Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der kan hjælpe lidt her. Jeg søger en moden, våd og liderlig (fake eller ej)  Thai der ligger absolut diskret og uden et rend af mænd og Thaier ud og ind. Ikke et sted med neonlys, massageskilte og ud til trafikeret vej, hvor man må stå til skue for lukket dør.

Vh Den diskrete og nervøse.

Zakko

Del dette indlæg


Link til indlæg
zakko skrev, 1 time siden:

Jylland

 

Hold da op en tur du kan komme ud på. Der er 396 km fra Skagen til Padborg, men kun 224 km fra Padborg til København, så du kunne jo egentligt lige så godt søge på Fyn og Sjælland også ;-)   Det ville da give et større udvalg. Men når det så er sagt så er der jo utroligt mange Thaipiger ved Vejle/ Fredericia området..de er jo nærmest som det eneste sted i Danmark ved at drukne i dem af en eller anden grund jeg ikke lige forstår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
youngatheart skrev, for 5 timer siden:

Hold da op en tur du kan komme ud på. Der er 396 km fra Skagen til Padborg, men kun 224 km fra Padborg til København, så du kunne jo egentligt lige så godt søge på Fyn og Sjælland også ;-)   Det ville da give et større udvalg. Men når det så er sagt så er der jo utroligt mange Thaipiger ved Vejle/ Fredericia området..de er jo nærmest som det eneste sted i Danmark ved at drukne i dem af en eller anden grund jeg ikke lige forstår.

Same same, men nok ikk mange svar, hvis man søger hele Jylland :rolleyes:

Nu du siger det, Vejle / Fredericia ja så må vi konstatere at der enten findes flest liderlig mænd i Trekantområdet

Eller også har de bare en bedre PengePik :P men uanset, er det der, det sker, så vidt man læser :P

Der er vel en grund til det bliver kaldt, Trekantområdet :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...