Hop til indhold
sportydick

seriøst dårligt - find på noget andet at bruge dine penge til.

Recommended Posts

Hej,

 

Jeg besøgte IVY hos Siambabes på Vesterbro.

Aftalte en halv time B-B med hj. Ivy masserede mig på ryggen i godt 20min de sidste to min med parterne(silikone) så bad hun mig om at vende mig om. Straks greb hun fat i min pik og begyndte et hj. Så er kort pause hvor hun gned sine patter mod mit bryst og så fat i kalorius igen. HJ med en takt på 120 i minuttet. Jo jo jeg kom da men eller var han da også gået i stykker..

En fuldstændig ligegyldig oplevelse.

Mit råd: bliv væk og bruge dine penge til noget andet.

Sporty

Del dette indlæg


Link til indlæg
sportydick skrev, den 5.7.2019 at 16:39:

HJ med en takt på 120 i minuttet.

Og du kunne ikke bare bede hende om at tage det lidt roligt?

I andre tråde beskrives hun som "sød". Men jeg har aldrig mødt hende selv, kun Nina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt Ivy 2 gange. Første gang var godt, med b2b blow og sex i mange stillinger. Anden gang dårlig massage næsten ingen b2b ingen blow, kun ridning til kom. Billederne er enten flere år gamle eller været en tur i photoshop. Ikke fordi det gør mig noget, at de ikke umge modeller, når bare servicen er god. Men det var den så heller ikke anden gang, og har ikke været der siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...