Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Lilli. Risskov. Århus

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Iht annoncen skulle Soda være parat på jobbet fra kl 9. Jeg sendte derfor en SMS ve 830 tiden. Da der ikke var kommet svar en time senere, besluttede jeg at køre til Karma, for at teste stedet som ikke har fået nogen anmeldelser. 

Men på vejen kommer en SMS fra  Soda at jeg kan komme nu. Jeg var ikke så langt fra adressen, så det blev hende - eller det gjorde det ikke. 

 

Det var  Lilli som åbnede døren, Soda var ikke at se. Lilli har farvet hår, og så lidt morgen søvnig ud. Meget dårligt engelsk, så pludselig kom Soda ind iført håndklæde, for at ordne betalingen. 

Lilli er ikke nogen årsunge, 40 måske lidt mere. Lækker blød glat hud, en del tatoveringer desværre, lidt løst maveskin, men sådan er det jo når man har født og ikke skæmmende. 

Fik en overraskende god massage på ryg og skuldre. Dernæst B2B hvor de pænt store lettere hængede bryster gjorde deres. Jeg kunne jo godt vride armen bagud, og hånden fik fat i lækkerierne. På trods af hendes kraftige stønneri, var der tørke i brønden. Det hele var meget proffesionelt distancerende. Det ændrede sig dog da vi gik i gang med det orale. Der kom fut i kvinden og fugt i fugen. En god svedig cowgirl afsluttede vores halve time. På vejen ud fik jeg utallige lange varme kram, så jeg må jo have fået hende vækket godt og grundigt. 

Soda sad i forrummet og male ansigt i åbenstående house coat. Det er da godt nok nogle store runde lygter hun har fået monteret. For store til min smag, og alt, alt for meget make up. 

Jeg må hellere få besøgt Tisha og se om der er lidt mere autensitet. 

Århus priser, ingen hjemmeside

Redigeret af Aarhuselsker
By

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Jeg må hellere få besøgt Tisha og se om der er lidt mere autensitet. 

Har besøgt både Soda og Tisha flere gange, deres patter er hugget i samme stykke silicone, så ingen forskel der også krop mæssigt, hvor Tisha fører med et par kilo. 

Tisha er meget mere nærværende, første gang var hun lidt spøjs, men efter et par besøg har der været super kemi, bad sammen, hyggesnakke osv. Hun lader også mobilen ligge, det kunne Soda lærer en masse af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

En spøjs ting forresten. 

Lilli kysser som om hun ikke var blevet kysset længe - lige indtil man har fået udløsning. Derefter er det model tante :mrgreen:

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Undskyld, men hvorfor hedder Overskriften, Egå, hvis det er Risskov, blot en tanke?

Eller er der noget jeg har misforstået :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Thaimig skrev, for 28 minutter siden:

Undskyld, men hvorfor hedder Overskriften, Egå, hvis det er Risskov, blot en tanke?

Eller er der noget jeg har misforstået :rolleyes:

Det er også åndsvagt, og skyldes jeg er småsenil tror jeg :ph34r: Men det er tæt på Egå :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 25 minutter siden:

Det er også åndsvagt, og skyldes jeg er småsenil tror jeg :ph34r: Men det er tæt på Egå :mrgreen:

No problem, eller som Thai siger, No pompam, men var blot fordi der jo var er sted i Egå, (tidligere tråd) 

Go aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Thaimig skrev, for 1 minut siden:

der jo var er sted i Egå,

Ja men det er vist dette der er flyttet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...