Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der ved, hvor jeg kan finde denne lækre sag, som jeg har været sammen med flere gange. Hver gang har jeg mødt hende på Thai Corner of haft hende med på hotel eller i hendes sted i nærheden, men kunne tænke mig at møde hende ædru og i andre omgivelser. Lad høre om nogen ved noget eller kender hende.

Mvh. Zonk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 7 minutter siden:

Hvis han havde et link, ville han jo nok ikke spørge.

Kunne jo være at @Zonk, blot havde glemt at indsætte et link, også fordi han skriver; "denne lækre sag", men det kan naturligvis også skrives i forbindelse med navnet i overskriften;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, Lige nu:

Kunne jo være at @Zonk, blot havde glemt at indsætte et link, også fordi han skriver; "denne lækre sag", men det kan naturligvis også skrives i forbindelse med navnet i overskriften;)

Men det ville jo ikke give mening?

Han spørger om nogen kender en lækker blond pige ved navn Maew som han kun har mødt nogle gange på Thai Corner.

Hvis han havde et link var der jo ikke nogen grund til at spørge efter hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 1 minut siden:

Men det ville jo ikke give mening?

Han spørger om nogen kender en lækker blond pige ved navn Maew som han kun har mødt nogle gange på Thai Corner.

Hvis han havde et link var der jo ikke nogen grund til at spørge efter hende.

Mjooo, det kan du da godt have ret i........:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Korrekt, jeg har desværre ikke noget link og tror heller ikke hun har et link. Det var netop årsagen til min efterlysning. Nogen har måske et nummer eller ved hvor man kan finde hende. Hun er sindssyg lækker og har den mest utrolige krop man kan tænke sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

den eneste mulighed, er nok at besøge thaicorner igen, og håbe hun er der.

heller ikke det værste sted til genbesøg.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...