Hop til indhold
Konditoren

Yoko - Shiffbrücke 56 - Flensburg

Recommended Posts

Ak ja.....

Havde ikke undersøgt nok hjemmefra, og, da jeg så stod i Flensborg her den 30/12, så var der lukket mange steder!!! Det kom bag på mig, da jeg anser 30/12 for at være en alm dag.

Men hva, forgæves skulle jeg ikke køre!

Fedtede lidt rundt på fair-girls.de, og ringede på et par numre - intet svar!!

Tænkte så på at ryge på en gang thai massage, når nu tøserne ikke gad at lege.

Faldt over Yoko http://www.fair-girls.de/Flensburg/504. Hun skriver thai massage på sin annonce, så jeg ringede og der blev svaret. Afsted med sig!

Shiffbrücke 56 er dejlig diskret. fordøren er åben, som i øvrigt ligger væk fra gaden. Så går man bare helt op til hendes dør på 2.sal og ringer på. Der bliver åbnet, og alle er glade.

Yoko er en flot thai pige, og hun har et frækt glimt i øjet. Hendes hud er silkeblød, så jeg har svært ved at aldersbestemme hende. Et gæt vil være 35, men igen med den hud, så burde hun være yngre.

Hun har lidt silikone i kasserne, men de er stadig forholdsvis bløde at ælte med :-)

100 Euro for 1 time massage siger hun. Jeg spørger hvad der er med i det, og hun siger alt!

Det var da billigt, men lad os nu se hvad "alt" betyder.

Hun følger mig ud på badeværelset, hvor hun vasker min diller - herligt :-)

Så vasker hun sig selv, mens jeg venter på sengen.

hun har varme hænder at en lille pige at være - syntes ofte thai'er har ret kolde hænder :-)

hun kæler lidt (kysser dog ikke). Så til det franske, og det er naturudgaven. Middelmådigt, men hun er god til at håndtere den. jeg leger med hendes fugtige sprække, og hun lyder tilfreds.

Så kommer der gummi på, og rideturen starter, overgår til lidt på siden, så missionær, doggy stående, og så ned på ryggen igen. Flår gummiet af og bér hende om at fyre den af mellem brysterne. Det lykkedes fint for hende :-)

Så tøres der op, og hun begynder på massagen. Det er den meget milde slags med lidt olie, så forvent ikke decideret massage.

Om på maven, og der er eved at være lidt liv i mesteren igen. Nu er der gået 64 minutter, og hun spørger, om hun skal give den en hånd/mund tur mere for 50 euro. Jeg takker nej, da min erfaring siger mig 2. omgang kan tage tid :-)

Hun vasker igen min penis, og jeg takker pænt for den gode service.

Alt i alt en dejlig flot thai pige med et frækt glimt i øjet, og rigtig sød at være sammen med. Og for 100 Euro for en time med det hele, det er sgu valuta for pengene :-)

Stor gentagelsesfare! hun bor fast i Flensburg, så hun er ikke en af de roterende piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hun er 40 :-) har besøgt hende et par gange. tror bare du skal kysse hende, har jeg inke oplevet hun havde noget imod. Men det er lidt tid siden jeg har besøgt hende, sidste gang var ikke sådan lidt lala, timen sluttede efter 45-50 min, bar lidt præg af hun havde en frokostdate med en veninde. ja jeg forventer fuld service selvom man kun smider en 100 las, så tænkte der var da også andre piger der skulle besøges

Del dette indlæg


Link til indlæg

hehe 40 - så holder hun godt nok huden sund :-)

Men er det normalprisen hos thai-piger, som ikke er i massage-biks?

Lyder ummiddelbart billigt med 100 for det hele, når du mange andre steder ryger op til 150 euro.

Har godt set der er enkelte steder, hvor 100 euro er prisen, men det er så heller ikke top-tøser.

Men hvad - jeg lærer noget hver dag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

på adressen er der almindeligvis 3-7 piger, tit er der mere end en pige i hver lejlighed. ofte er der også en trans eller 2 hvis du er til det.

de 100 euro er jo standard pris i flensborg! sydamerikanerne + thai har en tendens til gerne at ville presse det op. har kun prøvet en thai udover yoko dernede, det var 50 euro uden fn men med kys. hun er der ikke mere, synd for hun var ellers en ung smuk pige.

vi har haft den med topklassepiger før, jo hvis man kun er til latinoer, skal du nok op og give 80 euro for en smuk pige, men er almindeligvis ikke nødvendig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Yoko igen den anden dag. Denne gang kun for massage med afgang. Var ikke rigtig i humør til at knalde - kender i det?

Priserne er også steget hos Yoko, som jo er en af de permanente piger i Flensburg. 150 euro ville hun have for 1 times massage/sex. Jeg fik 1 time med hånd/body massage til 100 euro. Bad før og efter.

Yoko er en sød dame, og hun er med på lidt sjov og grineri undervejs, så det var en udemærket oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...