Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der har besøgt stedet på det seneste, eller kørt forbi. 

Spekulerer på om det er lukket. De tager ikke telefonen, og har ikke gjort det et stykke tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, den ‎02‎-‎07‎-‎2019 at 18:27:

Nogen der har besøgt stedet på det seneste, eller kørt forbi. 

Spekulerer på om det er lukket. De tager ikke telefonen, og har ikke gjort det et stykke tid. 

Det kan da ikke passe , at der ikke er nogle som ved noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 5 minutter siden:

Jeg var forbi for et par uger siden. Massage plus et håndjob for 600,-. Desværre stadig samme ækle badeværelse. 

Takker. Var det Nit? Lidt buttet pige som taler dansk, og kun vil HJ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Slet ingen? 

Det er småt med anmeldelser her i smilets by.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 8 minutter siden:

Det er småt med anmeldelser her i smilets by.

Jeps, det er noget tyndt. 

Blot underligt for når der kommer en ny anmeldelse bliver den læst af hundredevis i løbet af få timer. 

Og med et par hundrede thaipiger i branchen i byen,  må der være en del besøg at berette om :) 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Chaba har åben.

Prøvede at kontakte hende i annoncen for et par dage siden.  Der var lidt sprogvanskeligheder, så Mutter tog over og opgav adressen. Magtede ikke lige det sted, så sprang over og fandt en anden.

Men glæder mig til en kongeberetning. :biggrin:alla da Anne huserede der. Damen det var tider.

8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 3 timer siden:

Chaba har åben.

Prøvede at kontakte hende i annoncen for et par dage siden.  Der var lidt sprogvanskeligheder, så Mutter tog over og opgav adressen. Magtede ikke lige det sted, så sprang over og fandt en anden.

Men glæder mig til en kongeberetning. :biggrin:alla da Anne huserede der. Damen det var tider.

8000

 

Og mutter talte dansk ikke? 

Åh ja Anne. Hun var også i Skødstrup/Løgten. Faktisk skulle hun have været på Chaba tidligere i år, men det smuttede med visum. 

Stedet var lukket i nogle uger, så måske er der sket en lettere renovering :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Og mutter talte dansk ikke? 

Åh ja Anne. Hun var også i Skødstrup/Løgten. Faktisk skulle hun have været på Chaba tidligere i år, men det smuttede med visum. 

Stedet var lukket i nogle uger, så måske er der sket en lettere renovering :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Jeg opgiver efter en halv times skriv, og pludselig borte, Tak Eg for 7000000 ne gang, fuck Eg og deres evendelige regler og paragraffer og procedure

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 7 minutter siden:

Jeg opgiver efter en halv times skriv, og pludselig borte, Tak Eg for 7000000 ne gang, fuck Eg og deres evendelige regler og paragraffer og procedure

Hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Hvad?

Ja hvis mit skriv tar mere end et kvarter, er det pist borte, åh jo blot nok mig der er for langsom, ifht. Eg, sorry 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 14 minutter siden:

Ja hvis mit skriv tar mere end et kvarter, er det pist borte, åh jo blot nok mig der er for langsom, ifht. Eg, sorry 

Skriv det i tekstbehandlings program og copy/paste :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, den ‎24‎-‎09‎-‎2019 at 14:10:

Slet ingen? 

Det er lidt synd for Joyjoy at der ikke er nogen der vil besøge hende,jeg tænker hun er en ok pige,der blot er det forkerte sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 40 minutter siden:

Det er lidt synd for Joyjoy at der ikke er nogen der vil besøge hende,jeg tænker hun er en ok pige,der blot er det forkerte sted.

Ja så du må afsted :D
Så frygtelig er stedet nu heller ikke. Jeg har altid oplevet det som rent og velordnet. Men badet er sjusket lavet det er korrekt. Jeg har nu aldrig oplevet det uhumsk. 
Steder har iøvrigt skiftet ejer har jeg fået at vide. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...