Hop til indhold
Hunting for beaver

The best threesome this summer Duo with Samantha and Nicole

Recommended Posts

Som i overskriften,,,,The best threesome this summer. Duo with Samantha and Nicole 2 HOT polish girls , with top GFE services.;)

Fik endelig sat det længe ventede møde op med Samantha og Nicole, et møde som jeg sent ville glemme. De har været her over en uges tid nu, men jeg kunne først besøge dem i går.

Havde ellers tænkt på IKKE at lave flere anm. og bare nyde jer andres fine skriv, og evt. kommentere lidt på dem,  men når nu jeg får sådan en dejlig oplevelse så er det for mig helt naturligt at fortælle om den.
Det var vitterligt en rigtig dejlig oplevelse prøver at fortælle lidt om den nu,,,,,

Startede ud med at jeg ankom på klokkeslettet og blev lukket ind af altid søde og venlige Nicole. En dejlig kvinde som jeg kender aldeles godt nu. Fik de sædvanlige dejlige kys og kram, men denne gang havde jeg jo bestilt en fræk 3 kant med dem begge 2.

 Samantha står lidt i baggrunden og smiler og fniser lidt ,pisse frækt og også lidt sødt. Hun  kommer så ud i entreen og hilser på mig og selvfølgelig taber jeg først min tlf.,  og da jeg skal ned og samle den op ja så ryger kasketten, fuck mega pinligt og rent BENNY HILL, men måske det lige var det som skulle til for at få løsnet mine nerver lidt op vi grinte ihvertfald alle 3 over dette. Nicole sagde " relax honey", og det adlyd jeg selvfølgelig med den største glæde, nu vel de damer fik mig hurtigt på rette spor igen.

kommer ind på rummet det store værelse MED vinduer , ja det var en af de lune aftener.
Jeg har medbragt lidt godt til ganen både det søde og våde, og imens Nicole springer proppen, står jeg helt tæt med Samantha og vi kysser dejligt og inderligt og helt naturligt som om vi allerede kendte hinanden.
Det var en rigtig dejlig start som fik mig til at slappe max af og blive tændt ikke overtændt ,mere sådan glad i kroppen tændt.

Nicole kender jeg fra adskillige besøg, så var jo meget spændt på Samantha.
Og hvilken dejlig jordnær sød og charmerende kvinde.
Hun har let til latter og er en tro kopi af Nicole altså en pleaser, utrolig servicemindet en rigtig GFE som sjældent er set i denne branche  i DK.

Det hele var faktisk lidt overvældende, men her et døgn efter kan jeg kun tænke tilbage på timen med glæde og lykke.
Vi startede ud med at jeg simpelthen blev oversnavet af Samantha og Nicole stod bag mig og kyssede mig overalt nakke skuldre oma. Dernæst de 2 kvinder kyssede dejligt og dybt , skide frækt syn at stå lige der  imellem dem og bare nyde, og give mig hen , der blev kysset og krammet på kryds og tværs,enten os alle 3 ellers 2 på skift.
Samantha gik ned og legede med mine boller slikkede dem hårdt og legede med min pik , som allerede var blevet stiv af at se dem kysse. Hun sutter rigtig godt og varieret, med en masse spyt , og tunge.
Blev beordret ned på ryggen , mig liggende og de 2 gik så i gang med alletiders konge blæs X2.
Igen intet blev skånet, skaft, boller pikhovedet der var hele tiden en tunge et sted hvis den ene havde pikken i munden så var den anden rigtig god til at give bollerne en kærlig hånd.
Det uundgåelige var så tæt på men jeg ville ikke skyde kanonen af allerede nu, så Samantha monterede et kondom og begyndte et lækkert og ret vildt ridt. Ved ikke om hun nåede at komme men hun gir en masse frække lyde og hendes bevægelser er helt ægte.
Jeg bad hende om at sætte farten lidt ned nu for jeg ville komme med mega, med dem legende med mit lem, igen blev der suttet og slikket og efter alt for kort tid skød jeg kanonen af i Samanthas mund imens jeg intenst kyssede Nicole. Det var vildt lækkert at mærke 4 hænder og 2 tunger stort set på hele kroppen det meste af timen.

Da jeg havde sundet mig lidt lå vi bare og hygge snakkede om livet sådan generelt set, mig i midten og en tøs på hver side ,,,lige der følte jeg mig som en konge , imellem mine 2 nye prinsesser.

Bedst som jeg troede at vi var færdige så fortalte Nicole at jeg giver en yderst god krops massage, og den skulle Samantha jo selvfølgelig også lige prøve.,dog forlangte Nicole at det var hendes tur bagefter.
Under massagen på Samantha lå de og kyssede og nussede især da jeg vendte hende om, jeg slikkede hende til en dejlig orgasme er jeg ret sikker på, og hun gengældte med endnu et dejligt blæs,dog kom jeg ikke da jeg jo lige var nød til at forkæle Nicole den stakkel , hun havde været lidt alene men tog det hele med et stort smil, men var dog rigtig glad for at det nu endelig også blev hendes tur til massage delen,,,,

Havde det ikke været fordi de havde aftalt endnu en 3-some lige efter mig, så var jeg sgu nok blevet der længere end den betalte time, forhørte mig faktisk om det var muligt med Samantha alene men desværre tiden var gået alt for hurtigt, kunne godt mærke på hende at hun oprigtigt blev lidt ked af det på mine vegne, Jeg nåede dog lige i bad.
Blev kysset farvel og på gensyn, og vil kraftigt overveje endnu en threesome med dem.
I dag har jeg prøvet at lave en aftale med Samantha alene , men hun har travlt så håber at det vil lykkedes mig inden hun tager hjem igen sikkert på søndag.

Det hele fungerede helt fint og ingen akavede stunder, altså kun lige da jeg ankom, de 2 piger fik mig i den grad til at nyde og slappe 100 % af, jeg var selvfølgelig lidt anspændt og også lidt nervøs for hvordan timen ville forløbe, men stor ros til de damer Nicole og Samantha fordi de ægte nyder hinanden også så blev det hele bare så meget nemmere og frækkere.

Til de brødre som har mod på det så kan i godt tage chancen med et møde med dem begge2.
de skal nok levere varen, der er jo altid den lille ting med kemi, men behandle dem ordentligt og med respekt så er man allerede 85 % i good standing hos dem .

Kan godt se ud som om at jeg skam roser dem , men det hele var bare så naturligt og dejligt og ville da ønske for jer andre at i måske også fik muligheden for den samme behandling. Muligheden forelægger der jo. Jeg er ret sikker på at pigerne nok skal sørge for at folk får den fedeste oplevelse og virkelig får slappet af også, de blir jo nød til at yde top service for at folk kommer igen , især hvis de vælger at kommer retur til DK på et andet tidspunkt....folk er jo som flest ,,,husker og samler helst kun på de gode oplevelser,,,:)

Eneste lille skår i glæden, når nu folk blir anmeldt så kan det til tider ske at de blir "hypet",, prøvede sjovt nok Idag at lave en lille aftale med Samantha alene, men ja den var svær at få i hus, og det INDEN jeg skrev dette skriv her, er jo også andre brødre som har gået øjnene op for dem begge 2 nu,, men håber på lige at nå et besøg hos hende alene også ligesom jeg allerede har booket Nicole inden hun smutter på en velfortjent ferie. Om jeg også liiiige skal møde dem sammen igen vil jeg lade stå lidt i det uvisse,, 

Så blev det endelig en god sommer , fortsat god sommer kære Eroguide. kollegaer 

Bedste Hilsner / Hunter

Redigeret af Hunting for beaver
glemt dele,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Nicole er absolut fantastisk, det er dejligt at se at Samantha også er helt suveræn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke et perleskriv. Superfed anmeldelse. Fedt at se dig fatte pennen igen. 

Men hvorfor holde igen? Verden er af lave. Rejse vil ikke rejse, Eron er fyret, agetha er sur og du holder igen :(. Krise. Godt @cobham og @Miller's Crossing stadig er på :) 

Det ender jo snart med at vi sidder tilbage og må tage til takke med @Bebops irettesættelser, @TheVoices analyser, @Bananass sarkasme og mine egne dumsmarte bemærkninger.... snøft :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 24 minutter siden:

Sikke et perleskriv. Superfed anmeldelse. Fedt at se dig fatte pennen igen. 

Men hvorfor holde igen? Verden er af lave. Rejse vil ikke rejse, Eron er fyret, agetha er sur og du holder igen :(. Krise. Godt @cobham og @Miller's Crossing stadig er på :) 

Det ender jo snart med at vi sidder tilbage og må tage til takke med @Bebops irettesættelser, @TheVoices analyser, @Bananass sarkasme og mine egne dumsmarte bemærkninger.... snøft :) 

Kære @underdog40 du har bare så ret i det du lige skrev,

Jeg mere end nogen anden savner sgu da også de fede skriv fra Eron,,,,:) Agethas til tider vildt syrede udbrud :D, Rejses manglende rejse lyst B),,,,,så vi burde jo hylde folk som Millers og Cobham de andre 3 du beskriver er da ret grineren at følge med i især når de IKKE er enige , heller ikke med dig ven ,og for at understøtte din påstand tillader jeg mig lige at citere Hr. Tom Cruise

med de vise ord,,,,,," it is a cynical World ,,,,cynical World "

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilket gudeskriv - Hunter, og hvilken formidabel tråd i øvrigt. 

Det er underholdning, når det er bedst, og jeg kan kun bifalde @underdog40 's bemærkning om, at du må tilbage til tasterne:D

Hold da op hvor ville jeg gerne have været "fluen på væggen", da du tabte kasketten. Ha ha ha:lol:

Det kan være, at jeg skulle have lyttet til dig og fået en aftale i stand med disse øjensynligt fantastiske piger. I stedet er jeg nu i princippet blevet brændt af tre gange i træk - først med Stella Starlight, der valgte ikke at komme til Danmark, så med Issa Bellova, der ankom for sent til mødet med mig og endelig med Eva, der havde problemer med sin veninde:huh: 

Så nu er jeg godt horny og tager på besøg på Bernhard Bangs Alle i morgen:P

Og du kære, Hunter må gå et par travle, men dejlige dage i møde;) God fornøjelse:)

Miller's

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 2 timer siden:

Hvilket gudeskriv - Hunter, og hvilken formidabel tråd i øvrigt. 

Det er underholdning, når det er bedst, og jeg kan kun bifalde @underdog40 's bemærkning om, at du må tilbage til tasterne:D

Hold da op hvor ville jeg gerne have været "fluen på væggen", da du tabte kasketten. Ha ha ha:lol:

Det kan være, at jeg skulle have lyttet til dig og fået en aftale i stand med disse øjensynligt fantastiske piger. I stedet er jeg nu i princippet blevet brændt af tre gange i træk - først med Stella Starlight, der valgte ikke at komme til Danmark, så med Issa Bellova, der ankom for sent til mødet med mig og endelig med Eva, der havde problemer med sin veninde:huh: 

Så nu er jeg godt horny og tager på besøg på Bernhard Bangs Alle i morgen:P

Og du kære, Hunter må gå et par travle, men dejlige dage i møde;) God fornøjelse:)

Miller's

Tak ven,, ja alle gode gange 3,,,desværre,, især øv med Issa B.,, ved jo hvor meget du forguder netop hende, men mon ikke du får taget trykket imorgen inde i Cph. 

Ja jeg ankom med hat og briller og da kasketten røg af fik jeg også lige ramt mine briller som jeg dog nåede at gribe med en lyn refleks,,,, ja han kan sgu stadigvæk den gamle jæger 

Tror sgu at jeg lige blir nød til at genbesøge dem i løbet af weekenden, savner deres kys, nærhed, liderlighed og super GFE, den har jeg sjældent fået bedre nogen andre steder what so ever,,,, ;):)

Hvis de damer læser med så vil jeg lige personligt takke dem,,, 

Dearest Samantha <3 and Nicole <3

Just wanna Thank you for our super time together yesterday evening. 

I really did enyou that,,, just feelings like a King with you 2 princesses by my side. 

Thank you from the buttom of my heart. 

You are both so adorable and sweethearts:)

 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen @Hunting for beaver (der kommer et spørgsmål længere nede......jeg lover :))

Ude i den virkelige verden har jeg selv haft den udprægede fornøjelse at have sex med to piger på samme tid. Det er sq fedt og toplækkert. Det var så før købesexdelen blev en del af af mit liv og en tid hvor brugen af kondom var en by i Rusland for mit vedkomne, skal det lige tilføjes. 

Ikke desto  mindre tænkte jeg at det kunne være sjovt og prøve med to GPere. Og for et par år siden forsøgte jeg mig med det lille eventyr (jeg kan ikke en gang huske hvad de hed). Til det må jeg altså svare at jeg nok ikke helt var forberedt på hvad det indebar....for aldrig har min pikkemand været udsat for et større mentalt pres end da. Kondom på, kondom af, kondom på, kondom af.....OMFG....hver gang jeg skiftede fra pige til pige. Det kunne jeg simpelthen ikke. Min erektion forsvandt som dug for solen fordi min javertus blev snot forvirret. Det er samtidig grunden til at det blev en engangshistorie. Ikke fordi jeg har noget imod kondom. Men alt det skiften af og på mens man er i fuld gang, synes jeg er svært da det giver et irriterende "knæk" i legen. 

Og nu til spørgsmålet (som du nok allerede har gættet dig til :)) Er det samme gameplay her som jeg var udsat for? Og er det bare sådan reglerne er, hvis man skal have en 3kant med to GPére?

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle GP’ere skriver i add, at man ikke behøver at skifte kondom mellem pigerne. 

Sådan var det f.eks. da jeg var i Vangede hos Anastasia og Tascha. 

Og bare rolig - de piger skal nok sørge for dig;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 timer siden:

Hej igen @Hunting for beaver (der kommer et spørgsmål længere nede......jeg lover :))

Ude i den virkelige verden har jeg selv haft den udprægede fornøjelse at have sex med to piger på samme tid. Det er sq fedt og toplækkert. Det var så før købesexdelen blev en del af af mit liv og en tid hvor brugen af kondom var en by i Rusland for mit vedkomne, skal det lige tilføjes. 

Ikke desto  mindre tænkte jeg at det kunne være sjovt og prøve med to GPere. Og for et par år siden forsøgte jeg mig med det lille eventyr (jeg kan ikke en gang huske hvad de hed). Til det må jeg altså svare at jeg nok ikke helt var forberedt på hvad det indebar....for aldrig har min pikkemand været udsat for et større mentalt pres end da. Kondom på, kondom af, kondom på, kondom af.....OMFG....hver gang jeg skiftede fra pige til pige. Det kunne jeg simpelthen ikke. Min erektion forsvandt som dug for solen fordi min javertus blev snot forvirret. Det er samtidig grunden til at det blev en engangshistorie. Ikke fordi jeg har noget imod kondom. Men alt det skiften af og på mens man er i fuld gang, synes jeg er svært da det giver et irriterende "knæk" i legen. 

Og nu til spørgsmålet (som du nok allerede har gættet dig til :)) Er det samme gameplay her som jeg var udsat for? Og er det bare sådan reglerne er, hvis man skal have en 3kant med to GPére?

 

Hej @underdog40 helt fint spørgsmål,,, kan desværre ikke udtale mig da jeg jo kun havde Sex med Samantha, var så overvældet af alle de dejlige kys, kram og berøringer og jeg fokuserede mest på hende, så vedr. et evt. kondomnskifte, og evt flere gange nåede vi aldrig til,, men tænker at i deres selvskab ville det ikke virke særlig akavet for pikkemanden,,, ;)

Prøvede det den sidste aften på min sidste FKK tur i en dejlig threesome og der skiftede vi kondomet imellem pigerne, faktisk 3 gange, og ja ikke videre rart og jeg mistede også lidt erektionen, men med en kærlig hånd og en god sutter står den normalt helt fint igen og er kamp kllar 

Håber at det er svar nok, du kan jo altid spørge pigerne direkte om hvad du ønsker, og de tilbyder 

Hold dig munter :)

Venligst Hunter 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...