Hop til indhold

Lika, ny pige i Hampen

Featured Replies

Skrevet

Jeg var der i mandags, det var en super god oplevelse. Alle billeder er 100% ægte og vellignende, brysterne har fået lidt "hjælp", men er stadig bløde at lege med, og brystvorterne er umulige at slippe når man først er begyndt at slikke dem.

Kørte dertil, fordi jeg blev brændt af et andet sted, og har ikke fortrudt et sekund. Smilende, glad og energisk tog hun imod. efter et hurtigt bad gik vi i gang og det var den helt rigtige GF oplevelse. God tid til at kysse og lege inden det blev "alvor". Jeg vil ikke gå for meget i detaljer, det skal I selv opleve, men vil liiiige nævne at det kilder de helt rigtige steder, når man slikker hende og hun svinger benene om nakken på en og klemmer lårene sammen, så man ikke kan slippe før hun kommer.

Hun er nok i den dyre ende, men det er de generelt i Hampen. Dog var det alle pengene værd. Jeg betalte 1500 for 45 minutter

Skrevet

Jeg var lige en tur forbi i dag, ringede først og lavede en aftale men da jeg ankom på adressen var der åbenbart en anden der var vigtigere at servicerer, så det blev kun til en lang næse og en køretur..

Skrevet

Det kan ske det var mig der lå med hende der men prøvet selv det samme fredag som du prøvet igår. Men hun er lige se dejlig som der er beskrevet den pige elsker sex hvad kl var du der ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.