Hop til indhold

Og så er vi i Trumph land

Featured Replies

Skrevet

65545166_911889399157201_6501345128995618816_n.jpg

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden:

Der er vist tale om en af de bedre forsøg på photoshop :lol:

Måske. 

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 11 minutter siden:

Der er vist tale om en af de bedre forsøg på photoshop :lol:

Jeg er ikke helt sikker. Har læst en amerikansk artikel om billedet, det har cirkuleret på de sociale medier.  Skiltet skulle stå i Burlington, Norh Carolina. Om artiklen var en joke eller fake news, ved jeg selvfølgelig ikke, så jeg tager forbehold for, at det er tilfældet. 

Skrevet
Aros skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er ikke helt sikker. Har læst en amerikansk artikel om billedet, det har cirkuleret på de sociale medier.  Skiltet skulle stå i Burlington, Norh Carolina. Om artiklen var en joke eller fake news, ved jeg selvfølgelig ikke, så jeg tager forbehold for, at det er tilfældet. 

Jeg retter mig selv. En hurtig søgning viser, at skiltet står i Burlington, North Carolina, men at artiklen ikke holdte vand, sådan ser skiltet rigtig ud, og det er bekræftet af en lang række internetsider med alle mulige billeder af dette skilt. 

bKHCntyrmV52pSKyWMxJlmeFt3K1tK75gIo5eeBF

Skrevet
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Jeg retter mig selv. En hurtig søgning viser, at skiltet står i Burlington, North Carolina, men at artiklen ikke holdte vand, sådan ser skiltet rigtig ud, og det er bekræftet af en lang række internetsider med alle mulige billeder af dette skilt. 

bKHCntyrmV52pSKyWMxJlmeFt3K1tK75gIo5eeBF

Det ødelægger det lidt, meeeen  Cum Park Plaza :mrgreen:

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Det ødelægger det lidt, meeeen  Cum Park Plaza :mrgreen:

Yes, og jeg kan også se, at det har vagt morskab på nettet hos mange :D 

Beklager ødelæggelsen, men blev nysgerrig på om skiltet nu eksisterede virkeligt. 

Og der gør det jo, fsv angår Cum Park Plaza :D 

Skrevet
Aros skrev, for 7 timer siden:

Yes, og jeg kan også se, at det har vagt morskab på nettet hos mange :D 

Beklager ødelæggelsen, men blev nysgerrig på om skiltet nu eksisterede virkeligt. 

Og der gør det jo, fsv angår Cum Park Plaza :D 

Godt at få det afklaret. Var selv i tvivl men tænkte så at der var lige lovlige mange "frække" skilte på ét sted ;) så gik ud fra at det var fake. Men det skal ikke undre at der sikkert er noget lignende rundt omkring der er virkeligt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.