Hop til indhold

Recommended Posts

Eller måske hedder hun Jenni. Det var ikke nemt at høre. 

Hun er en lille pige med et sjovt Ronja Røverdatter ansigt. Smilet når øjnene. Jeg følte mig staks godt tilpas. 

Først thai massage med tryk og håndklæde dækket. Det var godt, og tog lidt tid. Så kom håndklædet væk, og en fin oliemassage startede. Også her fik hun masseret de ømme steder. Hun er bestemt en kompetent massør. 

Hun er også en meget dreven forføreske. Hun lavede den aller bedste pirring jeg nogensinde har oplevet ( og jeg har oplevet mange) da jeg lå på maven. 

Først blev kuglelejet undersøgt grundigt, derefter smurt og olien blev omhyggeligt fordelt alle de rigtige steder. Så skulle kapstanen undersøges. Den blev rokket og trukket i for at finde slør. Dæklaget blev smøget ned for nærmere inspektion, og så blev den omhyggeligt fedtet ind.  Pressenningen rundt om kuglelejet blev ligeledes styrkeprøvet ved træk og gnub. 

Jeg ved sgu ikke, men det var ligesom om kapstanen blev lidt større. 

Om på ryggen skulle jeg og så smed hun sørme tøjet. Jamen, jamen. En fin lille let buttet krop med fine bryster og en fyldig numse. Kapstan og kuglelejet blev rengjort for overskydende olie. Som en ekstra foranstaltning slikkede hun hele overfladen grundigt. Pludselig satte hun sig på mit ansigt, og efter lidt tid lænede hun sig forover og rengjorde kapstanen igen. Så gled hun nedad, og så forsvandt kapstanen og blev meget varm. Det så flot ud med den runde numse der roterede og hvad den nu gjorde. 

Jeg tænkte undervejs på om hun evt. var min ukendte tante, for hun kyssede som en sådan. 

Alt i alt et af de absolut bedre besøg. Lidt mere tid til legen efter massage ville være eneste forbedring jeg kan foreslå, nåe jo lidt bredere brikse - som forøvrigt var med hul til hovedet ( det øverste) 

Prisen er Århus, og Jailak findes på AL.

Lokalerne er faktisk fine, bortset fra indgangen og stykket gennem kælderen - det ligner løgn. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gav også et lille gib i mig da hun smed svesken op i fjæset på mig. Sådan har jeg aldrig fået den serveret før.

Så du en yngre deroppe ? 

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 6 minutter siden:

Det gav også et lille gib i mig da hun smed svesken op i fjæset på mig. Sådan har jeg aldrig fået den serveret før.

Så du en yngre deroppe ? 

8000

Der var kun hende tror jeg. Vi rende i al fald begge rundt nøgne ud til badet efterfølgende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Der var kun hende tror jeg. Vi rende i al fald begge rundt nøgne ud til badet efterfølgende

Ok så bare at der var en der nævnte May under 30 år i en anden tråd. Jenny er ikke under 30 år.

Håber fandme ikke jeg møder dig på en klinik en dag redende nøgen rundt. Så vil jeg have mine penge igen.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 10 timer siden:

Håber fandme ikke jeg møder dig på en klinik en dag redende nøgen rundt. Så vil jeg have mine penge igen.

 

Det er da mig der skal have penge fra dig. Jeg har en gudekrop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Det er da mig der skal have penge fra dig. Jeg har en gudekrop. 

Åh, så er det ikke løgn, at du går model på slagteriet i Horsens. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Åh, så er det ikke løgn, at du går model på slagteriet i Horsens. :P 

Det ved du jo godt jeg gør. Du har jo selv set mig fra din plads på slagtelinien :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

Det ved du jo godt jeg gør. Du har jo selv set mig fra din plads på slagtelinien :mrgreen:

utroligt som du konstant afsporer anmeldelser ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.P skrev, for 46 minutter siden:

utroligt som du konstant afsporer anmeldelser ....

Og endda min egen tråd - puuuuuuuhadadadadadada

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Jenny sammesteds for nylig. Det begyndte rigtig godt, hun virkede både sød og lækker. Omkring de 30, vil jeg også tro.

Det var bare lidt træls, da hun midtvejs krævede betaling for anden halvleg, og totalt havde glemt at jeg allerede betalte for 1 times massage i begyndelsen. Det var faktisk svært at forklare, med det minimale engelsk. Men til sidst faldt 10-øren "Sorry I forget" - og det tror jeg faktisk hun havde, for hun virkede ret forvirret.

Det var til gengæld meget træls, at seancen blev afbrudt 3 (!) gange, da hun skulle passe hoveddøren og hhv. bede nogen komme tilbage senere, og lukke den næste ind. Det resulterede i, at anden halvleg med vold og magt skulle gennemføres på ca. 8 min :-(

Stedet: 6/10 (ok bad)
Pigen: 5/10
Massage: 4/10 (ikke derfor man skal komme der)
Sex: 2/10 (se ovenfor)

Vil jeg komme tilbage: Nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rick14 skrev, for 19 timer siden:

Besøgte Jenny sammesteds for nylig. Det begyndte rigtig godt, hun virkede både sød og lækker. Omkring de 30, vil jeg også tro.

Det var bare lidt træls, da hun midtvejs krævede betaling for anden halvleg, og totalt havde glemt at jeg allerede betalte for 1 times massage i begyndelsen. Det var faktisk svært at forklare, med det minimale engelsk. Men til sidst faldt 10-øren "Sorry I forget" - og det tror jeg faktisk hun havde, for hun virkede ret forvirret.

Det var til gengæld meget træls, at seancen blev afbrudt 3 (!) gange, da hun skulle passe hoveddøren og hhv. bede nogen komme tilbage senere, og lukke den næste ind. Det resulterede i, at anden halvleg med vold og magt skulle gennemføres på ca. 8 min :-(

Stedet: 6/10 (ok bad)
Pigen: 5/10
Massage: 4/10 (ikke derfor man skal komme der)
Sex: 2/10 (se ovenfor)

Vil jeg komme tilbage: Nej.

Og så når jeg skriver sådan noget vil de andre her inde ikke tror på det

Det er godt at du skrev noget ærligt og SANDT om dette  sted.

Jeg tror disse piger er mere vandt til deres "stam" kunder :( :(  sørgeligt. Og vil "hustle"(snyde) de nye.

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 3 minutter siden:

Og så når jeg skriver sådan noget vil de andre her inde ikke tror på det

Det er godt at du skrev noget ærligt og SANDT om dette  sted.

Jeg tror disse piger er mere vandt til deres "stam" kunder :( :(  sørgeligt. Og vil "hustle"(snyde) de nye.

Sjovt så forskelligt besøg kan falde ud. 

Også jeg skulle betale forud, da vi var blevet enige om at der skulle lidt ekste krydderi på. Det er lidt irreterende, ligesom det at de altid skal ud og hente kondom også er - men de fleste smutter lige omkring en undervognskyl ved samme lejlighed :) 

Men jeg oplevede hende som meget nærværende, sødmefyldt og opmærksom. Men der var også helt stille. Ingen telefon ingen ved døren. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik lige aflagt Jenni et besøg og er helt enig med Aarhuselsker hun er rigtig sød og giver ret god massage og ja fantastisk syn når hun lige sætter svesken ned i hovedet på en.

Så tumps up herfra.

Hun var ved døren 2 eller 3 gange syntes ikke det var generende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 3/7/2019 at 21:58:

Eller måske hedder hun Jenni. Det var ikke nemt at høre. 

Hun er en lille pige med et sjovt Ronja Røverdatter ansigt. Smilet når øjnene. Jeg følte mig staks godt tilpas. 

Først thai massage med tryk og håndklæde dækket. Det var godt, og tog lidt tid. Så kom håndklædet væk, og en fin oliemassage startede. Også her fik hun masseret de ømme steder. Hun er bestemt en kompetent massør. 

Hun er også en meget dreven forføreske. Hun lavede den aller bedste pirring jeg nogensinde har oplevet ( og jeg har oplevet mange) da jeg lå på maven. 

Først blev kuglelejet undersøgt grundigt, derefter smurt og olien blev omhyggeligt fordelt alle de rigtige steder. Så skulle kapstanen undersøges. Den blev rokket og trukket i for at finde slør. Dæklaget blev smøget ned for nærmere inspektion, og så blev den omhyggeligt fedtet ind.  Pressenningen rundt om kuglelejet blev ligeledes styrkeprøvet ved træk og gnub. 

Jeg ved sgu ikke, men det var ligesom om kapstanen blev lidt større. 

Om på ryggen skulle jeg og så smed hun sørme tøjet. Jamen, jamen. En fin lille let buttet krop med fine bryster og en fyldig numse. Kapstan og kuglelejet blev rengjort for overskydende olie. Som en ekstra foranstaltning slikkede hun hele overfladen grundigt. Pludselig satte hun sig på mit ansigt, og efter lidt tid lænede hun sig forover og rengjorde kapstanen igen. Så gled hun nedad, og så forsvandt kapstanen og blev meget varm. Det så flot ud med den runde numse der roterede og hvad den nu gjorde. 

Jeg tænkte undervejs på om hun evt. var min ukendte tante, for hun kyssede som en sådan. 

Alt i alt et af de absolut bedre besøg. Lidt mere tid til legen efter massage ville være eneste forbedring jeg kan foreslå, nåe jo lidt bredere brikse - som forøvrigt var med hul til hovedet ( det øverste) 

Prisen er Århus, og Jailak findes på AL.

Lokalerne er faktisk fine, bortset fra indgangen og stykket gennem kælderen - det ligner løgn. 

 

Hej Aarhus. 

Hvad fejler indgangen - ligger den ikke på bagsiden eller står man til skue deromme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skumslukkeren skrev, for 6 minutter siden:

Hej Aarhus. 

Hvad fejler indgangen - ligger den ikke på bagsiden eller står man til skue deromme?

Jo den ligger diskret på bagsiden. Det er det kælderrum man kommer ind i når døren åbnes. Det er der beboerne har deres små pulterum, og der bliver ikke fejet hver uge :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...