Hop til indhold
8000

Nina Thai massage Ejstrupholm

Recommended Posts

Aften

Tog en omvej på små 100 kmt. For at møde hende her.https://annoncelight.dk/showad/266533

Det var let at lave en aftale via SMS i sidste SMS kom hele paletten af hvad der blev tilbudt. Kom frem til en gammel Rønne med fin P bagved. Det var Nina der åbnede og tog imod. Jeg bad om en time men dette kunne ikke leveres da der kom en anden kunde om 20 min. Blev tilbudt en anden pige og vi forsvandt ovenpå til et meget lidt møbleret værelse dvs. Madras på gulvet.  Damn dette var op ad bakke. Endte med at få en time middel massage og en håndtrold til 600kr.

Der varer længe før jeg tager den omvej igen.

Venligst 8000

ps pigen tager videre i morgen men Nina bliver

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 7 timer siden:

Aften

Tog en omvej på små 100 kmt. For at møde hende her.https://annoncelight.dk/showad/266533

Det var let at lave en aftale via SMS i sidste SMS kom hele paletten af hvad der blev tilbudt. Kom frem til en gammel Rønne med fin P bagved. Det var Nina der åbnede og tog imod. Jeg bad om en time men dette kunne ikke leveres da der kom en anden kunde om 20 min. Blev tilbudt en anden pige og vi forsvandt ovenpå til et meget lidt møbleret værelse dvs. Madras på gulvet.  Damn dette var op ad bakke. Endte med at få en time middel massage og en håndtrold til 600kr.

Der varer længe før jeg tager den omvej igen.

Venligst 8000

ps pigen tager videre i morgen men Nina bliver

 

Du er ikke gået glip af noget med Nina. Ikke pengene værd og de steder hun opholder sig er ikke særligt tiltalende heller :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...