Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Hankatt

Så kom jeg alligevel en tur forbi Ivon. Plejer ellers at fravælge piger med silikone (gid fanden havde den idiot der kom på den latterlige ide) , men det kan efterhånden af og til være svært at finde gp'er med ægte bryster, så det hænder jo, at man må leve med det. 

Vanvittig smuk pige!! Det er altså ikke tit at jeg bare får lyst til at glo på en pige i den grad som jeg gjorde her. Og den der popo!!!! Den sidder lige i skabet. Jeg var meget begejstret. 

Stedet: selve lejligheden er fin, men jeg er ikke videre begejstret for de her private opgange - det forekommer mig meget lidt diskret. 

Jeg er mest til at være tilbagevendende kunde så man lige ved hvor man har hinanden, men det blev ok hyggeligt. Hun er som nævnt en sød pige og min motivation for at nyde og yde blev nemt vakt. Det skader heller ikke, når pigen kan nyde med. Jeg er rigtig godt fornøjet over en skøn udflugt bort fra mine faste piger. Det bliver en engangsfornøjelse men med et stort henrykt smil til fornøjelseshukommelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...