Hop til indhold
Guest Gimbel

Sgr. Blowjob i Aalborg og omegn.

Recommended Posts

Guest Gimbel

Hejsa brødre. 

Jeg søger en pige, der vil give et blowjob. Det skal ikke være en der annoncerer, men en som gør det når lysten er der. Kender du en, må du gerne skrive en PB. 

 

Takker på forhånd. 

Redigeret af Gimbel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Gimbel skrev, for 3 timer siden:

Hejsa brødre. 

Jeg søger en pige, der vil give et blowjob. Det skal ikke være en der annoncerer, men en som gør det når lysten er der. Kender du en, må du gerne skrive en PB. 

 

Takker på forhånd. 

Tror nu der er flere piger herinde og andre steder, som kun annoncerer når de har lyst og i øvrigt med stor lyst tager en pik i munden. 

Kunne da godt komme i tanke om et par stykker eller tre :-) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gimbel
Thomas N. skrev, for 4 minutter siden:

Tror nu der er flere piger herinde og andre steder, som kun annoncerer når de har lyst og i øvrigt med stor lyst tager en pik i munden. 

Kunne da godt komme i tanke om et par stykker eller tre :-) 

 

 

Ville da gerne høre lidt om de, du kommer i tanke om ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Gimbel skrev, for 32 minutter siden:

Ville da gerne høre lidt om de, du kommer i tanke om ;-)

Den første jeg tænker på, som tilbyder dybe og våde intense blowjobs af stor lyst er @Frodige Idaog så så jeg lige denne her annonce https://annoncelight.dk/showad/277278 fra i dag. Hun er åbenbart i Aalborg lige nu, men jeg kender hende ikke, men synes hun ser voldsom fræk ud og jeg er vild med hendes koncept med blowjobs i naturen eller i bilen. Hun tilbyder kun blowjobs, så skulle da tro, at der er fordi hun kan lide det :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gimbel
Thomas N. skrev, 1 time siden:

Den første jeg tænker på, som tilbyder dybe og våde intense blowjobs af stor lyst er @Frodige Idaog så så jeg lige denne her annonce https://annoncelight.dk/showad/277278 fra i dag. Hun er åbenbart i Aalborg lige nu, men jeg kender hende ikke, men synes hun ser voldsom fræk ud og jeg er vild med hendes koncept med blowjobs i naturen eller i bilen. Hun tilbyder kun blowjobs, så skulle da tro, at der er fordi hun kan lide det :-) 

Takker vil give det et forsøg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...