Hop til indhold

GB og sæd!!

Featured Replies

Skrevet

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at deltage i et lækkert gangbang. Og skal have fundet det rigtige setup at deltage i. Det skal være med en kvinde som er glad for sperm da det tænder mig utrolig meget at se en dejlig kvinde som er godt smurt ind i de hvide safter. 

men hvordan fungere det typisk til et GB. Sprøjter fyrene bare når de ikke kan mere, mens kvinden bare sutter og bliver bollet videre af de andre med sperm i mund og ud over kroppen. Eller venter man ofte med udløsningerne til slut således at det bliver mere bukkake agtigt og de andre mænd ikke skal sexe videre i andres sæd???  

Skrevet

De private GB jeg har deltaget i, der bollede vi på skift og kom til sidst ud over hende. Et enkelt GB som jeg deltog i, der ytrede hun specielt at hun ville have alt vores sæd ud over sig og det gjorde vi så.

Skrevet

Der er flere måder at afvikle gangbang på, hvis vi holder os til dem hvor der ikke bruges gummi.

Det er typisk kvinden der sætter dagsordenen for hvad mand må og ikke må, og har måske også har ønsker om hvad han skal tilstræbe.

Når det er uden gummi, er det ofte fordi kvinden tænder på dette.

Typisk vil det af indbydelsen/annoncen fremgå hvad der ønskes.

Mange mænd syntes det er frækt at kneppe videre i andres sperm, en del syntes det er temmeligt ulækkert, men så skal mand måske ikke tilmelde sig Creampiegangbang.

Set fra mandens side vil det måske være dumt at gemme sin udløsning til sidst, så går mand måske glip af flere udløsningen, hvis mand kan dette,  hvis mand kun kan en gang, er det bedst at gemme og blive en af de sidste der afgiver sperm, så har mand nydelsen hele vejen. Nydelsen falder voldsomt efter der er afgivet sperm.

Mand skal afgive sperm der hvor han selv syntes det giver størst nydelse, hvis der ikke er ønsket andet, og så måske tænke mindre på hvad de andre vil, det er ikke til på forhånd at vide hvad andre mænd ønsker, så lad være at gætte på det, men hold de aftaler der er fra starten. Tillrettelæg efter hvad du selv kan yde og nyde, nogen kan li at komme hurtigt, og få en udløsning mere, andre kan kun en gang og trækker den lidt mere, nogen vil sperm i mund, andre i spermfyldt fisse, andre i ren fisse

Skrevet
creampiegangbang skrev, for 14 minutter siden:

Der er flere måder at afvikle gangbang på, hvis vi holder os til dem hvor der ikke bruges gummi.

Det er typisk kvinden der sætter dagsordenen for hvad mand må og ikke må, og har måske også har ønsker om hvad han skal tilstræbe.

Når det er uden gummi, er det ofte fordi kvinden tænder på dette.

Typisk vil det af indbydelsen/annoncen fremgå hvad der ønskes.

Mange mænd syntes det er frækt at kneppe videre i andres sperm, en del syntes det er temmeligt ulækkert, men så skal mand måske ikke tilmelde sig Creampiegangbang.

Set fra mandens side vil det måske være dumt at gemme sin udløsning til sidst, så går mand måske glip af flere udløsningen, hvis mand kan dette,  hvis mand kun kan en gang, er det bedst at gemme og blive en af de sidste der afgiver sperm, så har mand nydelsen hele vejen. Nydelsen falder voldsomt efter der er afgivet sperm.

Mand skal afgive sperm der hvor han selv syntes det giver størst nydelse, hvis der ikke er ønsket andet, og så måske tænke mindre på hvad de andre vil, det er ikke til på forhånd at vide hvad andre mænd ønsker, så lad være at gætte på det, men hold de aftaler der er fra starten. Tillrettelæg efter hvad du selv kan yde og nyde, nogen kan li at komme hurtigt, og få en udløsning mere, andre kan kun en gang og trækker den lidt mere, nogen vil sperm i mund, andre i spermfyldt fisse, andre i ren fisse

Det er planen at det skal være en GB hvor der kneppes med gummi og suttes pik uden. Jeg er ikke rigtig til creampie og samleje uden gummi. Men det kunne være super frækt at alle mændene på skift får suttet pik og bare spermer én efter én ud over hende til sidst så bryster og mund er totalt sprøjtet til

Skrevet
Denskævepik skrev, 1 time siden:

De private GB jeg har deltaget i, der bollede vi på skift og kom til sidst ud over hende. Et enkelt GB som jeg deltog i, der ytrede hun specielt at hun ville have alt vores sæd ud over sig og det gjorde vi så.

Det er også det jeg mest er til. Så hun får en masse sperm samtidig til sidst. Det kunne være frækt

Skrevet

Ved det hidtil eneste gangbang jeg havde meldt mig til var jeg godt nok lidt forbeholden ved at der kunne tilkøbes "uden". Jeg er rigtigt meget til at bruge tungen på en pige der lige har fået pik - og ideen om at det var en anden end mig selv der havde været der havde jeg det fint med, men en anden mands sæd...er jeg nok ikke til at skulle slubre i mig. Det endte dog med at jeg var den eneste der mødte op, så jeg havde en time alene sammen med hende, og nåede ikke at skulle tage stilling til det.

Skrevet

Min erfaring er, at der typisk bliver tørret af med et stykke papir, efter der er en der er kommet. Mange mænd ønsker ikke at få andre mænds sæd på sig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.