Hop til indhold
drmabuse

Har Sarah på Vesterbro fået nyt look?

Recommended Posts

Kære Brødre,

Sidst Sarah var i landet missede jeg hende desværre så jeg var glad for at hun var kommet tilbage. Nu kan jeg så se på hendes nye billeder at hun har har en del tusser -særligt en øverst på brystet, havde hun også dem sidst hun var her eller er de nye? Jeg spørger fordi jeg generelt ikke tænder på tatoveringer på brystet og selvom hun ellers ser rigtig sød ud, så virker hendes nye billeder lidt mere "hårde" med ring i næsen og tusser end de første billeder af hende. 

Naturligvis kan jeg bare droppe forbi hende, men da jeg respekterer deres, og ikke mindst min egen, tid vil jeg gerne undgå at dukke op og se forkert ud i hovedet fordi hun slet ikke er det jeg er interesseret i. jeg håber på hurtige svar, da jeg har planer om et besøg idag :-)

Ærbødigst 

DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan jo se at på nogle af billederne er der ingen tatovering, så den skrift hun nu har er sikkert ny. Og herre Gud den Bette tus kan vel ingen skade gøre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar -helt enig på de gamle billeder er der ingen halstus, men de kan jo have fået en gang photoshop som så er undladt på de nye billeder. Ligesom dig tror jeg også at tussen er ny, ligesom ring i næsen, en lille tuning efter første omgang eller hvad ved jeg, det var egentlig det jeg ville have be- eller afkræftet. En tus gør i sig selv ingen skade, det er smag og behag, nogle tænder på det, nogle er ligeglade og for mig så er tusser placeret på brystet et turn-off og jeg har enten fravalgt eller er gået igen når de er dukket op (med en enkelt undtagelse).

Derfor håber jeg på svar fra nogle der har været hos hende før ;-) god dag allesammen!

Ærbødigst

DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...