Hop til indhold
Guest issen

Steder tæt på Rigshospitalet

Recommended Posts

issen skrev, for 53 minutter siden:

Er der nogle steder med ,DK piger tæt ved riget .

Ja, jeg har faktisk kendskab til en fritidsglædespige, der arbejder på selve Rigshospitalet ;). Men hvad søger du helt nøjagtigt? Skal det være danske piger?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så mange uforløste historier !

 

Hvorfor tæt på Riget ? Er du patient, med kort udgangstilladelse ? Eller pårørende, der skal sidde i dage- og ugevis ved en sygeseng ?

Er der en glædespige, der arbejder på selve Riget ? Eller finder hun sine kunder der ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, 1 time siden:

Så mange uforløste historier !

 

Hvorfor tæt på Riget ? Er du patient, med kort udgangstilladelse ? Eller pårørende, der skal sidde i dage- og ugevis ved en sygeseng ?

Er der en glædespige, der arbejder på selve Riget ? Eller finder hun sine kunder der ? 

Ja, her er et par spørgsmål, som jeg ikke fik formuleret. Måske er Cassiopaia det nærmeste med danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Ja de mangle kunde. De har skrevet til mig smiler. Men hende du nævnte der arbejde her på hospitalet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Ja, jeg har faktisk kendskab til en fritidsglædespige, der arbejder på selve Rigshospitalet ;). Men hvad søger du helt nøjagtigt? Skal det være danske piger?

Hej @Borende X kunne du evt sende mig en pb vedr. Den fritidspige på riget? 

Jeg bor der jo nærmest i perioder og kunne måske godt bruge lidt selskab..

Pft Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 27 minutter siden:

Hej @Borende X kunne du evt sende mig en pb vedr. Den fritidspige på riget? 

Jeg bor der jo nærmest i perioder og kunne måske godt bruge lidt selskab..

Pft Misjofyret

Nej det kan jeg ikke, for det var faktisk noget, hun engang fortalte mig i fortrolighed på puden, og den slags oplysninger kan jeg ikke give videre. Jeg ved såmænd ikke engang, om hun endnu er på Riget, for her er alle velsagtens efterhånden fyret grundet besparelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Nej det kan jeg ikke, for det var faktisk noget, hun engang fortalte mig i fortrolighed på puden, og den slags oplysninger kan jeg ikke give videre. Jeg ved såmænd ikke engang, om hun endnu er på Riget, for her er alle velsagtens efterhånden fyret grundet besparelser.

Jeg har været sammen med en, nu stoppet, pige, der har været med til at kastere min gamle han kanin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kko skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har været sammen med en, nu stoppet, pige, der har været med til at kastere min gamle han kanin. 

Så skal du da ikke ønske dig at falde i kløerne på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...