Hop til indhold

Recommended Posts

Lokation : fint hotel i Sydhavn

Udseende : smuk østeuropæisk pige, men ikke "wow", i hvert fald ikke i min verden. Jeg har ikke besøgt så mange piger, men hvis man gå efter udseendet, bliver man ikke skuffet, MEN hun er ikke ultramegalækker, som andre har skrevet. Ikke lige helt flad/6 pack mave.Hun mindede mig lidt om den ungarske Alicia, analexperten(ja, right), som så godt ud på billederne, men skuffede mig lidt, da jeg mødte hende. 

Man kan se Issa, enten på hjemmesiden eller på Twitter. 

Kommunikation : via WhatsApp, ok. 

Service : ok, dog ikke noget, jeg vil fortælle mine børnebørn om.Hun er villig til at please, spørger indtil dine ønsker osv.

Jeg ville bare sige, at for en GP med premium priser(2100 er basis, hvis man vil have, f.eks, ubeskyttet fransk 350 kr ekstra, anal 900 kr, osv), er der nogle små ting, som ikke får mig til at besøge hende igen. 

Jeg forventer et glas vand/juice/et eller andet.Nada.

Jeg forventer noget atmosfære, altså, ikke for at være alt for krævende, men de piger, jeg har besøgt i udlandet, alle havde lidt musik, noget, der indikerede, man ikke besøgte en billig dansk milf eller en eller anden billig tøs. 

Jeg forstår heller ikke, hvorfor en så lille ting som mundskyl ikke er disponibel for kunderne. 

Hun er i København indtil næste uge, tror jeg. 

Thats all. 

 

https://annoncelight.dk/showad/260182

Redigeret af tindrum
H

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Jeg har besøgt hende mange gange efterhånden. Og ja, hendes prisniveau er i den høje ende, ingen tvivl om det. Men til trods for det, har jeg en, for mig, meget givende ting kørende med hende da kemi'en er i top og sexen er suværen samtidig med hun i mine øjne er mega lækker og ved hvordan jeg skal pleases uden jeg behøver sige det. En top babe ganske enkelt. Oveni det er super sødt væsen. Jeg bliver ved med at "komme" :rolleyes::wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...