Hop til indhold
turbojohn

sprængt kondom

Recommended Posts

Hej venner

I en brandert blev jeg fornylig forført af en af istedgades gadepiger, men var så uheldig at kondomet bristede halvvejs igennem akten. Selvfølglig skal jeg så lige have det hele tjekket igennem, men der går jo lige 2-3 uger inden feks klamydia kan påvises efter smitte. Lang ventetid synes jeg! :(

Så jeg ville lige høre jer: om der er nogen der har oplevet noget lignede og evt været så uheldig at pådrage jer diverse på jeres eventyr?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har aldrig været uheldig eller udsat for smitte.. :)

turbojohn, er Klamydia din største frygt..?

Hvilken toilet og bad faciliteter benytter gadepigerne i Istedgade..?

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev bragt til et mindre kælderværelse med seng, så det var et mere eller mindre "etableret" sted

Nej Klamydia er naturligvis ikke min største frygt, så derfor spørger jeg også jer her om jeres erfaringer!

Jeg er faktisk ret nervøs! og havde tænkt mig at blive testet for alt, men HIV skal man jo feks vente 2 mdr på, og så er der mange ting man slet ikke bliver testet for! Så ville egentlig høre om andre havde været uheldige på samme måde (eller slap helskindet fra det), så får jeg en ide om hvad jeg kan tør håbe på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev bragt til et mindre kælderværelse med seng, så det var et mere eller mindre "etableret" sted

Nej Klamydia er naturligvis ikke min største frygt, så derfor spørger jeg også jer her om jeres erfaringer!

Jeg er faktisk ret nervøs! og havde tænkt mig at blive testet for alt, men HIV skal man jo feks vente 2 mdr på, og så er der mange ting man slet ikke bliver testet for! Så ville egentlig høre om andre havde været uheldige på samme måde (eller slap helskindet fra det), så får jeg en ide om hvad jeg kan tør håbe på.

Jeg har ikke været udsat for det samme med en gadepige da jeg springer langt uden om dem.

Det kan godt være der ind imellem er 1 enkelt der ser meget sød ud. Men hvor må det være et usselt liv at skulle stå der.

Kunne jeg trylle eller lave loven om på bare et område så var det gadeprostitution skulle forbydes.

Nå men til sagen.

Hvis det er en østeuropæer du har været sammen med er chancen for nogle af de grimme skjulte sygdomme mindre end hvis det er en afrikaner. Dermed ikke sagt at du ikke kan ha været "heldig" at få noget med hjem alligevel.

Der er bare en klar overvægt af piger i afrika der har enten HIV og Hepatitis. Begge er umulige at se eller spore de første 2-3 måneder.

De alm. kønssygdomme som kan kureres med pencilin er "mindre" vigtig i dit tilfælde vil jeg mene.

Men vent 1 måneds tid og så bestil tid ved din læge til en kønssygdomstest. Og hvis ikke du vil op til din egen læge så kan du smutte ind på bispebjerg hospital og blive checket anonym. Mener det hedder vanera klinikken eller noget ligende.

Jeg var der inde for et par år siden og måtte vente i 3 timer. Men det er helt normalt derinde da det er gratis osv. Og de har ikke ligefrem travlt dem der arbejder der inde. I den tid jeg var der blev 2 kaldt ind før mig. Og jeg var inde ved lægen max 15 min.

Så hvad de har brugt alt den rasterende tid til skal jeg lade være usagt. Men forbered dig på go tid hvis du tager der ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er faktisk ret nervøs! og havde tænkt mig at blive testet for alt, men HIV skal man jo feks vente 2 mdr på, og så er der mange ting man slet ikke bliver testet for!.

Hvis jeg var dig ville jeg finde på en eller anden forklaring til den faste partner - hvis der er en sådan- på at jeg bruger kondom i et par måneder indtil alle test viser at jeg er sluppet med skrækken.

Husk langt de meste du kan smittes med kan du behandles for :)

Som min gamle professor i histopatologi ved Kbh. Tandlægehøjskole, J.J. Pindborg sagde, " ved alm. samleje er det næsten umuligt at blive smittet med hiv - i skal være meget, meget uheldige - men har i fået hiv, dør i af det " - det var for 25 år siden, i dag er behandlingen så god at man lever stort set normalt og med udsigt til stort set normal livslængde.

Sov roligt - slå koldt vand i blodet , men tag dine forholdregler for ikke at smitte andre indtil du er erklæret smittefri :) .

Venligst

Bundstokken/Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@PeterPedal - du skriver: "Der er bare en klar overvægt af piger i afrika der har enten HIV og Hepatitis."

Hvor har du det fra, kan du henvise/linke til nogle valide undersøgelser der underbygger den oplysning, og gælder det kun piger i afrika, eller også afrikanske piger på gaden i Danmark ?

Vi kan hurtigt blive enige om at det, målt efter vores målestok, er et usselt liv de lever, men tror du ikke det trods alt er bedre at sælge sex på gaden i DK end Nairobi og er det ikke mere deres egen målestok vi skal måle med, end vores ?

Noget af det der bidrager til deres "usle liv" er lovgivningen der bla. medfører at de er 'jagtet vildt' af politiet døgnet rundt, at de risikerer at blive fængslet og smidt ud af landet og dermed frarøvet den eneste indtægtkilde de har, at de er nægtet enhver form for omsorg,bla. lægehjælp og at de er udsat for en betydelig stigmatisering i øvrigt.

Tror du ikke det bedste vi kan gøre for dem når nu de står på gaden - og hvis vi har gadepiger som præferance - det er at købe sex af dem på en måde hvor vi både passer på dem og os selv , og så undlade at stigmatisere dem yderligere ved at komme med tvivlsomme oplysninger om deres helbredstilstand ?

Venligst

Bundstokken/Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Turbojohn.

Jeg kan godt forstå din frygt. Har selv haft en snert efter en megafransk jeg egentlig ikke ønskede, men hvor tingene bare skete. Det var dog på en thaiklinik, så risikoen burde være minimal i forhold til en gadeprostitueret.

Der skete dog heller ikke noget, men tanken gnavede da, og psykosomatikken kan jo hurtigt fremkalde "kunstige" symptomer.

Smitte med HIV sker, så vidt jeg har læst mig til, kun direkte via blodbanen. Det vil sige, at du skal have haft et sår, der har "ramt" et sår på hende. Derimod smitter HIV ikke via spyt.

Du skriver, at uheldet skete midt i akten. Fuldførte du dit forehavende, eller trak du dig straks ud?

Det kan vel også have en betydning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg vil lige give mine egne erfaringer videre.

Jeg har to gange oplevet at gummiet er gået i stykker, medens jeg har været sammen med en prostitueret. Begge gange gik jeg straks på hendes toilet og vaskede kammeraten grundigt, og jeg tissede, så meget jeg kunne for at skylle ud hvad der evt. var kommet op i urinrøret i de få sekunder, hvor der havde været direkte kontakt.

For mig var det begge gange nemt at mærke, at gummiet var gået, idet det gav en følelse af, at der slet ikke var gnidningsmodstand mere. Derfor er jeg overbevist om, at de to uheld begge skyldes for lidt smøring.

Første gang det skete, var jeg meget nervøs for, at jeg skulle have fanget noget, og tog derfor på Marselisborg Hospital i Aarhus. Anden gang gjorde jeg op med mig selv, at risikoen var så minimal, at jeg ikke ville foretage mig noget. Der havde som beskrevet ovenfor jo kun været direkte kontakt få sekunder inden afvaskning og en tissetår.

Godt nytår til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun opdagede hurtigt bruddet, og der blev sat nyt kondom på og så fortsatte vi.

Men, jeg ville virkelig ønske jeg havde læst en post som denne inden uheldet. Fuld som jeg var, så blev svinet først vasket næste morgen! :( - Jeg kan læse andre steder at det også er den anbefalede procedure at vaske og tisse lige efter et sådan uheld.

Øv! Hvem der bare kunne styre sine brandert! :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

@turbo Istedgade pige? Troede alle var flyttet til Skelbækgade.

Har aldrig oplevet et ødelagt kondom. Starter nu heller aldrig på gnubberiet før der er natursmurt grundigt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet et sprængt kondom med en glædespige 2 gange. Jeg har dog aldrig prøvet en gadepige.

Den ene gang var det uheldigvis med en pige, hvor vagina lugtede noget af fisk (opdagede jeg først til sidst i agten). Da jeg efter udløsning fik penis ud og opdagede at kondomet var sprunget, var jeg sgu ikke for begejstret og det var hun heller ikke. Vi vaskede os begge to og skiltes bagefter - småsure begge to. Fiskelugten skyldtes formentlig svamp (candida), og jeg fik et par dage efter kløe og røde prikker på penis, hvilket betyder at jeg havde fået den også. Det var dog nemt kurerbart med noget creme mod svamp, som kan fås i håndkøb uden recept. Ved eftertanke var det jo ret harmløst.

Link til Venera klinikken på Bispebjerg:

http://www.bispebjerghospital.dk/menu/A ... ssygdomme/

Faktuelle facts om kønssygdomme kan findes på wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sexually_t ... ed_disease

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig været uheldig at blive smittet og jeg håber aldrig, at det kommer til at ske.

Må du snart få svar om at du er sund og rask :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@PeterPedal - du skriver: "Der er bare en klar overvægt af piger i afrika der har enten HIV og Hepatitis."

Hvor har du det fra, kan du henvise/linke til nogle valide undersøgelser der underbygger den oplysning, og gælder det kun piger i afrika, eller også afrikanske piger på gaden i Danmark ?

Vi kan hurtigt blive enige om at det, målt efter vores målestok, er et usselt liv de lever, men tror du ikke det trods alt er bedre at sælge sex på gaden i DK end Nairobi og er det ikke mere deres egen målestok vi skal måle med, end vores ?

Noget af det der bidrager til deres "usle liv" er lovgivningen der bla. medfører at de er 'jagtet vildt' af politiet døgnet rundt, at de risikerer at blive fængslet og smidt ud af landet og dermed frarøvet den eneste indtægtkilde de har, at de er nægtet enhver form for omsorg,bla. lægehjælp og at de er udsat for en betydelig stigmatisering i øvrigt.

Tror du ikke det bedste vi kan gøre for dem når nu de står på gaden - og hvis vi har gadepiger som præferance - det er at købe sex af dem på en måde hvor vi både passer på dem og os selv , og så undlade at stigmatisere dem yderligere ved at komme med tvivlsomme oplysninger om deres helbredstilstand ?

Venligst

Bundstokken/Spunsen :geek:

Der er flere i afrika procentvis der er smittet med HIV og hepatitis end der er i danmark og europa. Det er ikke bare histore men sande facts.

Søg selv lidt på google hvis du vil vide mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Turbo John.

Håber du stadig har det godt uden at have fanget noget ubehageligt.

Jeg har oplevet bristet kondom vel omkring 4 gange hos prostituerede, et par gange i swingerklubber og et par gange med elskere/kærester.

Ved den lejlighed har jeg endnu aldrig fanget ubehagelige sygdomme... det har jeg til gengæld ved fransk uden... men det er en helt anden historie.

Jeg er helt enig i de råd der er givet ind til videre. Bliv undersøgt for alle kønssygdomme - evt inklusive mycoplasmer, som endnu ikke er en rutinemæssig del af undersøgelsen, brug kondom indtil du er sikker på du er sygdomsfri.... og slå koldt vand i blodet... der er sikkert ikke sket nogen skade :0)

Godt nytår herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...