Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej alle derude. Jina er ægte nok, Ikke særlig høj, men hendes store bryster er skam ægte , og hun elsker at man bruger dem flittigt. Hendes kønsbehåring er også ægte, så IKKE nogen FAKE. Er meget imødekommende og elsker sex. Iøvrigt taler hun et udmærket Engelsk, så i kan roligt ringe til hende for info. Top Dollar herfra.

Skrevet

Det er muligt hun er ægte, men jeg har da aldrig set photo-shop været brugt så flittigt før. :?

Skrevet
  • Author

Så er jeg lige tilbage med en kommentar. Hvis dem der skriver IKKE har været sammen med Isa, så lad  være med at kommentere hendes billeder eller lignende. Det er jo ikke fair for nogen overhovedet. Så tag jer sammen når i kommenterer på denne side. Hold jer til fakta og ikke opdigtede kommentarer. Go dag

Skrevet
tcjd skrev, for 2 timer siden:

Så er jeg lige tilbage med en kommentar. Hvis dem der skriver IKKE har været sammen med Isa, så lad  være med at kommentere hendes billeder eller lignende. Det er jo ikke fair for nogen overhovedet. Så tag jer sammen når i kommenterer på denne side. Hold jer til fakta og ikke opdigtede kommentarer. Go dag

..eller også kommenterer vi bare præcist hvad vi lyster ift. brugen af redigerings-værktøjer på en annonces billeder; også selvom vi ikke har været der.

Hvis hun har brugt photoshop er det fakta, og reelt komplet urelateret et besøg hos pigen.

Tag dig venligst selv sammen kammerat.

Redigeret af Argent

Skrevet
tcjd skrev, den 2/7/2019 at 18:46:

Hendes kønsbehåring er også ægte, så IKKE nogen FAKE. 

Wooow.... så hårene er ægte. :biggrin:;)

Sorry kunne ikke lade være... Tak for anmeldelse @tcjd :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.