Hop til indhold
Henryhill

Gangbang med Mia & Kia i Vejle 5/1 2013.

Recommended Posts

Det er bestemt et fristende event med 2 piger. Lækre billeder og attraktiv pris.

Jeg tager der ned dagen før med Mia, og hvis det er godt, så kommer jeg måske også om lørdagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bestemt et fristende event med 2 piger. Lækre billeder og attraktiv pris.

Jeg tager der ned dagen før med Mia, og hvis det er godt, så kommer jeg måske også om lørdagen.

Du må meget gerne komme med en lille anmeldelse at dit besøg når du kommer hjem fredag, så vi der skal afsted lørdag har en lille fornemmelse af hvad vi går ind til.

Det vil jeg i hvert fald sætte stor pris på, hvis du gider ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har skrevet til en af disse skønheder på sms, men ikke fået svar tilbage derfor vil jeg høre om der er nogle af jer herind som har få en tilbagemelding.

Men det kommer vel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Havde tilmeldt mig, og fået svar, da skønheden KIA indførte krav om at man ikke måtte være overvægtig, desværre.

men fristende

Jeg undrer mig lidt for hvor meget skal man veje for at

Være overvægtig, jeg vejer selv hundred kilo men synes da

Ikke jeg er overvægtig , jeg har kun lidt mave

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltog i GB i dag, hvor vi var 3 fyre plus arrangør omkring Kia.

Kia er en alm. naturlig fræk pige - ren amatør på den gode måde i sin optræden. (Hun var dog ikke 100% min type). Stedet var en privat lejlighed - ikke så velegnet til disse arrangementer, men det gik da vi var få. Husk at tage kondomer med ned, da der var mangel på dem.

Jeg så et par billeder af Kia som skulle komme i morgen, og efter dem at dømme er hun en super lækker tøs, og en tredje kvinde (40 årig amatør) har meldt sin ankomst på mandag.

Fyren som arrangerer det har kontakt til nogle private amatørpiger, og vil samle en klub af interesserede for dem der er seriøse og møder op. Nu er jeg da i hvert fald på listen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltog i GB i dag, hvor vi var 3 fyre plus arrangør omkring Kia.

Jeg så et par billeder af Kia som skulle komme i morgen, og efter dem at dømme er hun en super lækker tøs, og en tredje kvinde (40 årig amatør) har meldt sin ankomst på mandag.

Betyder det så at der er tre piger på mandag?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...