Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Folkens, 

Lige en lille beretning fra mig til en pige som virkelig fortjener det!

https://annoncelight.dk/showad/272436

Sad på arbejde i dag og tænke jeg havde brug for at prøve noget nyt, så skimmede diverse sites igennem, og faldt så over Julie.

En hurtig sms korrespondance og der var en aftale i hus, 3 timer senere stod jeg foran døren til et hotelværelse og bankede på, som altid når det er et nyt bekendtskab banker hjertet ekstra hurtigt, og jeg må indrømme da døren gik op hjalp det absolut ikke på det! W O W, hun er jo gudesmuk, ligesom på hendes billeder, skulle lige komme mig over synet. Vi snakkede lidt og hun var spændt på at hører om jeg syntes hendes billeder afstemte virkeligheden, hvilket jeg klart må sige at de gør, utrolig smukt ansigt med det smukkest funklende øjne som bare havde den der, "tag mig" effekt. Meget velplaceret store økobryster som sidder som de skal og den frækkest lille pariser popo som jeg ikke tog lang tid om at tage fat i ;) 

 

Det er noget af det mest intense sex jeg har haft med en glædespige til dags dato, indlevelsen var HELT i top, og hun holdte øjenkontakt hele seancen igennem hvilket for mig er meget vigtigt ved en "gfe oplevelse", hendes kys var også noget helt specielt, føltes meget naturligt at kysse hende som var det en pige man kendte, svært at beskrive, men hold nu op :wub:

Kommer sent til at glemme at tage hende i missionær med dyb ubrydelig øjenkontakt.

 

Hun får mine varme anbefalinger, og byder tiden sig skal der HELT klart være en opfølgning :P

Pige 13/10 utrolig naturlig og meget smuk

Sted 7/10 et efterhånden kendt hotel i Århus til disse udskejelser, gratis parkering, men til tider en receptionist som dog blot kigger på sin telefon eller ind i skærmen.. 

Gentagelse 100% hvis hun da har lyst til at se mig igen :rolleyes:

 

The Captain

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheCaptain skrev, for 4 timer siden:

Hej Folkens, 

Lige en lille beretning fra mig til en pige som virkelig fortjener det!

https://annoncelight.dk/showad/272436

Sad på arbejde i dag og tænke jeg havde brug for at prøve noget nyt, så skimmede diverse sites igennem, og faldt så over Julie.

En hurtig sms korrespondance og der var en aftale i hus, 3 timer senere stod jeg foran døren til et hotelværelse og bankede på, som altid når det er et nyt bekendtskab banker hjertet ekstra hurtigt, og jeg må indrømme da døren gik op hjalp det absolut ikke på det! W O W, hun er jo gudesmuk, ligesom på hendes billeder, skulle lige komme mig over synet. Vi snakkede lidt og hun var spændt på at hører om jeg syntes hendes billeder afstemte virkeligheden, hvilket jeg klart må sige at de gør, utrolig smukt ansigt med det smukkest funklende øjne som bare havde den der, "tag mig" effekt. Meget velplaceret store økobryster som sidder som de skal og den frækkest lille pariser popo som jeg ikke tog lang tid om at tage fat i ;) 

 

Det er noget af det mest intense sex jeg har haft med en glædespige til dags dato, indlevelsen var HELT i top, og hun holdte øjenkontakt hele seancen igennem hvilket for mig er meget vigtigt ved en "gfe oplevelse", hendes kys var også noget helt specielt, føltes meget naturligt at kysse hende som var det en pige man kendte, svært at beskrive, men hold nu op :wub:

Kommer sent til at glemme at tage hende i missionær med dyb ubrydelig øjenkontakt.

 

Hun får mine varme anbefalinger, og byder tiden sig skal der HELT klart være en opfølgning :P

Pige 13/10 utrolig naturlig og meget smuk

Sted 7/10 et efterhånden kendt hotel i Århus til disse udskejelser, gratis parkering, men til tider en receptionist som dog blot kigger på sin telefon eller ind i skærmen.. 

Gentagelse 100% hvis hun da har lyst til at se mig igen :rolleyes:

 

The Captain

 

Fantastisk! Jeg så godt billederne, men var overbevist om at annoncen måtte være fake. Det kunne simpelthen ikke passe at så lækker en kvinde var GP.

Men det gør det åbenbart. Satans at jeg brændte mine penge af i dag på en gang thai massage som kun sneg sig lidt over middelmådig. Har virkelig lyst til at bevilge mig selv et overtræk på GP kontoen ;)

De øjne altså. :wub: Jeg er forelsket allerede før jeg har mødt hende....og jeg tror også jeg er in love with her body :P

Tak til the Capt'n for et fantastisk tip.

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Grenå skrev, for 30 minutter siden:

Priserne... det er lige i overkanten af hvad jeg kan give. 

Ja de danske piger er alt for dyre , i forhold til østerupærer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Grenå skrev, for 46 minutter siden:

Priserne... det er lige i overkanten af hvad jeg kan give. 

Så  skal  du  jo  blot  finde  noget  billigere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Den flittige skrev, for 17 minutter siden:

Ja de danske piger er alt for dyre , i forhold til østerupærer.

Danske piger yder ofte bedre service, især de modne, skønne danske, kvinder. Det er min erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaaa...: jeg har haft både gode og dårlige oplevelser. Men der har på ingen måde været en sammenhæng mellem pris, nationalitet og oplevelse. For mg er det en meget individuel ting. Selvfølgelig handler det om drifter og lyster, men for mig er det ikke blot et spørgsmål om afregning, pik, fisse, afslutning og “vi ses”. Nogle gange skal det bare være lige på, andre gange mere intimt og nogle gange måske gensidigt dybt begærligt. I virkeligheden handler det nok også om mit humør og behov i øjeblikket samt muligheden for at matche behovet. Så gir mig er det meget mere nuanceret end kroner pr. minut. Men vi er jo alle forskellige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Fætteren skrev, for 27 minutter siden:

Tjaaa...: jeg har haft både gode og dårlige oplevelser. Men der har på ingen måde været en sammenhæng mellem pris, nationalitet og oplevelse. For mg er det en meget individuel ting. Selvfølgelig handler det om drifter og lyster, men for mig er det ikke blot et spørgsmål om afregning, pik, fisse, afslutning og “vi ses”. Nogle gange skal det bare være lige på, andre gange mere intimt og nogle gange måske gensidigt dybt begærligt. I virkeligheden handler det nok også om mit humør og behov i øjeblikket samt muligheden for at matche behovet. Så gir mig er det meget mere nuanceret end kroner pr. minut. Men vi er jo alle forskellige. 

Faktisk en af dem formulering, med pil op af, Tak for den :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, den ‎18‎-‎07‎-‎2019 at 20:17:

Ja de danske piger er alt for dyre , i forhold til østerupærer.

Jamen så syntes jeg da i skal tage til de østeuropæiske piger i stedet, hvis der er noget jeg har lært igennem tiden er det at pris og kvalitet ofte hænger sammen, jeg siger ikke dansk er bedst, for der er bestemt også rådne æg imellem de danske.. men Østeuropæerne ved udmærket godt hvad prislejet ligger i, i Danmark. Og det sker gang på gang, at de lover guld og grønne skove og du får absolut ikke en skid af det der er lovet, og pigen er pisse ligeglad for hun rejser hjem om en uge og kommer retur igen under et andet navn. Det gør størstedelen af de danske piger dog ikke, da det ikke er ligeså nemt at "ændre" identitet her som Dansk arbejdspige pga. forummer som dette..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Var også faldet for hendes annonce og var sikker på at det ville være en god oplevelse, en flot dansk pige, smukke øjne og en flot krop, ikke i den billige ende men i fornuftig køreafstand, som kunne blive en regular hvis kemien var til stede.

Lavede en aftale dagen inden, skulle blot bekræfte en time før, som sagt så gjort, fik dog ikke noget svar tilbage med det samme, men hun kunne jo være optaget....

I bilen og kursen sat mod Hobro hvor hun ville være den dag, vel fremme afventede jeg stadig svar, men intet skete, så efter en halv times venten måtte jeg slukøret køre hjem igen. Hun valgte så at skrive en besked næste morgen, meget tidligt at hun desværre var blevet syg.....!

Fedt der er nogen der har haft en god oplevelse, blev desværre ikke mig :mellow:

/Valderrama

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Godt det ik var dig. Det havde lavet det nr. For så havde du da været den størst snyder lige nu 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...