden handler om. 

God massage, med en erfaren massør, og måske lidt ekstra til sidst, så kør til Kølkær ved Herning, Saengjan thai massage (tjek på Facebook, der kan du finde tlfnummer). Fantastisk massage og fantastisk pirring, hvis du er til det. Dog ikke den kønneste dame. 

Ren god massage, så er Paww thai massage i Silkeborg et godt valg. Super massage, rent, serviceminded, ingen ekstra. 

Sainam wellness i Silkeborg, er også et godt bud. Sød dame, meget rent og pænt, og kommer rigtig godt rundt, med afvaskning og det hele til sidst. Lækkert. 

 

God fornøjelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 time siden:

Gammel ud, hun er i den grad en velholdt quinde, eneste minus går på, at hendes attributter er hårde. ;) 

Og hos Tu kan du jo kombinere turen med indkøb syd for grænsen, prisbesparelsen finansierer så rigeligt både brændstof som tidsforbrug. :) 

 

Så kan man jo næste  køre over grænsen og finde noget massage der :) havde nok håbet på noget inden for 45 minutter, så Herning, Ikast, Viborg osv. :) 

Men stadig en god anbefaling mange tak. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 48 minutter siden:

Hvor i Silkeborg koster en times massage 500 kr?? Det er jeg ikke stødt på en eneste gang... 

Nå, men til det tråden handler om. 

God massage, med en erfaren massør, og måske lidt ekstra til sidst, så kør til Kølkær ved Herning, Saengjan thai massage (tjek på Facebook, der kan du finde tlfnummer). Fantastisk massage og fantastisk pirring, hvis du er til det. Dog ikke den kønneste dame. 

Ren god massage, så er Paww thai massage i Silkeborg et godt valg. Super massage, rent, serviceminded, ingen ekstra. 

Sainam wellness i Silkeborg, er også et godt bud. Sød dame, meget rent og pænt, og kommer rigtig godt rundt, med afvaskning og det hele til sidst. Lækkert. 

 

God fornøjelse. 

Selvfølglig ikke inde på strøget, men alle stederne i nærheden. Hos Mimi gav jeg 350.

Del dette indlæg


Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, den 6.7.2019 at 22:46:

Selvfølglig ikke inde på strøget, men alle stederne i nærheden. Hos Mimi gav jeg 350.

Ja, 350 er vist prisen de fleste steder, synes jeg.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hhttps://www.google.com/search?q=mayuree+thai+massage&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwjPkeeX8abjAhXID5oKHTPgCKIQkeECCCooAAejsa 

mest for pengene tja , går man efter super proff. massage  som samtidig , er  meget sensuel  , så prøv, !!

Spørg efter ejeren Mayuree, En time koster 350 kr  lige hævet fra 325 sidste år men det er valuta for pengene . 

Det foregår i Skødstrup ved århus mod Grenå. 

Klinikken er besøgt af begge køn

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den 9.7.2019 at 05:31:

Hhttps://www.google.com/search?q=mayuree+thai+massage&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwjPkeeX8abjAhXID5oKHTPgCKIQkeECCCooAAejsa 

mest for pengene tja , går man efter super proff. massage  som samtidig , er  meget sensuel  , så prøv, !!

Spørg efter ejeren Mayuree, En time koster 350 kr  lige hævet fra 325 sidste år men det er valuta for pengene . 

Det foregår i Skødstrup ved århus mod Grenå. 

Klinikken er besøgt af begge køn

Tusind tak for anbefalingen xD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...