Hop til indhold
KnudSan

Hvad fik jer til at være sammen med Ladyboy første gang

Recommended Posts

Hej.

Jeg har tænkt over hvad der tændte jer til at være sammen med Ladyboy første gang eller om der er nogen som overvejer samvær med Ladyboy. 

Jeg har selv fået massage af en meget smuk Ladyboy og HJ.

Hun vidste ikke at jeg var klar over hun var Ladyboy (Det tror jeg ihvertfald) jeg fik lov at se og røre brysterne, små nepler og hårde bryster.

Jeg tænker meget på et genbesøg og så spørge om hun er Ladyboy og så spørge om at se hende uden tøj, selvfølgelig med respekt for hende. Hvis det bliver Ja så må jeg jo se hvad det rækker til.

Men først så skal jeg jo møde op til massage igen.

Hvis det er forkert sted jeg har oprettet tråden, så flyt venligst. Jeg er i tvivl om den skulle i Shemale og Ladyboy.

Men jeg er lidt tændt på at se hende nøgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudSan skrev, for 1 time siden:

Jeg tænker meget på et genbesøg og så spørge om hun er Ladyboy og så spørge om at se hende uden tøj, selvfølgelig med respekt for hende. Hvis det bliver Ja så må jeg jo se hvad det rækker til.

Interessant og nysgerrig bliver jeg da. Hvor var du henne??. Er selv nogenlunde erfaren indenfor ladyboys, og når først du får  prøvet det kommer du igen og igen. Det er et specielt område, men hvis du holder dig til ladyboys skal du nok få valuta for pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæ, det var ikke noget, jeg valgte, men blev stillet over for, og jeg var lige ved at løbe skrigende bort. Jeg troede nemlig, at det var en lækker pige, jeg besøgte.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, for 7 timer siden:

Interessant og nysgerrig bliver jeg da. Hvor var du henne??. Er selv nogenlunde erfaren indenfor ladyboys, og når først du får  prøvet det kommer du igen og igen. Det er et specielt område, men hvis du holder dig til ladyboys skal du nok få valuta for pengene.

Af respekt for stedet og da der ikke berettes om Ladyboy,  vil jeg ikke komme med hvor. 

Det er vist også mod reglerne her på EG.

Men tak for din kommentar og din positive kommentar om Ladyboy.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Borende X Ja det var da en "skræmmende" oplevelse :D

Der er nok en del der kan genkende din oplevelse eller som efter massage kommer i tvivl.

Hvis jeg selv tager mod til mig, og der siges Ja til hun tager tøjet af så håber jeg ikke at det er en kæmpe behåret slange der dukker op, men tror også ud fra hendes feminine væremåde, at det er en lille og sød en.

Men hun er helt klart en som alle vil betegne som en Thai kvinde og ikke som Ladyboy,  hun er smuk og sexet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...