Hop til indhold
Party1000

Black Angel i Esbjerg

Recommended Posts

Lyder som en skøn oplevelse, men ville bare så meget have ønsket at det ikke var en anmeldelse fra endnu en helt ny bruger. Er altså bare lidt underligt at alle disse super anmeldelser altid kommer fra en bruger der har det som sit første indlæg. Tror sku lige jeg venter og ser om andre følger trop, så jeg er sikker på det ikke bare er et af de utallige reklame fremstød der altid bliver brugt af helt nye "brugere"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære youngatheart. Tror såmænd ikke du behøver at afvente til en anden positiv anmeldelse dukker op. Der ligger flere gode anmeldelser i forvejen - også fra brødre med flere anmeldelser i bagagen. For mig er det altid spændende at se,  hvem der først finder anmeldelse fra et nyt medlem - på hvem man så naturligvis kan mistænkeliggøre. Nu må de nye medlemmer da for syv søren forstå, at første anmeldelse ikke må være positiv. Alt for negativ dur nu forresten heller ikke - så er den nok plantet af en konkurrende kollega ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også bekræfte at Black Angel er en skøn oplevelse. Jeg nåede lige at besøge hende inden hun og Emily tog til Odense. Men hun regnede med at komme tilbage igen på et tidspunkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensemanden skrev, for 19 timer siden:

Kære youngatheart. Tror såmænd ikke du behøver at afvente til en anden positiv anmeldelse dukker op. Der ligger flere gode anmeldelser i forvejen - også fra brødre med flere anmeldelser i bagagen. For mig er det altid spændende at se,  hvem der først finder anmeldelse fra et nyt medlem - på hvem man så naturligvis kan mistænkeliggøre. Nu må de nye medlemmer da for syv søren forstå, at første anmeldelse ikke må være positiv. Alt for negativ dur nu forresten heller ikke - så er den nok plantet af en konkurrende kollega ....

Det er da kun positivt at der for en gang skyld ligger en normal anmeldelse bag et helt nyt medlem, og ingen regler uden undtagelser. ;-) . Så velkommen til Parti1000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...