Hop til indhold

Lidt fra min liste, hvem er næste, Hvem er ægte "Kbh"

Featured Replies

Skrevet
  • Author
tindrum skrev, for 22 minutter siden:

Fake billeder, klart

Jeg er 99,999999999% også sikker på de fake. Dog finder jeg ikke noget op Google.

Skrevet
BadbiBoy87 skrev, Lige nu:

Jeg er 99,999999999% også sikker på de fake. Dog finder jeg ikke noget op Google.

De er fake, man behøver ikke engang slå billederne op på Google. 

Skrevet
tindrum skrev, 1 time siden:

De er fake, man behøver ikke engang slå billederne op på Google. 

Redigeret af Sweex

Skrevet
BadbiBoy87 skrev, for 3 timer siden:

Hvem ville i vælge som dén næste?

Det kommer vel an på, hvad du er på jagt efter.

Skrevet
BadbiBoy87 skrev, for 4 timer siden:

Af dem du har nævnt ville jeg kun vælge Stella. Ingen af de andres billeder siger mig noget, fake eller ej, og Stella har fået virkeligt gode anmeldelser herinde. Jeg tror nok bare der er lidt kø foran hendes hoveddør i dag og de nærmeste dage. Jeg har selv først alibi til noget frækt i næste uge, og håber da det kunne være en mulighed.

Redigeret af Lauersen

Skrevet
BadbiBoy87 skrev, for 4 timer siden:

Prøv evt. at udvide din billedsøgning med Yandex Image Search. Det fungerer præcis som google og med samme få steps. Dog med et lidt andet layout. Yandex fanger meget ofte billeder som ikke giver noget med Google. Da Yandex er russisk er der mange resultater fra nettet i den tidligere østblok og som google ikke fanger :)

Skrevet

Naia skulle være god nok. Masser af primært positive anmeldelser. Håber også selv at få chancen på et tidspunkt.

• 2 months later...
Skrevet
Qwas skrev, den 2.7.2019 at 11:18:

Naia skulle være god nok. Masser af primært positive anmeldelser. Håber også selv at få chancen på et tidspunkt.

jeg kan ikke finde en eneste ?

Redigeret af Gæst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.