Hop til indhold
larsen9988

Sara i Børkop - hun er god nok- flot pige

Recommended Posts

hej - de piger i børkop kan være meget forskellige kvalitet - men hende her Sara er skam god nok - en flot pige med smukke bryster, hun er stille og rolig og gør en virkelig god blowjob, nød derefter synet af hendes smukke krop ridde på mig - dejligt -  sluttede af i alm. mis. stilling --kan kun anbefale lave en god aftale med hende, jeg vil besøge hende igen . 

https://annoncelight.dk/showad/263422

God sommer ferie derude :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg besøgte hente i går.

Ikke helt som jeg havde tænkt.

Hun kunne ikke huske aftalen om at jeg skulle afslutte i hendes ansigt.

Nå men det aksepterede hun så

Startede med at ville lege med hendes store bryster.

Kunne mærke at hun prøvede at dække over dem, og da jeg suttede blidt på dem jamrede hun. Så derefter kun nusse med hænderne.

Så skulle hun sutte mig, og satte så et kondom på. Det havde jeg vist ikke fået afstemt med hende.

Øv, men hun gjorde det godt.

Efter lidt tid ville jeg så knepppe hende.

Det misforstod hun, ig tog kondomet af og ville så bare spille den af på mig.

Jeg fik hende forklaret at jeg ville kneppe hende, selvom det nok tog 5 min inden hun forstod.

Fik kun lov at tage hende i missioneren med en hånd i mellem.

Så kort tid efter afslutning i hendes ansigt, selvom hun prøvede at dække for det.

Absolut ikke den film jeg havde set i hjernen inden jeg kørte derover.

Men det er hende på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt lide latinaer med store bryster. Så efter at have læst trådstarters anmeldelse, kontaktede jeg pigen og vi fik aftalt en tid. Jeg sluttede af med at skrive "vi ses i morgen og godnat".  Da jeg så dagen efter skriver for at få adressen, svarer hun mig ikke. Jeg skriver igen flere gange for at få adressen, hvorefter hun til sidst skriver tilbage at hun ikke kan lide at få stillet det samme spørgsmål flere gange, og beskylder mig for at optræde ukorrekt over for hende. Var det virkelig min godnathilsen , som hun følte var så grænseoverskridende? Eller blander hun mig sammen med en anden?

Meget mærkelig og lettere surrealistisk oplevelse :wacko:

Når jeg nu læser Duppens anmeldelse bliver jeg glad over at jeg ikke fik mødt hende  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
badboy30 skrev, den 2.7.2019 at 11:59:

er hun ægte?? passer billederne 

hej - ja hun er god nok -ægte - har netop besøgt hende igen - og fik samme gode service -

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, den 6.7.2019 at 00:15:

Jeg kan godt lide latinaer med store bryster. Så efter at have læst trådstarters anmeldelse, kontaktede jeg pigen og vi fik aftalt en tid. Jeg sluttede af med at skrive "vi ses i morgen og godnat".  Da jeg så dagen efter skriver for at få adressen, svarer hun mig ikke. Jeg skriver igen flere gange for at få adressen, hvorefter hun til sidst skriver tilbage at hun ikke kan lide at få stillet det samme spørgsmål flere gange, og beskylder mig for at optræde ukorrekt over for hende. Var det virkelig min godnathilsen , som hun følte var så grænseoverskridende? Eller blander hun mig sammen med en anden?

Meget mærkelig og lettere surrealistisk oplevelse :wacko:

Når jeg nu læser Duppens anmeldelse bliver jeg glad over at jeg ikke fik mødt hende  ;)

hej - mystik - jeg har netop besøgt hende igen - og fik samme gode service -  men lidt ret skal du have, hun er ikke vild med man tager hende hårdt på brysterne - gør det blidt er hun ok med - til gengæld laver hun en super blowjob - dejligt -  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...