Hop til indhold
Gangnam

Stettinske eventyr del 5 (genganger)

Recommended Posts

https://www.roksa.pl/pl/anonse/pokaz/593610

Hun havde sgu alligevel sat sit indtryk i mig.

Sidste nat i Stettin. Møg liderlig, men magtede simpelthen ikke at det skulle være en dårlig sidste aften, så jeg gik med det sikre og det kan jeg kun klappe mig selv på skulderen over. 

Hold nu kæft det var godt. 

Inviterede hende denne gang til mit Hotel, hvor der var noget mere plads at boltre sig på end det sted jeg var første gang. 

Denne her pige er bare lige i min smag og leverer på alle parametre. Afslappet snaksagelig og så kan hun fandme bruge hendes krop til noget helt særligt. 

Det vi kender som body to body, kalder de Nuru og det er hun bare god til. Denne gang havde jeg dog besluttet mig for at jeg skulle knalde hende også og det fortrød jeg heller ikke. 

Startede ud med en drink i baren, paraderne ned, op på værelset og til kys og kram med det samme. Jeg blev sendt i bad og kom ud og fik lov til at hjælpe hende af tøjet. 

Massage til at begynde med, først på ryggen og siden på forsiden. Massagen endte i en mega fræk 69'er og hun har ikke noget imod en finger i nummer to. Tværtimod virkede det som om hun tændte på det. Orgasme (fake eller ej, jeg har altid været ligeglad) og videre til alm. Ridt afsluttende med en baghyler og med tommel i anker hullet i så kunne jeg sgu ikke holde til mere. 

Halvanden time for 450plz og det var alle pengene værd. 

Der er ingen tvivl om at der er kemi. Hun kysser ikke normalt og det startede også noget reserveret ud. Til gengæld sluttede det ret lidenskabeligt især da hun skulle ud af døren. 

Får alle samme oplevelse? Måske, måske ikke. Jeg lever i illusionen om at det her var gensidig nydelse :-)

tror jeg har fundet min faste Stettin pige. 

 

Redigeret af Gangnam
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...