Hop til indhold
Dr X

Suwipa i Herning - fortræffelig massage

Recommended Posts

Jeg har af og til et ærinde i Herning og inden for det sidste års tid har jeg ved tre lejligheder haft mulighed for at aflægge besøg på klinikken Suwipa i Bryggergade, se: https://suwipa-thaimassage.dk/ , hvor alle muligheder priser også fremgår.

Jeg må for det første konstatere at stedet er klart blandt de 2-3 bedste steder i den pæne kategori, jeg har prøvet, inklusive f.eks. Ju i Hellerup.

Der er nydeligt pænt og rent og man kan selvfølgelig få et brusebad. Der er ingen antydning af at ekstra optioner udover den officielle menu, hverken før, under eller efter behandlingen. Beliggenheden er central i en sidegade til gågaden, indgangen er ikke diskret, men det er nu heller ikke nødvendigt, man kunne tage sin bedre halvdel eller for den sags skyld sin mor med derind.

Briksen er med hul til hovedet og massagerummene er i separate værelser et enkelt var dog delt i to med et gardin, men da der ikke var nogen i den anden halvdel af rummet forstyrrede det ikke. Det er i øvrigt et stille og roligt sted.

Massagen er uden tøj på, jeg har i hvert fald smidt mit, uden at det gav anledning til løftede blikke. Men man bliver pakket ind i to store håndklæder der så på kunstfærdig vis bliver løbende arrangeret så den relevante dele af kroppen er fri uden at de ædlere dele eksponeres. Håndklæderne giver også den fordel, specielt i vintermånederne, at man er dejligt varm under hele massagen.

Der er en del muligheder på menuen. Jeg har hver gang valgt 90 min oliemassage i den mellemhårde kategori, til rimelige 500 DKK. Massagen indeholder også elementer af thaimassage undervejs. Massagen var fast, seriøs og velstruktureret, både mht til tiden og selve behandlingen, og så var den også yderst afslappende med rigelig olie.

Jeg har prøvet mindst to forskellige massører. Jeg kan desværre ikke huske navnene, men de har været suverænt gode.

 

mvh

Dr X

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...