Hop til indhold
Eventyreren

De gode gamle dage...

Recommended Posts

Jeg har et stykke tid gået og brygget på en ide til en tråd til fælles gavn og glæde - så håber I vil bidrage og læse med :-)

Verden bliver mindre, U-lande er blevet til I-lande og sociale medier vender op og ned på meget - blandt andet for os herinde..

Temaet for tråden er derfor "de gode gamle dage", da jeg synes det er både spændende og tankevækkende at høre om hvordan oplevelserne og erfaringerne er med glædespiger og købesex ude i verden har været tilbage i tiden.

Et eksempel på et spændende tilbageblik er beretningen her (tak for det stump):

www.eroguide.dk/forum/topic/9697-kartika-vaskehuset-i-jakarta-og-fantastiske-ria/?tab=comments#comment-68702

Jeg håber I vil bidrage med jeres historier/oplevelser tilbage i tiden i denne tråd, så vi alle kan få noget spændende sommerlæsning:biggrin: (Links til gode beretninger der allerede findes på ero-guide er mere end velkommen i tråden også).

NB: skal vi ikke gå efter, at diskussioner/uenigheder holdes i andre fora herinde, således at tråden her holdes til temaet? :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...