Hop til indhold
Liverpool

Freelancere i Pattaya

Recommended Posts

Hi

 

Er der nogen som kan give nogle anbefalinger om freelancere i Pattaya? Jo mere konkret og detaljeret desto bedre:)

- Navn på lokalitet hvor de er

- Gadenavn

- Optimalt tidspunkt for kontakt

- skabelse af kontakt/aftale

- relevansen af sociale medier

 

De piger jeg søger er unge piger. 18-22år. Flotte. Jeg betaler gerne ekstra for kvalitet.

 

Mange tak drenge

 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Freelancerne finder du typisk langs Beach Road når mørket falder på. Der plejer de at stå med få meters mellemrum.

du kan også finde dem på diskoteker rund om, og beer garden som ligger som restaurant / bar lige inden walking Street. For i øvrigt hyggeligt sted hvor man kan sidde udendørs helt ud til vandet.

søg lidt på freelancer på youtube, og du får 100 hits med video dokumentation.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På den del af 2. road,  hvor den går parallelt med Walking Street, har jeg ofte set freelancere - ellers kan være heldig at lave en privat aftale efter arbejdstids ophør med en pige fra et massagested - men det skal være meget tys-tys, da indehaveren ellers kan finde på at forlange en del af kagen i form af bar-fine.

Vær opmærksom på at du også kan finde free-lancere på landsiden af Beach-road - evt. sidder de på en moto-bike, så du slipper for at betale  moto-bike-taxi - men det er ikke altid deres egen, de sidder på - så du må lige forhøre dig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beach road er der du finder flest, på begge sider af vejen. Der flest fra soi 7 til walking street. De fleste står i gaden fra solen går ned til  ca 03.00 om natten.

Der er langt mellem de unge det er mest husmor typer, ladyboys, og andre som ikke kan få arbejde på beer barerne pga sygdom osv. 

Du kan godt købe en god oplevelse der nede, men jeg vil helt klart anbefale beer barene.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De unge og flotte freelancers ville jeg nok lede efter på diskotekerne, jeg har mødt mange flotte på både 808, Lucifer, og selvfølgelig den største, Insomnia, der er ladyboys heller ikke tilladt, så du er sikker på at gå hjem med en pige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nce skrev, for 12 timer siden:

De unge og flotte freelancers ville jeg nok lede efter på diskotekerne, jeg har mødt mange flotte på både 808, Lucifer, og selvfølgelig den største, Insomnia, der er ladyboys heller ikke tilladt, så du er sikker på at gå hjem med en pige :-)

Der er bare det, at mange thailændere har høreskader - især lydmænd og diskjoykeys er gevaldigt tunghøre - og der derfor skrues extremt højt op for lydniveauet disse steder, så det går lige i hjernen og det nærmest er umuligt at føre en intim samtale. Thailændere har nemlig en meget enkel musiksmag: 

Jo højere, jo bedre

;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
nce skrev, den 4/7/2019 at 10:19:

De unge og flotte freelancers ville jeg nok lede efter på diskotekerne, jeg har mødt mange flotte på både 808, Lucifer, og selvfølgelig den største, Insomnia, der er ladyboys heller ikke tilladt, så du er sikker på at gå hjem med en pige :-)

Lyder godt. På Beach Road gir’ det sig selv, men på et diskotek kan man vel både møde almindelige piger som hygger og freelancere. Hvordan skelner du? Jeg ønsker ikke at fornærme nogen ved at tiltale en alm. pige som en freelancer. 

Har du en fremgangsmåde? Gode råd? Er der en kutume?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 6.7.2019 at 12:22:

Lyder godt. På Beach Road gir’ det sig selv, men på et diskotek kan man vel både møde almindelige piger som hygger og freelancere. Hvordan skelner du? Jeg ønsker ikke at fornærme nogen ved at tiltale en alm. pige som en freelancer. 

Har du en fremgangsmåde? Gode råd? Er der en kutume?

Hejsa Liverpool.

de opsøger dig, ellers så kig hende i øjnene, så kommer hun helt sikkert over til dig, altså hvis hun er freelancere, men jeg tror at mange af de piger der kommer der er freelancers så du skal ikke være bekymret :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nce skrev, for 3 timer siden:

de opsøger dig, ellers så kig hende i øjnene, så kommer hun helt sikkert over til dig, altså hvis hun er freelancere,

Pigerne på Beach Road er ikke kontaktsøgende - ihvertfald meget sjældent og kun de mest desperate gør det - nej, du må selv gå over til den udvalgte og indlede en samtale - det synes jeg er dejligt, da man andre steder, som f.eks i og omkring Herbertstrasse i Hamburg næsten ikke kan gå forbi, uden at blive råbt an - og gadepigerne stiller sig desideret i vejen for dig, så du ikke kan gå videre - og de kan endda finde på at forlange at se, hvormange penge du har i pungen, hvis du siger du "keine Kohle hast" ;-)

Men jeg tror det er noget med at prostitution egentlig ikke er tilladt i Thailand, så de har kontaktforbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet det er helt korrekt det er ulovligt for pigerne på BR at kontakte dig.

Hvis de bliver fanget i det bliver de anholdt og bøden er mellem 2.000 baht til 10.000 baht mener jeg.

Dog aldrig selv fået bøden :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 10.7.2019 at 20:00:

Pigerne på Beach Road er ikke kontaktsøgende - ihvertfald meget sjældent og kun de mest desperate gør det - nej, du må selv gå over til den udvalgte og indlede en samtale - det synes jeg er dejligt, da man andre steder, som f.eks i og omkring Herbertstrasse i Hamburg næsten ikke kan gå forbi, uden at blive råbt an - og gadepigerne stiller sig desideret i vejen for dig, så du ikke kan gå videre - og de kan endda finde på at forlange at se, hvormange penge du har i pungen, hvis du siger du "keine Kohle hast" ;-)

Men jeg tror det er noget med at prostitution egentlig ikke er tilladt i Thailand, så de har kontaktforbud.

Du har fuldstændig ret Jernsvinet, i at på beachroad skal du selv opsøge pigerne, men jeg svarede på spørgsmålet omkring pigerne på eks. 808, og Insomnia, og der er de noget mere opsøgende (det er ihvertfald min opfattelse) de starter med at spørge om du giver en drink, så hvis du siger så kommer aftalen ellers i hus derfra, og hvis du siger nej, så efter lidt surmulen går pigen igen :-)

Derudover, har Politiet endelig fundet ud af at der ikke findes prostitution på Walking street mere 

https://thethaiger.com/news/pattaya/phew-no-prostitutes-in-pattayas-walking-street-police

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://thethaiger.com/hot-news/crime/windmill-gogo-in-pattaya-raided-three-arrested-over-prostitution-and-underage-sex

Desværre så er den berømte Windmill blevet taget i underage piger samt en enkelt soi 6 bar.

 

Det er noget rigtig skidt med den nye politichef for nu fortsætter Politi razziaerne.

 

Jeg er bestemt imod en hver form for slave handel eller mindreårig piger som bliver tvunget til at sælge sig selv.

Jeg vil bare gerne at det ikke sker for jo flere  Politi razziaer jo dårligere for os der kommer til Pattaya. Jo mindre støj jo bedre for så følger styret sig ikke tvunget til at rydde op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bemærk lige dette: Last month, officials raided the Coming Bar on Soi 6 after a similar tip-off. That raid led to the transfer of the acting head of the Pattaya police Pol Col Pongphan Wongmaneethet and four deputies

De blev simpelthen forflyttet fordi de ikke havde forstået at rydde op - læs havde modtaget bestikkelse for ikke at gøre noget/lukke øjenene for ulovligheder. Men det er vist meget almindeligt at politet laver "indsamlinger".

https://www.pattayamail.com/news/pattaya-police-chief-suspended-after-pub-raids-find-155-drug-users-256120

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...