Hop til indhold
Vildsvinet

Sabrina - No. 1 deep throat Princess in CPH

Recommended Posts

Har lavet et andet indlæg med hende, men syntes hun fortjener et nyt da der gik hat og briller i det.

Hvis Baleri er Deep throat queen, må Sabrina være prinsessen. Når hun presser hovedet helt ind mod roden, ved at tage fat om ens baller, er jeg da helt færdig, så hyler svinet.

Var sent i går forbi til 30 min. leg. Hun overrasker mig nærmest hver gang. De skønneste tungekys lige når man træder ind af døren, det dybest blow jeg har oplevet, og så, så vedvarende gennem hele seancen. Det er altså skrammende vanedannende. I går var der masser af gag og spyt lyde, supre frækt – og også heltibundnæstenopkast lyde og reaktioner, som jo er super frækt og vidner om pikken helt ned i halsen. Wow man ….

Redigeret af Vildsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 19 minutter siden:

Lyder fantastisk. Har du erfaringer med, om det er tilsvarende godt og frækt med gummi på?

Niks - er helt igennem økologisk indstillet ift. blowjob :-) Men jeg er sikker på hun tilbyder både med og uden med blowjob.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, 1 time siden:

1. Hvad var prisen?

2. Billeder ‘lugter’ af fake. Er det hende på billederne?

Venligst

French

Prisen var 800 kr. alt inklusiv,  hun har listet op for 30 min. Syntes det er svært at vurdere med hendes billeder, opfordret hende faktisk til at tage nogle selfies. Hun har de skønneste store bryster og udpræget latina røv.  Da hun er meget lav, vel cirka 160-165 kan hun godt virke lidt tæt. Altid sød og service minded

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Vildsvinet skrev, den 3.7.2019 at 10:53:

Har lavet et andet indlæg med hende, men syntes hun fortjener et nyt da der gik hat og briller i det.

Hvis Baleri er Deep throat queen, må Sabrina være prinsessen. Når hun presser hovedet helt ind mod roden, ved at tage fat om ens baller, er jeg da helt færdig, så hyler svinet.

Var sent i går forbi til 30 min. leg. Hun overrasker mig nærmest hver gang. De skønneste tungekys lige når man træder ind af døren, det dybest blow jeg har oplevet, og så, så vedvarende gennem hele seancen. Det er altså skrammende vanedannende. I går var der masser af gag og spyt lyde, supre frækt – og også heltibundnæstenopkast lyde og reaktioner, som jo er super frækt og vidner om pikken helt ned i halsen. Wow man ….

Tak for det fine indlæg Vildsvin, som blowjob- og deepthroat- fan har jeg nu sat hende på min to-do-liste :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr.1x2

Og hun bliver lige glad for en Tuborg Classic 6-pack (eller 12)  som for blomster :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...