Hop til indhold
Guest HanneHusmor

Gangbang

Recommended Posts

Guest HanneHusmor

jeg har nu 2 gange forsøgt at afholde et gangbang.

 

Første gang kom 2 og anden gang kom 3. - Lidt skuffende for alle.

 

Hvad skal jeg gøre for at få mindst 6 mandfolk til at kommer.

 

Forslag til eventuelle uge dag og tider modtages gerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej HanneHusmor,

Jeg har god erfaring med midt på dagen - de GB jeg har deltaget i har fungeret der - og almindelig ugedag.

Bekræftelse har sket via SMS. Det giver dog en hvis gensidig respekt :)

mvh

C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders jensen
HanneHusmor skrev, for 8 timer siden:

jeg har nu 2 gange forsøgt at afholde et gangbang.

 

Første gang kom 2 og anden gang kom 3. - Lidt skuffende for alle.

 

Hvad skal jeg gøre for at få mindst 6 mandfolk til at kommer.

 

Forslag til eventuelle uge dag og tider modtages gerne.

Det er altid svært men begyndelse. Det hjælper at slå det op herinde og få en anmeldelse. 

Stedet skal være godt. 

Pris og kvalitet skal naturligvis også hænge sammen. Kan du evt sætte en af dine annoncer ind her så kan vi noget bedre give feedback.

jeg foretrækker selv sen eftermiddag i hverdagene. Og møder aldrig op til GB hvor man kan købe sex uden gummi. Men det er der jo andre der gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE
HanneHusmor skrev, for 19 timer siden:

jeg har nu 2 gange forsøgt at afholde et gangbang.

 

Første gang kom 2 og anden gang kom 3. - Lidt skuffende for alle.

 

Hvad skal jeg gøre for at få mindst 6 mandfolk til at kommer.

 

Forslag til eventuelle uge dag og tider modtages gerne.

Sødeste og garanteret frække "hannehusmor" forsøgte mig også selv med at stable et GB på benene for noget tid siden. Lykkedes ikke.

Må bare sige, at det er op ad bakke. Rigtig mange viser interesse op til, men når det kommer til stykket, så møder kun en eller ganske få op. Ikke meget gangbang i det - desværre.

Pøj pøj med dit forehavende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Vi må også lige skele til, at rigtig mange tror de kan tage hvad som helst for et GB. 

Hvis vi siger det koster 1.500 kr. For en time eller to, så skal de fleste mennesker arbejde mellem 1 og 2 dage for at deltage, når skatten er betalt. Personligt har jeg det sådan, at når jeg lige tænker lidt over det en ekstra gang, så har jeg alt over 1000 kr for kært, i den retning. 

Hvis I nu synes det kunne være vildt frækt med 6-8-10 fyre til et GB, så tænk på det måske ikke behøver at koste 1.500 kr., når tiden samtidig bliver kortet noget ned pr. deltager, contra alene besøg. 

Men håber da det lykkes for dig/ jer. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

@Frodige Ida og  jeg  holdt  vores  første  gb medio  juni  måned.  1200 kr  per person  for  2 timer  og  1500 for  3 timer,  hvor  vi  var  2 kvinder. 

Der  var  et  rigtig fint  fremmøde  og  god  og  fræk  stemning. 

Det  kan  lade  sig  gøre,  men  ja  jeg  modtog  også  en  del  afbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor i landet???

 

jeg foretrækker selv aften eller weekend.

så var jeg helt sikkert interesseret hvis det er i nærheden af mig

god weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

@Frodige Ida og  jeg  holdt  vores  første  gb medio  juni  måned.  1200 kr  per person  for  2 timer  og  1500 for  3 timer,  hvor  vi  var  2 kvinder. 

Der  var  et  rigtig fint  fremmøde  og  god  og  fræk  stemning. 

Det  kan  lade  sig  gøre,  men  ja  jeg  modtog  også  en  del  afbud.

I er også begge to godt kendte i miljøet og vel og mærke for noget positivt er mit klare indtryk. Og det spiller selvfølgelig også ind. Desuden kunne jeg se, at jeres tråd om jeres GB blev holdt ved lige med lidt frække billeder og tekst og det virker angiveligt. 

Markedsføringsdelen skal man ikke undervurdere vigtigheden af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 13 timer siden:

Vi må også lige skele til, at rigtig mange tror de kan tage hvad som helst for et GB. 

Hvis vi siger det koster 1.500 kr. For en time eller to, så skal de fleste mennesker arbejde mellem 1 og 2 dage for at deltage, når skatten er betalt. Personligt har jeg det sådan, at når jeg lige tænker lidt over det en ekstra gang, så har jeg alt over 1000 kr for kært, i den retning. 

Hvis I nu synes det kunne være vildt frækt med 6-8-10 fyre til et GB, så tænk på det måske ikke behøver at koste 1.500 kr., når tiden samtidig bliver kortet noget ned pr. deltager, contra alene besøg. 

Men håber da det lykkes for dig/ jer. B)

Du skulle bare vide hvor mange timers arbejde der ligger bag sådan et set up. Så er priser over 1000 kr på ingen måder uretfærdigt.

og så tror jeg ikke du er klar over hvor hårdt det er at knalde med 6-8 + i 2-3 timer. 

 

Med den store  deltagelse nemtøsen og jeg havde er uden tvivl nemtøsen fortjeneste da du brugte timevis på skriv frem og tilbage med de dejlige mænd. Vi var uden tvivl brugt til sokkeholderne men ikke skræmt væk. Det var den fedeste oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deltog i et GB sidste weekend, hvor det blev slået op, ingen mulighed for kontakt. Stedet var i herning og selve stedet var så nemt at finde.

Der stod 16 fyre omkring denne "smukke" kvinde fra start af og der kom et par enkle som tiden fløj afsted.

Det var gratis

De fleste kom bare for at få en sutter og sperme hende i munden og så listede de af igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denskævepik skrev, den 19.7.2019 at 15:37:

Jeg deltog i et GB sidste weekend, hvor det blev slået op, ingen mulighed for kontakt. Stedet var i herning og selve stedet var så nemt at finde.

Der stod 16 fyre omkring denne "smukke" kvinde fra start af og der kom et par enkle som tiden fløj afsted.

Det var gratis

De fleste kom bare for at få en sutter og sperme hende i munden og så listede de af igen.

Må da indrømme at ordet gratis også lyder meget billigt, og er så klart nok der står 16 mand omkring hende. Det er jo nærmest bare indendørs dogging jo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror det er meget forskelligt hvad der skal til. Har selv deltaget i et par gang bangs i privat regi og klubber. Der er det mit indtryk det ikke er noget problem at samle folk.

Jeg har dog ikke deltaget i noget herinde endnu og heller ikke henvendt mig. Manglende deltagelse skyldes primært at det ikke har passet i mit program og kan jeg ikke deltage ser jeg heller ingen grund til at henvende mig til det. Mit indtryk er at der kommer en masse henvendelser, men ikke så mange deltagere, så der ser jeg ingen grund til at lave en henvendelse, hvis det bare er for at sige jeg ikke kan.

Og helt generelt så hopper jeg over alle der skriver at man kan uden gummi. Det finder jeg personligt useriøst.

Men skulle der komme gangbangs hvor det passer i min kalender deltager jeg gerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Denskævepik skrev, den 19.7.2019 at 15:37:

Jeg deltog i et GB sidste weekend, hvor det blev slået op, ingen mulighed for kontakt. Stedet var i herning og selve stedet var så nemt at finde.

Der stod 16 fyre omkring denne "smukke" kvinde fra start af og der kom et par enkle som tiden fløj afsted.

Det var gratis

De fleste kom bare for at få en sutter og sperme hende i munden og så listede de af igen.

Ka' det blive mere høker-agtigt...???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denskævepik skrev, den 19/7/2019 at 15:37:

Jeg deltog i et GB sidste weekend, hvor det blev slået op, ingen mulighed for kontakt. Stedet var i herning og selve stedet var så nemt at finde.

Der stod 16 fyre omkring denne "smukke" kvinde fra start af og der kom et par enkle som tiden fløj afsted.

Det var gratis

De fleste kom bare for at få en sutter og sperme hende i munden og så listede de af igen.

Huh... Er der riktig? Så hun godt ud, eller var dette i desperasjon fra hendes side..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, for 7 timer siden:

Huh... Er der riktig? Så hun godt ud, eller var dette i desperasjon fra hendes side..?

Hun var faktisk en ret så køn pige, men hun tog ikke alt med puls. Jeg stod lidt på sidelinien og da hun fik øje på mig, så vinkede hun mig over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kosteskaftet skrev, den 29.7.2019 at 19:13:

Ka' det blive mere høker-agtigt...???

Det er da sådan at alle andre betalte GB jeg har deltaget i, som er på den måde..Høker agtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denskævepik skrev, for 25 minutter siden:

Hun var faktisk en ret så køn pige, men hun tog ikke alt med puls. Jeg stod lidt på sidelinien og da hun fik øje på mig, så vinkede hun mig over.

Uha... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...