zakko 2 Skrevet 30. Juni, 2019 Er der nogen der kan hjælpe lidt her. Jeg søger en moden, våd og liderlig (fake eller ej) Thai der ligger absolut diskret og uden et rend af mænd og Thaier ud og ind. Ikke et sted med neonlys, massageskilte og ud til trafikeret vej, hvor man må stå til skue for lukket dør. Vh Den diskrete og nervøse. Zakko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven 6 37 Skrevet 30. Juni, 2019 Hvad by skal det være i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 30. Juni, 2019 zakko skrev, 1 time siden: Jylland Hold da op en tur du kan komme ud på. Der er 396 km fra Skagen til Padborg, men kun 224 km fra Padborg til København, så du kunne jo egentligt lige så godt søge på Fyn og Sjælland også Det ville da give et større udvalg. Men når det så er sagt så er der jo utroligt mange Thaipiger ved Vejle/ Fredericia området..de er jo nærmest som det eneste sted i Danmark ved at drukne i dem af en eller anden grund jeg ikke lige forstår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 30. Juni, 2019 youngatheart skrev, for 5 timer siden: Hold da op en tur du kan komme ud på. Der er 396 km fra Skagen til Padborg, men kun 224 km fra Padborg til København, så du kunne jo egentligt lige så godt søge på Fyn og Sjælland også Det ville da give et større udvalg. Men når det så er sagt så er der jo utroligt mange Thaipiger ved Vejle/ Fredericia området..de er jo nærmest som det eneste sted i Danmark ved at drukne i dem af en eller anden grund jeg ikke lige forstår. Same same, men nok ikk mange svar, hvis man søger hele Jylland Nu du siger det, Vejle / Fredericia ja så må vi konstatere at der enten findes flest liderlig mænd i Trekantområdet Eller også har de bare en bedre PengePik men uanset, er det der, det sker, så vidt man læser Der er vel en grund til det bliver kaldt, Trekantområdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 117 Skrevet 1. Juli, 2019 Dala i Spinderigade i Vejle har en diskret indgang. Og søde piger på stedet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cockerspaniel79 0 Skrevet 5. Juli, 2019 Der er Bredsten landevej 86 7323 give ligger ude på landet, man kan parkere i gården som ikke kan ses fra vejen. https://annoncelight.dk/showad/207394 godt sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg