Hop til indhold
Midtvestagurken

Lika, ny pige i Hampen

Recommended Posts

Jeg var der i mandags, det var en super god oplevelse. Alle billeder er 100% ægte og vellignende, brysterne har fået lidt "hjælp", men er stadig bløde at lege med, og brystvorterne er umulige at slippe når man først er begyndt at slikke dem.

Kørte dertil, fordi jeg blev brændt af et andet sted, og har ikke fortrudt et sekund. Smilende, glad og energisk tog hun imod. efter et hurtigt bad gik vi i gang og det var den helt rigtige GF oplevelse. God tid til at kysse og lege inden det blev "alvor". Jeg vil ikke gå for meget i detaljer, det skal I selv opleve, men vil liiiige nævne at det kilder de helt rigtige steder, når man slikker hende og hun svinger benene om nakken på en og klemmer lårene sammen, så man ikke kan slippe før hun kommer.

Hun er nok i den dyre ende, men det er de generelt i Hampen. Dog var det alle pengene værd. Jeg betalte 1500 for 45 minutter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne

Jeg var lige en tur forbi i dag, ringede først og lavede en aftale men da jeg ankom på adressen var der åbenbart en anden der var vigtigere at servicerer, så det blev kun til en lang næse og en køretur..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan ske det var mig der lå med hende der men prøvet selv det samme fredag som du prøvet igår. Men hun er lige se dejlig som der er beskrevet den pige elsker sex hvad kl var du der ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...