Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have fulgt med her på forummet i noget tid, er det vist tid til min første anmeldelse :-)

Jeg var i går aftes på besøg hos Mille på Club Erotica (http://www.cluberotica.dk/pigerne/mille).

Vi begyndte med at aftale dansk og fransk, men efter Mille smurte kalorius ind i olie og gav den en lækker tur mellem de store, faste H-skåle blev vi enige om at udbygge seancen med fransk til hende oveni.

Hendes franske var et godt mix af oral, spansk og svensk - måske dog lidt for lidt fransk efter min smag, men det var lækkert. Det føltes også som om, at hun nød at blive slikket - måske faket, men det virkede virkeligt :-)

Derefter om i missionæren med udsigt og nærhed tilnhendes kæmpe bryster. De er meget faste, måske lidt for meget og har tydelige ar efter udbygningen, men store var de! Vi rykkede om på siden, så vi nærmest lå i ske og jeg på den måde kunne tage hende bagfra - og med udsigt til spejlet over sengen var det for meget, så jeg fyldte gummiet dér.

Alt i alt en udmærket seance. Mille er sød. Hun er ikke et nips, men ej heller dellet. Hun er fast med store former og billederne passer meget godt. Dog er hun noget ældre, end jeg havde forventet - vil skyde på midt i 30'erne.

Det var fint, men jeg kommer nok ikke til at besøge hende igen.

Godt nytår :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter at have fulgt med her på forummet i noget tid, er det vist tid til min første anmeldelse :smile:

Jeg var i går aftes på besøg hos Mille på Club Erotica (http://www.cluberotica.dk/pigerne/mille).

Vi begyndte med at aftale dansk og fransk, men efter Mille smurte kalorius ind i olie og gav den en lækker tur mellem de store, faste H-skåle blev vi enige om at udbygge seancen med fransk til hende oveni.

Hendes franske var et godt mix af oral, spansk og svensk - måske dog lidt for lidt fransk efter min smag, men det var lækkert. Det føltes også som om, at hun nød at blive slikket - måske faket, men det virkede virkeligt :smile:

Derefter om i missionæren med udsigt og nærhed tilnhendes kæmpe bryster. De er meget faste, måske lidt for meget og har tydelige ar efter udbygningen, men store var de! Vi rykkede om på siden, så vi nærmest lå i ske og jeg på den måde kunne tage hende bagfra - og med udsigt til spejlet over sengen var det for meget, så jeg fyldte gummiet dér.

Alt i alt en udmærket seance. Mille er sød. Hun er ikke et nips, men ej heller dellet. Hun er fast med store former og billederne passer meget godt. Dog er hun noget ældre, end jeg havde forventet - vil skyde på midt i 30'erne.

Det var fint, men jeg kommer nok ikke til at besøge hende igen.

Godt nytår :smile:

 

Ta´r Mille den i røven?

 

Lynet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...