Hop til indhold
mallen

Siam Massage i Frederikshavn

Recommended Posts

Var her i julen på visit i Fr-havn og tænkte jeg ville give mig selv en times massage som belønning for en hård jul hos familien... Valget faldt på Siam Massage i Kirkegade 1c og ville være mit første gang hos en thai hvor jeg havde massagen så første prioritet...

Ankommer til stedet, går ind af døren hvorefter der kort tid efter kommer en fyr og spørger om jeg vil have massage... Og ja det var jo ikke musik jeg kom for at købe (i gamle dage lå der en pladeforetning i selv-samme lokaler) så jeg bliver vist ind bag forhænget til en af de 3 massage kabiner og ellers bedt om at vente til pigen kom. Hun kom så efter et par minutter og spurgte om jeg ville have massage (de er nu ellers gode til at gætte i den biks :D ) og igen lød mit svar: ja :) Så jeg smider tøjet mens hun lige skulle et eller andet.. nøgen lægger jeg mig så på briksen, hun vender tilbage og begynder med noget olie-nusseri - massage var så som så, yderst behageligt men mere var det heller ikke. Efter en god halv times tid bliver jeg så vendt om på ryggen, håndklæde (som havde ligget på radiatoren - lækkert for så var det varmt i modsætning til lokalet) bliver lagt over junior.

Hun har dog næppe sluppet håndklædet før hun spørger om jeg vil have svensk (400,-) eller fransk (800,-) Jeg siger ja tak til fransk som hun så begynder på, beder hende dog tage tøjet af så jeg også havde noget at pille ved og vi ender så i en ganske behagelig 69'er... hendes franske var ikke det bedste (og vil vove den påstand at jeg gjorde det bedre ved hende - hun kom i hvert fald med nogle rigtig søde ryk fra tid til anden) men hendes evner fik mig dog over kanten til en okay udløsning i hendes mund...

Tøjet på, ud til disken og så var det betalingstid (massagen kostede 400,- hvis hun så først fortalte der, men var jeg dog forberedt på fra læsning herinde ^^)

Pigen så okay sød ud, meget lille og dejlig slank, alder tør jeg ikke gisne om (har aldrig været god til at gætte alder) små frække bryster og en lækker velsmagende glat mis...

Prisen er i mine øjne for høj til en eventuel gentagelse men nu kan jeg i det mindste sige, at jeg har været der så fred være med det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...