Meandyou 4 Skrevet 30. Juni, 2019 Ka jeg “lære” at blive den dominerende ? Jeg er 52+ Har en affære med en kvinde der efterlyser at jeg er dominerende Jeg vil godt udvikle det punkt Måske nok sammen m hende primært, hvor vi får talt om det og hun giver feedback osv Men igen , bliver det noget “forstyrrende “ i sexakte. Ikk at ha fuld styr på det At jeg måske får præstationsangst?! Lad høre fra jet m input til at kunne styre hende , ikk m vold, hårdt osv men hvor hun mærker jeg har styringen igennem handlingen Input fra kvinder?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 30. Juni, 2019 Det hun i virkeligheden efterlyser er, at føle sig som din lille sexdukke, som du skal bruge som du lyster. Det er kun fantasien som sætter grænsen. Du kan evt. tage fat om hendes ben, arme eller bryster, mens du trænger op i hende. Når i skal skifte position, tar du bare fat om hende og ruller hende rundt, som det passer dig, og støder igennem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensemanden 242 Skrevet 30. Juni, 2019 Kære Meandyou. Tænker faktisk, at dig og mig har stået i nogenlunde samme situation. Måske er jeg en lille smule ældre end dig - ikke meget. Vi er sikkert begge opdraget til at "please" kvinderne, og derfor er det svært, når de pludselig gerne vil have vi tager initeritiv. Jeg ved også, at i nyt forhold skal ønsker/krav komme på disken indenfor de allerførste måneder, ellers opnås det optimale sexliv ikke. Alting bliver svære jo længere forholdet skrider frem. Et rigtig godt råd, og med det har jeg fået mit sexliv gjort sjovere, er rollespil. Ville du kunne foreslå en Læge/Patient-, en Lærer/skolepige-, Pilot/stevardesse eller lign rollespil så giver styrringen sig selv. Næste gang kunne det være Sygeplejeske/dig-, Kvindelige Betjent/dig roller, og så bliver styrringen anderledes. Ved godt, at selv små rollespil kræver tid og energi, men faktisk er selve processen hyggelig. Har heller ikke til nu oplevet nogen, der ikke har værdsat ens fantasi. Må du kunne bruge dette til noget - ønsker dig i hvert fald Held og Lykke 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meandyou 4 Skrevet 1. Juli, 2019 Go start med goe input, tak!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denskævepik 54 Skrevet 1. Juli, 2019 Kære @Meandyou På denne hjemmeside BDSM test kan du danne dig et billede ud af hvem din Tøs er, her skal hun være 100% ærlig overfor sig selv og svare på alle de spørgsmål som dukker op i testen. Der er på siden en kort version og en meget lang en. Ta den lange version, så giver det dig et tydeligt billede af hvem hun er og ud fra det så ser du også hvilken retning du skal gå. Og blive en god dominerende Herre, kræver ikke direkte oplæring, det skal ligge i maven på dig. Jeg har selv været Herre i mange år og har også haft mine oplevelser med de forskellige kvinder, den kvinde jeg har under vinger nu, er gudeskøn for hun er en ægte Brat. Hun elsker og være provokerende, men samtidig lydig. En dag tog vi i Jysk og her opdagede jeg at hun havde trusser på indenunder sin korte kjole, jeg beordrede hende til at pille dem af og hun blev rød i hovedet, men hun pillede dem af og gav mig dem i hånden. Efter at have handlet færdig i Jysk, så endte vi en tur ude i det frie, hvor hun blev spændt fast imellem 2 træer og blev tirret og kneppet. Her manglede vi blot et par tilskuer, for det tænder hun på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meandyou 4 Skrevet 1. Juli, 2019 Tak til den skævepik:-))! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 433 Skrevet 1. Juli, 2019 Selvfølgelig kan du "lære" det. Det vigtigste er at du gerne selv vil (det er fint at din kæreste søger en dominerende, men hvis du ikke selv tænder på at være dominerende tænker jeg at det kan blive akavet). Det næstvigtigste er at erkende at dominans er ekstremt forskelligt fra person til person. Nogen forbinder det med fifty shades, mens andre tænker hardcore dominans. De andres forslag har været gode i deres situation, men langtfra alle subs vil tænde på at tage underbukser af et offentligt sted. Derfor: Få afklaret overordnet hvor I er. Nogle bruger lange tjeklister inden, men mindre kan sagtens gøre det. Du skal bare have nogle forskellige elementer du kan bruge undervejs. Under legen vil jeg anbefale fx at bruge rød-gul-grøn. Grøn: Fortsæt, gul: Fortsæt lidt endnu/ikke hårdere, rød: STOP. Dom kan spørge sub om farve undervejs, hvis man er i tvivl men sub kan også selv sige gul for at signalere at sub ikke magter 50 piskeslag mere. Du kan sagtens bede om feedback, men gør det EFTER legen. Der er utroligt mange forslag hvis du søger online. Du kan også læse BDSM erotiske historier til inspiration. Jeg har selv bl.a. fundet inspiration her https://www.sadistenstoolbox.dk/blog/guide/60-sadistens-guide-til-leg-med-ydmygelse.html og selvom der står sadist er der også rene Dom-elementer. Jeg plejer at gennemtænke en date nogle dage i forvejen for at have grundelementerne på plads. Nogle gange holder jeg mig til "manuskriptet", andre gange improviserer jeg. Nedenfor idéer til light dominans, som jeg har haft stor glæde ved: * Bed sub om at strippe foran dig mens du selv sidder mageligt (og fuldt påklædt) i sofaen. Sig at hun for hvert stykke tøj skal folde det pænt sammen og overrække til dig. Undervejs kan du stoppe hende og beordre hende til fx at dreje rundt om sig selv, læne sig forover, sprede benene osv. * Bed sub'en om at tage dine sko af. Når hun er færdig kan du evt. have knappet bukserne op og gå direkte over i blowjob. * Tag sub'en på andre måder end I plejer. Hvis I plejer at være i sengen, så læn hende ind over stuebordet/køkkenbordet og tag hende. Og forberedelserne kan også være frække: * Skriv til hende hvordan hun skal være påklædt når I ses * Skriv til hende hvornår hun må/ikke må lege med sig selv og om hun må/ikke må komme. I forhold til præstationsangst kan du som dominerende altid få en pause ved at beordre hende til at onanere, slikke dig bestemte steder på kroppen, bede hende hente et glas vand osv. Håber I får nogle fede dates. Kunne være fedt hvis du havde lyst til at skrive lidt om det bagefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meandyou 4 Skrevet 1. Juli, 2019 xo-nix skrev, for 4 minutter siden: Selvfølgelig kan du "lære" det. Det vigtigste er at du gerne selv vil (det er fint at din kæreste søger en dominerende, men hvis du ikke selv tænder på at være dominerende tænker jeg at det kan blive akavet). Det næstvigtigste er at erkende at dominans er ekstremt forskelligt fra person til person. Nogen forbinder det med fifty shades, mens andre tænker hardcore dominans. De andres forslag har været gode i deres situation, men langtfra alle subs vil tænde på at tage underbukser af et offentligt sted. Derfor: Få afklaret overordnet hvor I er. Nogle bruger lange tjeklister inden, men mindre kan sagtens gøre det. Du skal bare have nogle forskellige elementer du kan bruge undervejs. Under legen vil jeg anbefale fx at bruge rød-gul-grøn. Grøn: Fortsæt, gul: Fortsæt lidt endnu/ikke hårdere, rød: STOP. Dom kan spørge sub om farve undervejs, hvis man er i tvivl men sub kan også selv sige gul for at signalere at sub ikke magter 50 piskeslag mere. Du kan sagtens bede om feedback, men gør det EFTER legen. Der er utroligt mange forslag hvis du søger online. Du kan også læse BDSM erotiske historier til inspiration. Jeg har selv bl.a. fundet inspiration her https://www.sadistenstoolbox.dk/blog/guide/60-sadistens-guide-til-leg-med-ydmygelse.html og selvom der står sadist er der også rene Dom-elementer. Jeg plejer at gennemtænke en date nogle dage i forvejen for at have grundelementerne på plads. Nogle gange holder jeg mig til "manuskriptet", andre gange improviserer jeg. Nedenfor idéer til light dominans, som jeg har haft stor glæde ved: * Bed sub om at strippe foran dig mens du selv sidder mageligt (og fuldt påklædt) i sofaen. Sig at hun for hvert stykke tøj skal folde det pænt sammen og overrække til dig. Undervejs kan du stoppe hende og beordre hende til fx at dreje rundt om sig selv, læne sig forover, sprede benene osv. * Bed sub'en om at tage dine sko af. Når hun er færdig kan du evt. have knappet bukserne op og gå direkte over i blowjob. * Tag sub'en på andre måder end I plejer. Hvis I plejer at være i sengen, så læn hende ind over stuebordet/køkkenbordet og tag hende. Og forberedelserne kan også være frække: * Skriv til hende hvordan hun skal være påklædt når I ses * Skriv til hende hvornår hun må/ikke må lege med sig selv og om hun må/ikke må komme. I forhold til præstationsangst kan du som dominerende altid få en pause ved at beordre hende til at onanere, slikke dig bestemte steder på kroppen, bede hende hente et glas vand osv. Håber I får nogle fede dates. Kunne være fedt hvis du havde lyst til at skrive lidt om det bagefter. Tak, absolut goe indslag samler lige det hele, har prøvet en aften med hende at hun skulle ligge i sin seng, ikke måtte onanere 5 timer før jeg kom ind hun skulle have håndjern på foran hun måtte ikke sige noget da jeg kom ind af hendes dør, jeg sagde heller ik noget jeg tog et bad og nærmede mig langsomt hendes seng og hendes krop m lille pisk m som langsomt blev kørt stille over hendes krop , små kys undervejs, måtte ikke røre mig, min stive pik i munden og så ellers igang , byggede det op, det var en go aften ! hun ku ikke være i sin krop af liderlighed Men i har givet fine input som jeg vil forsøge mig med jeg er tilgengæld den “bløde” fyr så der ska arbejdes lidt m at få mig dominerende på den “rette” måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg