Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Nina for nogle uger siden i Hvidovre.

Stedet er nemt at komme til i bil og parkere. Der er lidt erhverv hvor hun holder til.

Nina holder hvad hun lover i annoncen. Virkelig en flot krop på en kvinde i den alder.

Jeg tror ikke det er helt skævt med de 40 år. Måske plus et par stykker. 

Sexdelen var lidt rutinepræget. Hun havde ikke noget makeup på. En ting som jeg godt kan lide. Ikke at de skal ligne en barbie dukke men der må godt være lidt mascara og sådan uden det bliver vulgært. Her var det all natural. Sikkert top moderne hvis man spørger veganerne på vesterbro. ;)

Jeg fik hvad jeg bestilte. Men der manglede måske lige det der... you know.. x factor.. det som gør jeg går derfra med et stort smil frem for at have glemt oplevelsen allerede når jeg er retur i bilen. Jeg er helt med på kemi altid har noget at sige. Måske det blot manglede her. 

Er der andre som har erfaringer med hende ?

https://annoncelight.dk/showad/264868

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for længe siden, og som skrevet ovenfor - meget rutinepræget, på grænsen til lidt kedeligt.

Hun er sød, og egentlig osse pæn nok, en man bestemt ville bage på i byen. Men for mig bliver det ikke en gentagelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været sammen med hende da hun var på Vigerslevvej, de var 2 piger den dag og kun et værelse, værelset var optaget da den anden pige havde en gæst. Jeg havde ikke ret meget tid så jeg spurgte om vi ikke kunne ordne det i baderummet, det var hun frisk på. Jeg bad hende sætte sig på kanten af spabadet, jeg knælede og slikke hende til hun kom, hendes liderlighed og smag af hendes saft havde gjort mig helt klar. Jeg bad rejse sig op - vende sig om - læne sig forover og sætte sine hænder på kanten af spabadet - jeg kneppede hende bagfra til jeg kom med et brøl. 

Det var sku en fræk oplevelse. Hun får helt klart min anbefaling. Jeg får helt lyst til hende igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...