Hop til indhold

Gangbang med Mia & Kia i Vejle 5/1 2013.

Featured Replies

Skrevet

lyder spænde. så jeg regner med at kommer til det lørdag d. 5/1 ved 10 tiden..

Skrevet

Det er bestemt et fristende event med 2 piger. Lækre billeder og attraktiv pris.

Jeg tager der ned dagen før med Mia, og hvis det er godt, så kommer jeg måske også om lørdagen.

Skrevet
  • Author

Det er bestemt et fristende event med 2 piger. Lækre billeder og attraktiv pris.

Jeg tager der ned dagen før med Mia, og hvis det er godt, så kommer jeg måske også om lørdagen.

Du må meget gerne komme med en lille anmeldelse at dit besøg når du kommer hjem fredag, så vi der skal afsted lørdag har en lille fornemmelse af hvad vi går ind til.

Det vil jeg i hvert fald sætte stor pris på, hvis du gider ;)

Skrevet

jeg har skrevet til en af disse skønheder på sms, men ikke fået svar tilbage derfor vil jeg høre om der er nogle af jer herind som har få en tilbagemelding.

Men det kommer vel.

Skrevet

Jeg har lige som lige sendt en mal til dem, så håber at der kommer svar fra dem.

Så kan det være at vi ses lørdag..

Skrevet

Jeg har været i kontakt med Kia før, og lige før vi lavet en aftale stoppede hun med at skrive tilbage :(

Hvis jeg kunne ville jeg være med.

Skrevet

Hun skriver jo direkte i annoncen, at man skal ringe PÅ DAGEN eller maile. forstår ikke i undrer jer over manglende svar :-)

Skrevet

Lyder fristende, men kun 2 udløsninger for 1000 kr... er lidt begrænset til min stil.. kan være man ikke tilmelder sig alligevel :)

Skrevet

Havde tilmeldt mig, og fået svar, da skønheden KIA indførte krav om at man ikke måtte være overvægtig, desværre.

men fristende

Skrevet

Havde tilmeldt mig, og fået svar, da skønheden KIA indførte krav om at man ikke måtte være overvægtig, desværre.

men fristende

Jeg undrer mig lidt for hvor meget skal man veje for at

Være overvægtig, jeg vejer selv hundred kilo men synes da

Ikke jeg er overvægtig , jeg har kun lidt mave

Skrevet

Deltog i GB i dag, hvor vi var 3 fyre plus arrangør omkring Kia.

Kia er en alm. naturlig fræk pige - ren amatør på den gode måde i sin optræden. (Hun var dog ikke 100% min type). Stedet var en privat lejlighed - ikke så velegnet til disse arrangementer, men det gik da vi var få. Husk at tage kondomer med ned, da der var mangel på dem.

Jeg så et par billeder af Kia som skulle komme i morgen, og efter dem at dømme er hun en super lækker tøs, og en tredje kvinde (40 årig amatør) har meldt sin ankomst på mandag.

Fyren som arrangerer det har kontakt til nogle private amatørpiger, og vil samle en klub af interesserede for dem der er seriøse og møder op. Nu er jeg da i hvert fald på listen.

Skrevet
  • Author

Lyder godt, Sporty.

Tak for info inden jeg selv skal i aktion i morgen ;)

Skrevet

Deltog i GB i dag, hvor vi var 3 fyre plus arrangør omkring Kia.

Jeg så et par billeder af Kia som skulle komme i morgen, og efter dem at dømme er hun en super lækker tøs, og en tredje kvinde (40 årig amatør) har meldt sin ankomst på mandag.

Betyder det så at der er tre piger på mandag?

Skrevet

Nogle der var med og kan fortælle hvad man gik glip af? :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.